alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Volvo S80 II FL 1.6 DRIVe 114KM (D4 162T)

Volvo S80 II FL 1.6 DRIVe 114KM (D4 162T)Wyświetleń: 6119

Volvo S80 II FL 1.6 DRIVe 114KM (D4 162T)

Okres produkcji: 2011-2016

Wersje nadwozia: sedan

Dane techniczne

Pojemność [cm3]1560
Moc [KM]114
Moment obrotowy [Nm]270
Doładowanieturbosprężarka
Skrzynia biegów6-biegowa
Prędkość maksymalna190
Przyspieszenie (0-100km/h)11.0
Spalanie - miasto [l/100km]5.3
Spalanie - trasa [l/100km]4.0
Spalanie - średnie [l/100km]4.5

Zalecane przez serwis

?Typ oleju5W30
LIlość oleju3.8 L
Wymiana olejuco.20.000 km lub 1rok
Wymiana rozrządupo 160.000 km

Osprzęt silnika

DPF/FAPTak
DwumasaTak
TurbinaGeometria zmienna
Wtryskipiezoelektryczne -Bosch

Spalanie ON według użytkowników

Brak danych
dodaj swój raport spalania

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
2.0 D313635010.44.8
2.0 D41814008.44.0
2.4 D52154207.94.9

04.03.2015PiotrNie

Przecież z tym autem auto się toczy a nie jedzie - strach cokolwiek wyprzedzić ... Nigdy w życiu, nigdy więcej tak małego silnika w aucie o takich gabarytach jak v50. Kolejna sprawa wieczny problem z przybywaniem oleju i filtrem DPF- bo ta jednostka ma tak zwany mokry DPF. A spalanie - jest identyczne jak w 2.0 aby to 1.6 jechalo to trzeba je ciągle deptać ...


18.06.2015TOMEKTak

WITAM .MAM VOLVO V50 ROK 2011.SILNIK 1.6 115KM.PRZEBIEG JAK GO KUPIŁEM 158TYS.TERAZ MA 178 I JAK NA RAZIE ZERO PROBLEMU.POWIEM TYLKO TYLE ŻE JEŻDZĘ WIĘKSZOŚĆ PO AUTOSTRADACH PRĘDKOŚĆ 150-180KM/H SPALANIE 6.3-6.5,PRÓBOWAŁEM JEŻDZIC Z PRĘDKOŚCIĄ 100-120 ALE SPALANIE BYŁO 6.2. SAMOCHÓD FAJNY ALE JAK BYM MIAŁ KUPIĆ GO JESZCZE RAZ TO Z SILNIKIEM 2.4L.I JUŻ WIĘCEJ NIE KUPIE SAMOCHODU Z MNIEJSZYM SILNIKIEM JAK 2.0 POZDRAWIAM


20.01.2017KrzysiekTak

Mam przejechane 320000km zero awarii poza wymiana dwumasy przy 230000km silnik bardzo ekonomiczny i bezproblemowy polecam


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Poradnik techniczny Diesla

Olej silnikowy

Olej silnikowyObecnie wraz z zaawansowaniem technologicznym silników samochodowych wzrasta efektywność i wydajność olejów silnikowych. Mnogość firm i charakterystyczna specyfikacja zmusza każdego kupującego do zastanowienia się czy na pewno wybraliśmy odpowiedni.


Koło dwumasowe

Koło dwumasoweWiększość nowoczesnych silników wysokoprężnych posiada problematyczny element jakim jest dwumasowe koło zamachowe. Składa się ono z dwóch z dwóch elementów: masy pierwotnej przytwierdzonej do wału korbowego oraz masy wtórnej połączonej ze sktrzynią biegów


Wtryskiwacze paliwa

Wtryskiwacze paliwaJednym z najbardziej newralgicznych elementów układu zasilania silników wysokoprężnych są wtryskiwacze. Obecnie w nowoczesnych silnikach Diesla stosuje się kilka rodzajów wtryskiwaczy. W zależności od producenta i marki są one mniej lub bardziej trwałe.


Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 1

Nie dodano jeszcze żadnej opinii
nie zwlekaj dodaj ją jako pierwszy

Głosy według opinii:

00

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 6
Brak opinii