alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Volvo S80 II FL 1.6 DRIVe 114KM (D4 162T)

Volvo S80 II FL 1.6 DRIVe 114KM (D4 162T)Wyświetleń: 7388

Volvo S80 II FL 1.6 DRIVe 114KM (D4 162T)

Okres produkcji: 2011-2016

Wersje nadwozia: sedan

Dane techniczne

Pojemność [cm3]1560
Moc [KM]114
Moment obrotowy [Nm]270
Doładowanieturbosprężarka
Skrzynia biegów6-biegowa
Prędkość maksymalna190
Przyspieszenie (0-100km/h)11.0
Spalanie - miasto [l/100km]5.3
Spalanie - trasa [l/100km]4.0
Spalanie - średnie [l/100km]4.5

Zalecane przez serwis

?Typ oleju5W30
LIlość oleju3.8 L
Wymiana olejuco.20.000 km lub 1rok
Wymiana rozrządupo 160.000 km

Osprzęt silnika

DPF/FAPTak
DwumasaTak
TurbinaGeometria zmienna
Wtryskipiezoelektryczne -Bosch

Spalanie ON według użytkowników

Brak danych
dodaj swój raport spalania

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
2.0 D313635010.44.8
2.0 D41634009.74.3
2.0 D41814008.44.0

11.07.2017SławekTak

Witam.Posiadam Volvo V 60 z 2013 roku, 1,6 D 115 Km, obecny przebieg 154 000 km, silnik jak i auto b.dobre, oszczędne ciche [jak benzyna w środku auta] j na razie bez problemów,Jak czytam niektóre opinię to mam wrażenie że niektórzy użytkownicy opisują auto sąsiada,


18.06.2015TOMEKTak

WITAM .MAM VOLVO V50 ROK 2011.SILNIK 1.6 115KM.PRZEBIEG JAK GO KUPIŁEM 158TYS.TERAZ MA 178 I JAK NA RAZIE ZERO PROBLEMU.POWIEM TYLKO TYLE ŻE JEŻDZĘ WIĘKSZOŚĆ PO AUTOSTRADACH PRĘDKOŚĆ 150-180KM/H SPALANIE 6.3-6.5,PRÓBOWAŁEM JEŻDZIC Z PRĘDKOŚCIĄ 100-120 ALE SPALANIE BYŁO 6.2. SAMOCHÓD FAJNY ALE JAK BYM MIAŁ KUPIĆ GO JESZCZE RAZ TO Z SILNIKIEM 2.4L.I JUŻ WIĘCEJ NIE KUPIE SAMOCHODU Z MNIEJSZYM SILNIKIEM JAK 2.0 POZDRAWIAM


26.04.2014KrisTak

Mam ten silnik w S80 nic złego nie mogę powiedzieć,auto mnie nigdy nie zawiodło a przebieg jest nie mały 180tys.Sprowadziłem go z Belgi przy 156 tyś pełny serwis,silnik jest bardzo dynamiczny i mało pali na trasie spokojnie po niżej 5 L miasto 6.7 L ,o kosztach mogę powiedzieć że znikome,wymiana olejów i filtrów u zwykłego mechanika to koszt 200zł śmiech na sali przy tej marce.


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Poradnik techniczny Diesla

Koło dwumasowe

Koło dwumasoweWiększość nowoczesnych silników wysokoprężnych posiada problematyczny element jakim jest dwumasowe koło zamachowe. Składa się ono z dwóch z dwóch elementów: masy pierwotnej przytwierdzonej do wału korbowego oraz masy wtórnej połączonej ze sktrzynią biegów


Olej silnikowy

Olej silnikowyObecnie wraz z zaawansowaniem technologicznym silników samochodowych wzrasta efektywność i wydajność olejów silnikowych. Mnogość firm i charakterystyczna specyfikacja zmusza każdego kupującego do zastanowienia się czy na pewno wybraliśmy odpowiedni.


Wtryskiwacze paliwa

Wtryskiwacze paliwaJednym z najbardziej newralgicznych elementów układu zasilania silników wysokoprężnych są wtryskiwacze. Obecnie w nowoczesnych silnikach Diesla stosuje się kilka rodzajów wtryskiwaczy. W zależności od producenta i marki są one mniej lub bardziej trwałe.


Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Jeśli zauważyłeś błąd w danych zawartych na stronie lub chciałbyś dodać coś od siebie napisz do nas.

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 1

Nie dodano jeszcze żadnej opinii
nie zwlekaj dodaj ją jako pierwszy

Głosy według opinii:

00

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 6
Brak opinii