alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Volvo XC60 I 2.4 D 163KM (D5 244T16/T17)

Volvo XC60 I 2.4 D 163KM (D5 244T16/T17)Wyświetleń: 9333

Volvo XC60 I 2.4 D 163KM (D5 244T16/T17)

Okres produkcji: 2008-2013

Wersje nadwozia: SUV

Dane techniczne

Pojemność [cm3]2400
Moc [KM]163
Moment obrotowy [Nm]420
Doładowanieturbosprężarka
Skrzynia biegów6-biegowa
Prędkość maksymalna195
Przyspieszenie (0-100km/h)10.5
Spalanie - miasto [l/100km]8.0
Spalanie - trasa [l/100km]5.6
Spalanie - średnie [l/100km]6.8

Zalecane przez serwis

?Typ olejuCastrol 5W30
LIlość oleju6.0 L
Wymiana olejuco.30.000 km lub 1 rok
Wymiana rozrządupo.180.000 km

Osprzęt silnika

DPF/FAPTak
DwumasaTak
TurbinaGeometria zmienna
Wtryskipiezoelektryczne -Bosch

Spalanie ON według użytkowników

Miasto: 8.5

Trasa: 6.5

Średnie: 8

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
2.4 D1754209.86.0
2.4 D51854009.57.7
2.0 D41634009.75.9

Poradnik techniczny Diesla

DPF (filtr cząstek stałych)

DPFOdwiedzając fora internetowe dotyczące diesla i jego eksploatacji można dostrzec wiele postów dotyczących DPF-u I problemów z nim związanych. Forumowicze pytają o zasady działania, regeneracje lub samo jego usuniecie.


Olej silnikowy

Olej silnikowyObecnie wraz z zaawansowaniem technologicznym silników samochodowych wzrasta efektywność i wydajność olejów silnikowych. Mnogość firm i charakterystyczna specyfikacja zmusza każdego kupującego do zastanowienia się czy na pewno wybraliśmy odpowiedni.


Koło dwumasowe

Koło dwumasoweWiększość nowoczesnych silników wysokoprężnych posiada problematyczny element jakim jest dwumasowe koło zamachowe. Składa się ono z dwóch z dwóch elementów: masy pierwotnej przytwierdzonej do wału korbowego oraz masy wtórnej połączonej ze sktrzynią biegów


Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Jeśli zauważyłeś błąd w danych zawartych na stronie lub chciałbyś dodać coś od siebie napisz do nas.

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 2
Średnia (głosów 1):
(6.75)
Trwałość silnika
 8/10
Niezawodność auta
 9/10
Spalanie ON
 5/10
Koszty utrzymania
 5/10

Głosy według opinii:

10

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 1

Opinie użytkowników

rafal 26.02.2013
Średnia:
(6.75)
Tak
Opinia: ogolnie auto ladnie sie prowadzi lecz zima model z przednim napedem nie polecam w miescie pali mi ok 8,5 litra
Trwałość silnika
 (8/10)
Niezawodność auta
 (9/10)
Spalanie ON
 (5/10)
Koszty utrzymania
 (5/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:8.5l/100km

Spalanie - trasa:6.5l/100km

Spalanie - średnie:8l/100km

Zalety:ladnie sie prezetuje, duza przestrzen ladunkowa, dosc dynamiczny
Wady:po 60tys km padly mi przegluby
Rocznik / Przebieg:xc60 2010r 63000km