alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Lancia Delta III 2.0 16V Multijet (165KM)

Lancia Delta III 2.0 16V Multijet (165KM)Wyświetleń: 2915

Lancia Delta III 2.0 16V Multijet (165KM)

Okres produkcji: 2008-2014

Wersje nadwozia: hatchback

Dane techniczne

Pojemność [cm3]1956
Moc [KM]165
Moment obrotowy [Nm]360
DoładowanieTurbosprężarka
Skrzynia biegów6
Prędkość maksymalna214
Przyspieszenie (0-100km/h)8.5
Spalanie - miasto [l/100km]6.9
Spalanie - trasa [l/100km]4.3
Spalanie - średnie [l/100km]5.3

Zalecane przez serwis

?Typ olejuSelenia WR Pure Energy (5W-30)
LIlość oleju4.9 L
Wymiana olejuco 35.000 km lub 2 lata
Wymiana rozrządupo 140.000 km lub 5 lat

Osprzęt silnika

DPF/FAPTak
DwumasaTak
TurbinaGeometria zmienna
Wtryskielektromagnetyczne -Bosch

Spalanie ON według użytkowników

Miasto: 7.2

Trasa: 5.2

Średnie: 6

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
1.6 MTJ1053001864.6
1.6 MTJ1203001944.9

21.03.2013Tak

"silnik ten jest montowany w samochodzie Fiat Bravo 2.0 JTD 165 KM od 2007 roku 0-100km/h 8.2 sekundy. Po programie uzyskuje ponad 220 KM. Co na to golfiarze ?"


10.07.2016Damian Tak

Mam ten silnik w Insignii, bardzo dobre spalanie jak na masę samochodu, jak narazie bez awarii a przejechałem nim 30tys km , tylko wymieniony rozrząd, czyli wymiana czysto eksploatacyjna przy 141tys km jak podaje GM . Radziłbym wymieniać go jednak nieco wcześniej bo pasek był od nowości, a przy tym przebiegu juz lekko popękany. Także olej radziłbym wymieniać co 10tys km, a nie jak podaje producent co 30tys., to za dużo przy aucie z dpf-em. Jest troche głośny podczas przyspieszania, jednak jak juz osiągnie sie daną prędkość i jedzie równo nie jest juz tak głośno. "


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Poradnik techniczny Diesla

Olej silnikowy

Olej silnikowyObecnie wraz z zaawansowaniem technologicznym silników samochodowych wzrasta efektywność i wydajność olejów silnikowych. Mnogość firm i charakterystyczna specyfikacja zmusza każdego kupującego do zastanowienia się czy na pewno wybraliśmy odpowiedni.


Turbosprężarka

TurbosprężarkaWspółcześnie wszystkie nowoczesne pojazdy z silnikiem wysokoprężnym występują z turbosprężarką. Dzięki zastosowaniu tego elementu możliwe jest znaczne zwiększenie osiągów: mocy oraz dynamiki silników Diesla.


Wtryskiwacze paliwa

Wtryskiwacze paliwaJednym z najbardziej newralgicznych elementów układu zasilania silników wysokoprężnych są wtryskiwacze. Obecnie w nowoczesnych silnikach Diesla stosuje się kilka rodzajów wtryskiwaczy. W zależności od producenta i marki są one mniej lub bardziej trwałe.


Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 1
Średnia (głosów 1):
(10)
Trwałość silnika
 10/10
Niezawodność auta
 10/10
Spalanie ON
 10/10
Koszty utrzymania
 10/10

Głosy według opinii:

10

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 3

Opinie użytkowników

Sebastian 09.01.2018
Średnia:
(10.00)
Tak
"Jednym słowem REWELACJA !!! Polecam auto jest dopracowane pod każdym względem a do tego super silniczek.Marzenia się spełniają jestem szczęśliwym posiadaczem Delty od dwóch lat i mogę pokusić się na dodanie opinii.Sam samochód jest bardzo dobrze wyposażony i bardzo komfortowy,silnik o dobrych parametrach cichy i oszczędny.Po tych dwóch latach jazdy zrobiłem ponad 50 tys i wykonałem jedynie serwisy to wszystko.Auto ma przejechane 179.tys na przeglądach nie stwierdzono nawet wycieku i żadnych usterek.Auto użytkuję pół na pół trasa miasto i wyjazdy na weekendy średnio spala 6L przy dosyć dynamicznej jeździe,zresztą ten silnik lepiej sprawuje się na wyższych obrotach wtedy lepiej pracuje.Polecam osobą szukających auta nietuzinkowego o dużych walorach estetycznych oraz jezdnych."
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (10/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:7.2l/100km

Spalanie - trasa:5.2l/100km

Spalanie - średnie:6.0l/100km

Zalety:Fantastyczny samochód,świetny silnik,niskie koszty użytkowania,duży komfort same plusy.
Wady:nic
Delata rok 2012 przebieg 179 tys