alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Lancia Delta III 2.0 16V Multijet 165KM

Lancia Delta III 2.0 16V Multijet 165KMWyświetleń: 3367

Lancia Delta III 2.0 16V Multijet 165KM

Okres produkcji: 2008-2014

Wersje nadwozia: hatchback

Dane techniczne

Pojemność [cm3]1956
Moc [KM]165
Moment obrotowy [Nm]360
DoładowanieTurbosprężarka
Skrzynia biegów6
Prędkość maksymalna214
Przyspieszenie (0-100km/h)8.5
Spalanie - miasto [l/100km]6.9
Spalanie - trasa [l/100km]4.3
Spalanie - średnie [l/100km]5.3

Zalecane przez serwis

?Typ olejuSelenia WR Pure Energy (5W-30)
LIlość oleju4.9 L
Wymiana olejuco 35.000 km lub 2 lata
Wymiana rozrządupo 140.000 km lub 5 lat

Osprzęt silnika

DPF/FAPTak
DwumasaTak
TurbinaGeometria zmienna
Wtryskielektromagnetyczne -Bosch

Spalanie ON według użytkowników

Miasto: 7.2

Trasa: 5.2

Średnie: 6

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
1.6 JTDM10530010.74.6
1.6 JTDM12030010.74.9
1.9 JTDM1904007.95.7

10.07.2016Damian Tak

Mam ten silnik w Insignii, bardzo dobre spalanie jak na masę samochodu, jak narazie bez awarii a przejechałem nim 30tys km , tylko wymieniony rozrząd, czyli wymiana czysto eksploatacyjna przy 141tys km jak podaje GM . Radziłbym wymieniać go jednak nieco wcześniej bo pasek był od nowości, a przy tym przebiegu juz lekko popękany. Także olej radziłbym wymieniać co 10tys km, a nie jak podaje producent co 30tys., to za dużo przy aucie z dpf-em. Jest troche głośny podczas przyspieszania, jednak jak juz osiągnie sie daną prędkość i jedzie równo nie jest juz tak głośno. "


21.03.2013Tak

"silnik ten jest montowany w samochodzie Fiat Bravo 2.0 JTD 165 KM od 2007 roku 0-100km/h 8.2 sekundy. Po programie uzyskuje ponad 220 KM. Co na to golfiarze ?"


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Poradnik techniczny Diesla

EGR (zawór recyrkulacji spalin)

EGRPodstawowym zadanie zaworu recyrkulacji spalin EGR (z ang. Exhaust Gas Recirculatio) jest zmniejszenie emisji szkodliwych związków do środowiska. Zawór recyrkulacji poprzez zamontowany wewnątrz magnes, kieruje najbardziej szkodliwe związki do komory gdzie kontynuowany jest proces spalania.


Olej silnikowy

Olej silnikowyObecnie wraz z zaawansowaniem technologicznym silników samochodowych wzrasta efektywność i wydajność olejów silnikowych. Mnogość firm i charakterystyczna specyfikacja zmusza każdego kupującego do zastanowienia się czy na pewno wybraliśmy odpowiedni.


Koło dwumasowe

Koło dwumasoweWiększość nowoczesnych silników wysokoprężnych posiada problematyczny element jakim jest dwumasowe koło zamachowe. Składa się ono z dwóch z dwóch elementów: masy pierwotnej przytwierdzonej do wału korbowego oraz masy wtórnej połączonej ze sktrzynią biegów


Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 1
Średnia (głosów 1):
(10)
Trwałość silnika
 10/10
Niezawodność auta
 10/10
Spalanie ON
 10/10
Koszty utrzymania
 10/10

Głosy według opinii:

10

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 3

Opinie użytkowników

Sebastian 09.01.2018
Średnia:
(10.00)
Tak
"Jednym słowem REWELACJA !!! Polecam auto jest dopracowane pod każdym względem a do tego super silniczek.Marzenia się spełniają jestem szczęśliwym posiadaczem Delty od dwóch lat i mogę pokusić się na dodanie opinii.Sam samochód jest bardzo dobrze wyposażony i bardzo komfortowy,silnik o dobrych parametrach cichy i oszczędny.Po tych dwóch latach jazdy zrobiłem ponad 50 tys i wykonałem jedynie serwisy to wszystko.Auto ma przejechane 179.tys na przeglądach nie stwierdzono nawet wycieku i żadnych usterek.Auto użytkuję pół na pół trasa miasto i wyjazdy na weekendy średnio spala 6L przy dosyć dynamicznej jeździe,zresztą ten silnik lepiej sprawuje się na wyższych obrotach wtedy lepiej pracuje.Polecam osobą szukających auta nietuzinkowego o dużych walorach estetycznych oraz jezdnych."
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (10/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:7.2l/100km

Spalanie - trasa:5.2l/100km

Spalanie - średnie:6.0l/100km

Zalety:Fantastyczny samochód,świetny silnik,niskie koszty użytkowania,duży komfort same plusy.
Wady:nic
Delata rok 2012 przebieg 179 tys