alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Mercedes Klasa B T245 180 CDI 109KM (OM640)

Mercedes Klasa B T245 180 CDI 109KM (OM640)Wyświetleń: 12490

Mercedes Klasa B T245 180 CDI 109KM (OM640)

Okres produkcji: 2005-2011

Wersje nadwozia: minivan

Dane techniczne

Pojemność [cm3]1991
Moc [KM]109
Moment obrotowy [Nm]250
Doładowanieturbo/sp
Skrzynia biegów6-biegowa
Prędkość maksymalna183
Przyspieszenie (0-100km/h)11,3
Spalanie - miasto [l/100km]6,4
Spalanie - trasa [l/100km]4,4
Spalanie - średnie [l/100km]5,2

Zalecane przez serwis

?Typ oleju5W30
LIlość oleju5.9 L
Wymiana olejuco 20.000 km lub 1 rok
Wymiana rozrządułańcuch

Osprzęt silnika

DPF/FAPBrak - może występować
DwumasaTak
TurbinaGeometria zmienna
Wtryskielektromagnetyczne Bosch

Spalanie ON według użytkowników

Miasto: 6

Trasa: 5

Średnie: 5.5

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
200 CDI1402809,65,4

03.11.2013AdamTak

Mercedes od kilku lat montuje silniki z oznaczeniem 160 CDI od Reno. Silnik 160 CDI o mocy 90 KM to francuski motor 1.5 dci. Nie wiem dla czego na tym portalu tego nie piszą.


02.04.2015GrzegorzTak

Silniczek super małe spalanie, brak dwumasy, DPF i niekłopotliwy w eksploatacji. Nie jest to silnik od Renault ale 2.0 Mercedesa w różnych wersjach mocy zaczynając od 82km. Trochę za słaby ale do miasta jest super.


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Poradnik techniczny Diesla

Olej silnikowy

Olej silnikowyObecnie wraz z zaawansowaniem technologicznym silników samochodowych wzrasta efektywność i wydajność olejów silnikowych. Mnogość firm i charakterystyczna specyfikacja zmusza każdego kupującego do zastanowienia się czy na pewno wybraliśmy odpowiedni.


Turbosprężarka

TurbosprężarkaWspółcześnie wszystkie nowoczesne pojazdy z silnikiem wysokoprężnym występują z turbosprężarką. Dzięki zastosowaniu tego elementu możliwe jest znaczne zwiększenie osiągów: mocy oraz dynamiki silników Diesla.


DPF (filtr cząstek stałych)

DPFOdwiedzając fora internetowe dotyczące diesla i jego eksploatacji można dostrzec wiele postów dotyczących DPF-u I problemów z nim związanych. Forumowicze pytają o zasady działania, regeneracje lub samo jego usuniecie.


Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 20
Średnia (głosów 1):
(10)
Trwałość silnika
 10/10
Niezawodność auta
 10/10
Spalanie ON
 10/10
Koszty utrzymania
 10/10

Głosy według opinii:

10

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 30

Opinie użytkowników

Wiesław 29.05.2018
Średnia:
(10.00)
Tak
Opinia: super auto szczczególnie z automatem
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (10/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:6l/100km

Spalanie - trasa:5l/100km

Spalanie - średnie:5.5l/100km

Zalety:niezawodny
Wady:może i ma ja nie zauważyłem
Rocznik / Przebieg:b2007 170tys