alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Hyundai Accent III 1.5 CRDi 110KM (D4FA)

Hyundai Accent III 1.5 CRDi 110KM (D4FA)Wyświetleń: 3209

Hyundai Accent III 1.5 CRDi 110KM (D4FA)

Okres produkcji: 2006-2010

Wersje nadwozia: hatchback sedan

Dane techniczne

Pojemność [cm3]1493
Moc [KM]110
Moment obrotowy [Nm]235
Doładowanieturbo/sp
Skrzynia biegów5-biegowa
Prędkość maksymalna176
Przyspieszenie (0-100km/h)11.5
Spalanie - miasto [l/100km]5.6
Spalanie - trasa [l/100km]4.0
Spalanie - średnie [l/100km]4.6

Zalecane przez serwis

?Typ olejuShell 5W30
LIlość oleju5.3 L
Wymiana olejuco .15.000 km lub 1rok
Wymiana rozrząduŁańcuch

Osprzęt silnika

DPF/FAPBrak
DwumasaBrak
TurbinaGeometria zmienna
Wtryskielektromagnetyczne -Bosch

Spalanie ON według użytkowników

Miasto: 5.9

Trasa: 4.8

Średnie: 5.3

Inne silniki w tym modelu

Brak innych silników w tym modelu

06.07.2016ZenekTak

"Mała zwinna zapierdalaczka pasuje do faceta z fantazją i kobiety z rodziną uniwersalny samochodzik polecam "


06.01.2015MarcinTak

"silnik bezawaryjny kompletnie żadnych problemów auto ma przebieg 158 tys i nic mu nie dolega ,po za wymianami olejów i tankowanie żadnych kosztów.Silnik bardzo dynamiczny i do tego bardzo oszczędny spalanie na poziomie 6L ."


30.07.2015KazJerzyNie

"Dno kompletne w Rio 2009 ( z salonu), jak do tej pory tylko 2 uszczelki pod głowicą, turbina do regeneracji. Spalanie przy dojazdach do pracy 52 km w jedną stronę 7l/100."


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Poradnik techniczny Diesla

EGR (zawór recyrkulacji spalin)

EGRPodstawowym zadanie zaworu recyrkulacji spalin EGR (z ang. Exhaust Gas Recirculatio) jest zmniejszenie emisji szkodliwych związków do środowiska. Zawór recyrkulacji poprzez zamontowany wewnątrz magnes, kieruje najbardziej szkodliwe związki do komory gdzie kontynuowany jest proces spalania.


Koło dwumasowe

Koło dwumasoweWiększość nowoczesnych silników wysokoprężnych posiada problematyczny element jakim jest dwumasowe koło zamachowe. Składa się ono z dwóch z dwóch elementów: masy pierwotnej przytwierdzonej do wału korbowego oraz masy wtórnej połączonej ze sktrzynią biegów


Wtryskiwacze paliwa

Wtryskiwacze paliwaJednym z najbardziej newralgicznych elementów układu zasilania silników wysokoprężnych są wtryskiwacze. Obecnie w nowoczesnych silnikach Diesla stosuje się kilka rodzajów wtryskiwaczy. W zależności od producenta i marki są one mniej lub bardziej trwałe.


Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 1
Średnia (głosów 2):
(9.38)
Trwałość silnika
 10/10
Niezawodność auta
 8/10
Spalanie ON
 10/10
Koszty utrzymania
 9.5/10

Głosy według opinii:

20

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 1

Opinie użytkowników

Hyundai Accent MCIII Sedan 08.04.2019
Średnia:
(9.00)
Tak
"Bez awaryjny silnik, tanio"
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (6/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (10/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:5.5l/100km

Spalanie - trasa:5l/100km

Spalanie - średnie:5l/100km

Zalety:Bez awaryjny silnik, tanio
Wady:EPS. Samochod ma problem produkcji EPS error.
2008/189000
Michał 14.03.2014
Średnia:
(9.75)
Tak
"Przebieg 128 tyś zero awarii,silnik bardzo dynamiczny przy tym spalanie niewielkie .Auto posiadam 4-lata nigdy mnie nie zawiodło .Godny polecenia, wydatki na niego znikome począwszy od OC, po przez serwis który sprowadza się do wymiany olejów i filtrów skończywszy na bradzo nikim spalaniu ."
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (9/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:6.2l/100km

Spalanie - trasa:4.6l/100km

Spalanie - średnie:5.6l/100km

Zalety:dobry bezawaryjny silnik, bardzo niskie spalanie, dobra dynamika
Wady:nie znalzałem
Accent 2008r 128 tyś