alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Mercedes CLS W218 350 CDI 265KM (OM642)

Mercedes CLS W218 350 CDI 265KM (OM642)Wyświetleń: 7371

Mercedes CLS W218 350 CDI 265KM (OM642)

Okres produkcji: 2011-2014

Wersje nadwozia: fastback, kombi

Dane techniczne

Pojemność [cm3]2143
Moc [KM]265
Moment obrotowy [Nm]620
Doładowanieturbo/sp
Skrzynia biegów7
Prędkość maksymalna250
Przyspieszenie (0-100km/h)6,2
Spalanie - miasto [l/100km]7,9
Spalanie - trasa [l/100km]5,2
Spalanie - średnie [l/100km]6,3

Zalecane przez serwis

?Typ olejuCastrol 5W30
LIlość oleju8.0 L
Wymiana olejuco 25.000 km lub 1 rok
Wymiana rozrząduŁańcuch

Osprzęt silnika

DPF/FAPTak
DwumasaTak
TurbinaGeometria zmienna
Wtryskipiezoelektryczne Bosch

Spalanie ON według użytkowników

Miasto: 10.5

Trasa: 9.8

Średnie: 8.7

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
250 CDI2045007.55,3

22.02.2014Sławek Tak

Moc , dynamika , to największe zalet tego silnika .Co do spalania ,jest wysokie ale nie ma się co dziwić .Auto sprowadzone z Niemiec ,osobiście zrobiłem nim 90 tys ,klasyczny serwis oleje filtry i to wszystko ,żadnych awarii.Wymiany amorów przód tys szok !!! Ale w tych modelach sa takie ceny .


06.11.2016WojtekTak

przeje przejechalem 280 tys.km bez zadnych problemow.Auto jest nalezycie serwisowane.Poprzednie W 219 bez zastrzezen.


20.12.2017JacekTak

Kupiony przy 280k km a teraz 360k km. Wymieniona pompa wody(750zł) i termostat(ok 700zł). Po za tym zero awarii, tylko olej i filtry(filtr paliwa 260zł i filtr powietrze 400zł, reszta normalne ceny). Silnik ładnie pracuje i jest bardzo dynamiczny.Skrzynia biegów(7) pracuje bez problemów.POLECAM


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Poradnik techniczny Diesla

Turbosprężarka

TurbosprężarkaWspółcześnie wszystkie nowoczesne pojazdy z silnikiem wysokoprężnym występują z turbosprężarką. Dzięki zastosowaniu tego elementu możliwe jest znaczne zwiększenie osiągów: mocy oraz dynamiki silników Diesla.


Olej silnikowy

Olej silnikowyObecnie wraz z zaawansowaniem technologicznym silników samochodowych wzrasta efektywność i wydajność olejów silnikowych. Mnogość firm i charakterystyczna specyfikacja zmusza każdego kupującego do zastanowienia się czy na pewno wybraliśmy odpowiedni.


EGR (zawór recyrkulacji spalin)

EGRPodstawowym zadanie zaworu recyrkulacji spalin EGR (z ang. Exhaust Gas Recirculatio) jest zmniejszenie emisji szkodliwych związków do środowiska. Zawór recyrkulacji poprzez zamontowany wewnątrz magnes, kieruje najbardziej szkodliwe związki do komory gdzie kontynuowany jest proces spalania.


Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Jeśli zauważyłeś błąd w danych zawartych na stronie lub chciałbyś dodać coś od siebie napisz do nas.

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 3
Średnia (głosów 2):
(8.63)
Trwałość silnika
 9/10
Niezawodność auta
 10/10
Spalanie ON
 9/10
Koszty utrzymania
 6.5/10

Głosy według opinii:

20

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 6

Opinie użytkowników

CLS 350 CDI 03.06.2019
Średnia:
(7.75)
Tak
Opinia: Auto fajne. Silnik OK, .... ale trzeba olej wymieniac miedzy przegladami inaczej wiury metalowe i kasza wypadnie z silnika jezeli wymienia sie wg wskazan producenta. Spalanie OK Prowadzenie OK Siedzenie kierowcy moglo by byc wygodniejsze.
Trwałość silnika
 (8/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (8/10)
Koszty utrzymania
 (5/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:13l/100km

Spalanie - trasa:13.7l/100km

Spalanie - średnie:10l/100km

Zalety:wyglad naped na 4 kola (50%+ na tyl)
Wady:koniecznosc wymiany oleju miedzyprzegladami niewygodny fotel kierowcy
Rocznik / Przebieg:60000
Wojtek 06.11.2016
Średnia:
(9.50)
Tak
Opinia: Polecam auto mam od nowości, Serwis według zaleceń.Spalanie średnio 7,4/100km. Przejechalem 280000 km. Jest to oczywiście mb w 218 z silnikiem 350 cdi rok pr.2011
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (8/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:8l/100km

Spalanie - trasa:5.8l/100km

Spalanie - średnie:7.4l/100km

Zalety:super bez problemów
Wady:
Rocznik / Przebieg:MB 218 350 CDI 2011