alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Toyota Corolla E10 2.0 D 72KM (2C)

Toyota Corolla E10 2.0 D 72KM (2C)Wyświetleń: 2602

Toyota Corolla E10 2.0 D 72KM (2C)

Okres produkcji: 1992-1997

Wersje nadwozia: hatchback liftback sedan kombi

Dane techniczne

Pojemność [cm3]1975
Moc [KM]72
Moment obrotowy [Nm]131
Doładowanie-
Skrzynia biegów5-biegowa
Prędkość maksymalna165
Przyspieszenie (0-100km/h)14.1
Spalanie - miasto [l/100km]7.0
Spalanie - trasa [l/100km]5.0
Spalanie - średnie [l/100km]5.8

Zalecane przez serwis

?Typ oleju5W40
LIlość oleju5.1 L
Wymiana olejuco 15.000km lub 1 rok
Wymiana rozrządupo.105.000 km lub 7 lat

Osprzęt silnika

DPF/FAPBrak
DwumasaBrak
TurbinaGeometria stała
Wtryski

Spalanie ON według użytkowników

Brak danych
dodaj swój raport spalania

Inne silniki w tym modelu

Brak innych silników w tym modelu

09.12.2018baryTak

Malam carine II z tym silnikiem, byl glosny, palil tak do 7 litrow (130km na autostradzie a poza nia but w podlodze) i byl glosny. Zalety: odpalal od strzala przy -28, kultura pracy o niebo lepsza od podobnych silnikow z epoki, np. fordowskich, dynamika w trasie wcale nie byla zla, szedl niezle, no i sie nue psul.


18.06.2019Toyota Corolla E11Tak

Mam Toyotę Corolle z silnikiem 2.0 D. już 14 lat przejechanie ma 310 tyś awaria zero Ani razu mnie nie zawiodła 2 razy w Chorwacji plus polski Bałtyk i chodzi jak złoto. Nie ma ci się tam psuć tylko olej wymieniam co 10 tyś i leje paliwo i jeździ. Wcale nie jest taki słaby i mulowaty na autostradzie do tej pory jeszcze idzie 140 km/h i jeszcze jest moc. Jednostka prosta i niezawodna.


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Poradnik techniczny Diesla

Koło dwumasowe

Koło dwumasoweWiększość nowoczesnych silników wysokoprężnych posiada problematyczny element jakim jest dwumasowe koło zamachowe. Składa się ono z dwóch z dwóch elementów: masy pierwotnej przytwierdzonej do wału korbowego oraz masy wtórnej połączonej ze sktrzynią biegów


Olej silnikowy

Olej silnikowyObecnie wraz z zaawansowaniem technologicznym silników samochodowych wzrasta efektywność i wydajność olejów silnikowych. Mnogość firm i charakterystyczna specyfikacja zmusza każdego kupującego do zastanowienia się czy na pewno wybraliśmy odpowiedni.


DPF (filtr cząstek stałych)

DPFOdwiedzając fora internetowe dotyczące diesla i jego eksploatacji można dostrzec wiele postów dotyczących DPF-u I problemów z nim związanych. Forumowicze pytają o zasady działania, regeneracje lub samo jego usuniecie.


Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj

Nie dodano jeszcze żadnej opinii
nie zwlekaj dodaj ją jako pierwszy

Głosy według opinii:

00

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 1
Brak opinii