alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Opel Astra J 1.7 CDTI 110KM (Z17DTJ/A17DTJ)

Opel Astra J 1.7 CDTI 110KM (Z17DTJ/A17DTJ)Wyświetleń: 47331

Opel Astra J 1.7 CDTI 110KM (Z17DTJ/A17DTJ)

Okres produkcji: 2009-2012

Wersje nadwozia: hatchback sedan kombi

Dane techniczne

Pojemność [cm3]1686
Moc [KM]110
Moment obrotowy [Nm]260
DoładowanieTurbosprężrka
Skrzynia biegów6-biegowa
Prędkość maksymalna181
Przyspieszenie (0-100km/h)12.6
Spalanie - miasto [l/100km]5.8
Spalanie - trasa [l/100km]4.2
Spalanie - średnie [l/100km]4.9

Zalecane przez serwis

?Typ olejuGM 5W30
LIlość oleju5.4 L
Wymiana olejuco.30.000 km lub 1 rok
Wymiana rozrządupo 150.000 km lub 10 lat

Osprzęt silnika

DPF/FAPTak
DwumasaTak
TurbinaGeometria zmienna
Wtryskielektromagnetyczne Denso

Spalanie ON według użytkowników

Miasto: 6.5

Trasa: 5.3

Średnie: 5.7

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
1.7 CDTI12528011.54.7
1.7 CDTI13030010.64.4
1.7 CDTI10024012.55.1

11.07.2015Wojtek Nie

"Opel Meriva 1.7 CDTI 2003r. Powiem tak mój pierwszy silnik Dizelek także nie mam do czego innego porównać. Wymieniłem już drogi dwumas ok2,5 tys z włożeniem spalanie tak ok 7 L przyśpieszenie też spoko radzi sobie w trasie bo w moim przypadku te autko zarabia an siebie 90 % trasa 10 % miasto. Jeśli ktoś by zadał pytanie czy zakupił jeszcze raz te auto... Nie nie kupił bym "


08.07.2018MateuszTak

Jestem mega zadowolony z jednostki napędowej jeżdżę nią 4 lata i nie było większych problemów jeżdżę dość dynamicznie więc dpf nie przytyki się. Jak u niektórych i nie robię krótkich tras najczęściej 50 km co diselki lubią najbardziej. Jedyny problem to przeladowywanie turbinki. Możliwe zabrudzeniem łopatek i ich zacina ie albo ten zaworem sterowania. Bd to teraz robić. Ale jak na 4 lata nie dotykania silnika (oprócz oleju i filtrów) to mały wydatek i mogło się coś takim popsuc wybaczam ;)


28.04.2018MarcinTak

Opel Astra 1.7CDTI.Powiem tak jest to mój pierwszy dizelek i jestem zadowolony wcześniej zawsze były benzyny lub gaz.Niby seria była 110 kucyków ale jakoś chciałem czegoś wiecej i nie załuję teraz jest 154 dokładnie i jakos jest różnica.Narazie na pokładzie dpf i przebieg oryginalny 206tys. weryfikacja w ASO czy to germany czy w Polsce.Tylko ludzie nie oszczedajcie na olejuw tym silniku,lejcie pelny systetyk 5w30 do dpf-ow,co 10tys albo co 15tyś,zaraz ktoś powie chory co 10tys,ja uważam jak dbasz tak masz,proste.


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Poradnik techniczny Diesla

EGR (zawór recyrkulacji spalin)

EGRPodstawowym zadanie zaworu recyrkulacji spalin EGR (z ang. Exhaust Gas Recirculatio) jest zmniejszenie emisji szkodliwych związków do środowiska. Zawór recyrkulacji poprzez zamontowany wewnątrz magnes, kieruje najbardziej szkodliwe związki do komory gdzie kontynuowany jest proces spalania.


Koło dwumasowe

Koło dwumasoweWiększość nowoczesnych silników wysokoprężnych posiada problematyczny element jakim jest dwumasowe koło zamachowe. Składa się ono z dwóch z dwóch elementów: masy pierwotnej przytwierdzonej do wału korbowego oraz masy wtórnej połączonej ze sktrzynią biegów


Wtryskiwacze paliwa

Wtryskiwacze paliwaJednym z najbardziej newralgicznych elementów układu zasilania silników wysokoprężnych są wtryskiwacze. Obecnie w nowoczesnych silnikach Diesla stosuje się kilka rodzajów wtryskiwaczy. W zależności od producenta i marki są one mniej lub bardziej trwałe.


Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Jeśli zauważyłeś błąd w danych zawartych na stronie lub chciałbyś dodać coś od siebie napisz do nas.

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 144
Średnia (głosów 7):
(7.93)
Trwałość silnika
 7.14/10
Niezawodność auta
 7.57/10
Spalanie ON
 8.57/10
Koszty utrzymania
 8.43/10

Głosy według opinii:

70

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 366

Opinie użytkowników

Wojtek 02.09.2017
Średnia:
(8.00)
Tak
Opinia: Kupiłem Astre rocznik 2013 z przebiegiem 213000, polizingowa serwisowana w ASO Zmieniłem całe sprzęgło z dwu masą, uszczelniłem skrzynie. Na dzień dzisiejszy mam 226000 i jest ok,
Trwałość silnika
 (8/10)
Niezawodność auta
 (9/10)
Spalanie ON
 (7/10)
Koszty utrzymania
 (8/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:6.9l/100km

Spalanie - trasa:5.6l/100km

Spalanie - średnie:6.3l/100km

Zalety:Wygoda, na dłuższe trasy super, dobre przyśpieszenie, widoczność
Wady:spalanie, do to co podaje producent co najmniej 1,5 litra więcej
Rocznik / Przebieg:Astra J silnik 1,7 CDTI
Kris 22.11.2016
Średnia:
(7.75)
Tak
Opinia: Astra J IV 1,7 cdti 110 km z bardzo dobrym wyposażeniem, skóra, podgrzewane fotele i kierownica, ksenony automatycznie regulowane, tempomat, klima-tronik 2 strefowy, system parkowania, czujnik deszcz i zmierzch, itp. zrobiłem nią 40 tys km, w tym Włochy, Chorwacja, Francja, Holandia, Niemcy, przy prędkości autostradowej 140/160 km/h spalanie 7l ;-(
Trwałość silnika
 (8/10)
Niezawodność auta
 (9/10)
Spalanie ON
 (6/10)
Koszty utrzymania
 (8/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:6.5l/100km

Spalanie - trasa:5.6l/100km

Spalanie - średnie:6l/100km

Zalety:komfortowe i solidne wyposażenie, bardzo wygodne na dalekie trasy,
Wady:zbyt duże spalanie, jak na diesla
Rocznik / Przebieg:astra/J/4/1,7cdti 110km
rysiek 23.10.2016
Średnia:
(9.75)
Tak
Opinia: zrywny,bezawaryjny
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (9/10)
Koszty utrzymania
 (10/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:5.5l/100km

Spalanie - trasa:4.5l/100km

Spalanie - średnie:4.8l/100km

Zalety:sliczne autko,bezawaryjne.
Wady:ciut duzo pali
Rocznik / Przebieg:astra/2013/124tys.
MARIUSZ RZEPIN 30.03.2015
Średnia:
(8.00)
Tak
Opinia: bardzo wygodne
Trwałość silnika
 (8/10)
Niezawodność auta
 (8/10)
Spalanie ON
 (8/10)
Koszty utrzymania
 (8/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:7l/100km

Spalanie - trasa:6l/100km

Spalanie - średnie:6.5l/100km

Zalety:super auto
Wady: jeszcze niezauwarzyłem
Rocznik / Przebieg:1,7 CDTI 2011 112000
Maciej 02.12.2014
Średnia:
(7.75)
Tak
Opinia: Dobre auto ciche odziwo jak na opla pojemne i wygodne.bardzo ekonomiczne
Trwałość silnika
 (6/10)
Niezawodność auta
 (7/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (8/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:5.5l/100km

Spalanie - trasa:4.8l/100km

Spalanie - średnie:5.0l/100km

Zalety:spalanie, cichy
Wady:brak
Rocznik / Przebieg:astra 1.7 cdti 140 tys
ircuś 14.10.2014
Średnia:
(4.25)
Tak
Opinia: komfortowe i wygodne auto, jak na razie bez poważnych usterek
Trwałość silnika
 (0/10)
Niezawodność auta
 (0/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (7/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:7.0l/100km

Spalanie - trasa:5.1l/100km

Spalanie - średnie:6.0l/100km

Zalety:cichy i oszczędnu silnik, b. komfortowe wnętrze, dobra jakość wykonania
Wady:brak
Rocznik / Przebieg:Astra J 2011 /1.7 CDTI 110KM/135 000
slawek sawicki 20.07.2014
Średnia:
(10.00)
Tak
Opinia: Bardzo fajny silniczek, zywy tylko troche nierowno chodzi na wolnych obrotach i to silnik ktory ma tylko 26 tys km, ale to chyba wina jakiejs pierdolki a nie sameg silnika
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (10/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:7l/100km

Spalanie - trasa:5.5l/100km

Spalanie - średnie:5.5l/100km

Zalety:zywy, malo pali
Wady:jak na razie nie zauwazylem zadnych poza nierownymi obrotami na biegu jalowym ale to moze byc tylko jakis sensor
Rocznik / Przebieg:Astra J 125KM 1.7 CDTI - 2010r.