alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Audi A4 B8  2.0 TDI CR 120KM (CAGC/CJCC)

Audi A4 B8 2.0 TDI CR 120KM (CAGC/CJCC)Wyświetleń: 22318

Audi A4 B8  2.0 TDI CR 120KM (CAGC/CJCC)

Okres produkcji: 2007-2011

Wersje nadwozia: sedan kombi

Dane techniczne

Pojemność [cm3]1968
Moc [KM]120
Moment obrotowy [Nm]290
DoładowanieTurbosprężarka
Skrzynia biegów6-biegowa
Prędkość maksymalna197
Przyspieszenie (0-100km/h)11.2
Spalanie - miasto [l/100km]6.3
Spalanie - trasa [l/100km]4.5
Spalanie - średnie [l/100km]5.1

Zalecane przez serwis

?Typ olejuCastrol 5W30 /507.00
LIlość oleju3.8-4.3 L
Wymiana olejuco 30.000 km lub 2 lata
Wymiana rozrządupo 180.000km lub 5 lat

Osprzęt silnika

DPF/FAPTak
DwumasaTak
TurbinaGeometria zmienna
Wtryskipiezoelektryczne -Bosch

Spalanie ON według użytkowników

Miasto: 9

Trasa: 6.2

Średnie: 7.5

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
2.0 TDI1433209.75.8
2.7 TDI1904007.76.2
3.0 TDI2405006.17.2

15.09.2019exeoTak

Bardzo udana jednostka. Ja w ciągu 3 lat przejechałem 50000km i jedyny mój wkład to filtry i olej, jedynie spalanie jest trochę większe niż w 1.9TD,I ale to było do przewidzenia. Co do dynamiki przeciętna nie porywa ale i nie rozczarowuje ogólnie polecam.


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Poradnik techniczny Diesla

EGR (zawór recyrkulacji spalin)

EGRPodstawowym zadanie zaworu recyrkulacji spalin EGR (z ang. Exhaust Gas Recirculatio) jest zmniejszenie emisji szkodliwych związków do środowiska. Zawór recyrkulacji poprzez zamontowany wewnątrz magnes, kieruje najbardziej szkodliwe związki do komory gdzie kontynuowany jest proces spalania.


Olej silnikowy

Olej silnikowyObecnie wraz z zaawansowaniem technologicznym silników samochodowych wzrasta efektywność i wydajność olejów silnikowych. Mnogość firm i charakterystyczna specyfikacja zmusza każdego kupującego do zastanowienia się czy na pewno wybraliśmy odpowiedni.


Koło dwumasowe

Koło dwumasoweWiększość nowoczesnych silników wysokoprężnych posiada problematyczny element jakim jest dwumasowe koło zamachowe. Składa się ono z dwóch z dwóch elementów: masy pierwotnej przytwierdzonej do wału korbowego oraz masy wtórnej połączonej ze sktrzynią biegów


Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Jeśli zauważyłeś błąd w danych zawartych na stronie lub chciałbyś dodać coś od siebie napisz do nas.

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 36
Średnia (głosów 4):
(9.44)
Trwałość silnika
 9.75/10
Niezawodność auta
 10/10
Spalanie ON
 8.25/10
Koszty utrzymania
 9.75/10

Głosy według opinii:

40

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 35

Opinie użytkowników

A4b8 15.02.2021
Średnia:
(10.00)
Tak
Opinia: Póki co A4b8 CAGC 2.0 120km bez zazutu, jedyny minus to że słabo się nagrzewa silnik
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (10/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:10l/100km

Spalanie - trasa:7l/100km

Spalanie - średnie:8l/100km

Zalety:
Wady:Nie dogrzewa się silnik
Rocznik / Przebieg:2009
Audi A4 B8 kombi 26.06.2019
Średnia:
(9.50)
Tak
Opinia: Posiadam te auto 6 lat, wymiana dwumasy kosztowała mnie ok. 4 tyś, rozrząd chyba coś koło 1,5 tyś, przejechałam nim ok. 200 tyś. Przy takiej eksploatacji samochodu nie mam nic do zarzucenia, bo jedyne co jeszcze było robione to bieżące wymiany( olej, klocki) Samochód kupiony używany z przebiegiem ponad 100 tyś w miarę komfortowy, ale to nadal tylko A4 (małe)
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (9/10)
Koszty utrzymania
 (9/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:l/100km

Spalanie - trasa:l/100km

Spalanie - średnie:l/100km

Zalety:Niskie koszty utrzymania silnik pomimo ponad 300 tyś. na budziku działa bez zarzutów
Wady:trochę małe, co do spalania to się nie wypowiem, bo nie zwróciłam nigdy na to uwagi
Rocznik / Przebieg:2010/ B8 2.0 Tdi 120km
bartek 03.11.2017
Średnia:
(9.75)
Tak
Opinia: samochód pierwsza klasa super godny polecenia
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (9/10)
Koszty utrzymania
 (10/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:7l/100km

Spalanie - trasa:4.5l/100km

Spalanie - średnie:6l/100km

Zalety:
Wady:
Rocznik / Przebieg:audi a4 2013
mariusz 31.12.2014
Średnia:
(8.50)
Tak
Opinia: jest ok
Trwałość silnika
 (9/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (5/10)
Koszty utrzymania
 (10/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:10l/100km

Spalanie - trasa:7l/100km

Spalanie - średnie:8.5l/100km

Zalety:--------------
Wady:slabe swiatlo wsteczne
Rocznik / Przebieg:b8 2008 120ps