alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Audi A5 8T 2.0 TDI CR170KM (CAHA)

Audi A5 8T 2.0 TDI CR170KM (CAHA)Wyświetleń: 13663

Audi A5 8T 2.0 TDI CR170KM (CAHA)

Okres produkcji: 2008-2011

Wersje nadwozia: liftback coupe cabrio

Dane techniczne

Pojemność [cm3]1968
Moc [KM]170
Moment obrotowy [Nm]350
DoładowanieTurbosprężarka
Skrzynia biegów6-biegowa
Prędkość maksymalna223
Przyspieszenie (0-100km/h)8.6
Spalanie - miasto [l/100km]7.3
Spalanie - trasa [l/100km]5.0
Spalanie - średnie [l/100km]5.8

Zalecane przez serwis

?Typ olejuCastrol 5W30
LIlość oleju4-4.7 L
Wymiana oleju15.000 km lub 1 rok
Wymiana rozrządupo 180.000km lub 5 lat

Osprzęt silnika

DPF/FAPTak
DwumasaTak
TurbinaGeometria zmienna
Wtryskipiezoelektryczne -Bosch

Spalanie ON według użytkowników

Miasto: 7

Trasa: 4

Średnie: 5.5

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
2.0 TDI1433209.75.8
2.7 TDI1904008.26.0
3.0 TDI2405006.36.7

03.03.2018DawidTak

Polecam


19.08.2019AUDI A3 8PTak

do tej pory zero problemów z DPF, wymiana paska z racji przebiegu, wymiana dwumasy również z racji przebiegu, silnik od nowości bez usterkowy. Przy 320000tys padła jedna sonda lambda. Tyle jeśli chodzi o awaryjność


10.02.2015WaldiTak

"same plusy,niskie spalanie wystarczająca moc dobra dynamika,i po za serwisem żadnych wydatków,Awaryjność zerowa."


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Poradnik techniczny Diesla

Koło dwumasowe

Koło dwumasoweWiększość nowoczesnych silników wysokoprężnych posiada problematyczny element jakim jest dwumasowe koło zamachowe. Składa się ono z dwóch z dwóch elementów: masy pierwotnej przytwierdzonej do wału korbowego oraz masy wtórnej połączonej ze sktrzynią biegów


EGR (zawór recyrkulacji spalin)

EGRPodstawowym zadanie zaworu recyrkulacji spalin EGR (z ang. Exhaust Gas Recirculatio) jest zmniejszenie emisji szkodliwych związków do środowiska. Zawór recyrkulacji poprzez zamontowany wewnątrz magnes, kieruje najbardziej szkodliwe związki do komory gdzie kontynuowany jest proces spalania.


Turbosprężarka

TurbosprężarkaWspółcześnie wszystkie nowoczesne pojazdy z silnikiem wysokoprężnym występują z turbosprężarką. Dzięki zastosowaniu tego elementu możliwe jest znaczne zwiększenie osiągów: mocy oraz dynamiki silników Diesla.


Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 24
Średnia (głosów 1):
(9.75)
Trwałość silnika
 10/10
Niezawodność auta
 10/10
Spalanie ON
 10/10
Koszty utrzymania
 9/10

Głosy według opinii:

10

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 16

Opinie użytkowników

czarek 27.03.2018
Średnia:
(9.75)
Tak
Opinia: super
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (9/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:7l/100km

Spalanie - trasa:4l/100km

Spalanie - średnie:5.5l/100km

Zalety:same
Wady:brak
Rocznik / Przebieg:audi a5 sportline 2010