alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Audi A6 C6 FL 2.0 TDI CR 170KM (CAHA)

Audi A6 C6 FL 2.0 TDI CR 170KM (CAHA)Wyświetleń: 22992

Audi A6 C6 FL 2.0 TDI CR 170KM (CAHA)

Okres produkcji: 2008-2011

Wersje nadwozia: sedan kombi

Dane techniczne

Pojemność [cm3]1968
Moc [KM]170
Moment obrotowy [Nm]350
DoładowanieTurbosprężarka
Skrzynia biegów6-biegowa
Prędkość maksymalna225
Przyspieszenie (0-100km/h)8.9
Spalanie - miasto [l/100km]7.5
Spalanie - trasa [l/100km]4.8
Spalanie - średnie [l/100km]5.8

Zalecane przez serwis

?Typ olejuCastrol 5W30
LIlość oleju4-4.7 L
Wymiana olejuco 15.000 km lub 1rok
Wymiana rozrządupo 180.000km lub 5 lat

Osprzęt silnika

DPF/FAPTak
DwumasaTak
TurbinaGeometria zmienna
Wtryskipiezoelektryczne -Bosch

Spalanie ON według użytkowników

Miasto: 8.4

Trasa: 6.2

Średnie: 7.4

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
2.0 TDI13632010.35.3
2.7 TDI1904007.96.2
3.0 TDI2405006.76.7

10.02.2015WaldiTak

"same plusy,niskie spalanie wystarczająca moc dobra dynamika,i po za serwisem żadnych wydatków,Awaryjność zerowa."


03.03.2018DawidTak

Polecam


06.09.2017KasperTak

"posiadałem 2 lata samochód z tym silnikiem. Jednostka genialna, dopóki nie zacznie sprawiać problemów. zrobiłem nim 40k kilometrów (stan przy zakupie 120k). niesamowita dynamika i kultura działania, podatność na chip tuning (ze 140 do 170KM), oszczędny (średnio 7L, w trasie potrafił zejść poniżej 5L/100). Niestety po przekroczeniu 140 tyś. km zaczęły pojawiać się pewne problemy. Zaczęło się od wymiany wtrysków, następnie doszedła uszkodzona turbina, zapchany dpf i w końcu wykryto pęknięcie głowicy przy 160tys. km. regeneracja nie była możliwa, a koszt wymiany wysoki. Ciężko mi było się rozstać z tym samochodem."


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Poradnik techniczny Diesla

Turbosprężarka

TurbosprężarkaWspółcześnie wszystkie nowoczesne pojazdy z silnikiem wysokoprężnym występują z turbosprężarką. Dzięki zastosowaniu tego elementu możliwe jest znaczne zwiększenie osiągów: mocy oraz dynamiki silników Diesla.


Olej silnikowy

Olej silnikowyObecnie wraz z zaawansowaniem technologicznym silników samochodowych wzrasta efektywność i wydajność olejów silnikowych. Mnogość firm i charakterystyczna specyfikacja zmusza każdego kupującego do zastanowienia się czy na pewno wybraliśmy odpowiedni.


DPF (filtr cząstek stałych)

DPFOdwiedzając fora internetowe dotyczące diesla i jego eksploatacji można dostrzec wiele postów dotyczących DPF-u I problemów z nim związanych. Forumowicze pytają o zasady działania, regeneracje lub samo jego usuniecie.


Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 45
Średnia (głosów 2):
(8.63)
Trwałość silnika
 10/10
Niezawodność auta
 10/10
Spalanie ON
 7/10
Koszty utrzymania
 7.5/10

Głosy według opinii:

20

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 70

Opinie użytkowników

A6 C6 07.01.2020
Średnia:
(8.75)
Tak
Opinia: 2.0 tdi Caha 293tys przejechane, wtryski igły 0.10 0.18 0.05 0.10 Dpf 0.21l Jezeli przebieg ori nie bojcie sie przebiegow 300tys lepiej kupic taki i zrobic kolejne 200 bez awari niz kupic z przebiegiem 150tys i pozniej placz ze sie sypie.
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (7/10)
Koszty utrzymania
 (8/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:7.7l/100km

Spalanie - trasa:6.3l/100km

Spalanie - średnie:7.3l/100km

Zalety:WYTRZYMAŁOŚĆ! Przejechane 293tys przebieg oryginalny spokojnie zrobi jeszcze raz tyle.. Polecam ale w pl same przekrecone z 500 na 150tys wiec trzeba uwazac.
Wady:
Rocznik / Przebieg:2010r 293tys
Karol 18.12.2014
Średnia:
(8.50)
Tak
Opinia: Auto bardzo komfortowe i przestronne idealne na długie trasy.Silnik jak najbardziej wystarczający do tego modelu,mógłby być większy ale ten jest w sam raz.Autem poruszam sie w większości po autostradach i jestem zachwycony kulturą pracy oraz dobrą dynamiką.Auto w automacie tip-tronic skrzynia idealnie zestroiona dobrze wchodzi na obroty i super się zbiera.Może pisze chaotycznie ale powiem tak świetny samochód z dobrym silnikiem .Co do awaryjności ja takowej nie zanotowałem a przebieg mam już nie mały bo 210tys (jak wspomniałem większość trasa). Co do spalania specjalnie się tym nie przejmuję i tankuje do pełna,nie jeżdżę ekonomicznie i średni spala mi na autostradzie przy prędkości 150-170KM 7.5L ale przy prędkościach do 120 to jakieś 5.5L,miasto to trudno mi powiedzieć ale gdzieś 8-9L.
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (7/10)
Koszty utrzymania
 (7/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:9l/100km

Spalanie - trasa:6l/100km

Spalanie - średnie:7.5l/100km

Zalety:silnik, dynamika, tiptronic, komfort, zero awarii
Wady:auto nie do miasta żle się cofa zła widoczność do tyłu
Rocznik / Przebieg:Audi A 6 Kombi 2009r 210.000