alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Audi A6 C7  3.0 TDI CR 313KM (CGQB)

Audi A6 C7 3.0 TDI CR 313KM (CGQB)Wyświetleń: 8732

Audi A6 C7  3.0 TDI CR 313KM (CGQB)

Okres produkcji: 2011-2014

Wersje nadwozia: sedan kombi

Dane techniczne

Pojemność [cm3]2967
Moc [KM]313
Moment obrotowy [Nm]650
DoładowanieBi-Turbo
Skrzynia biegów8-tiptronic
Prędkość maksymalna250
Przyspieszenie (0-100km/h)5.3
Spalanie - miasto [l/100km]8.0
Spalanie - trasa [l/100km]5.6
Spalanie - średnie [l/100km]6.4

Zalecane przez serwis

?Typ olejuCastrol 5W30
LIlość oleju8.2 L
Wymiana olejuco 30.000 km lub 1 rok
Wymiana rozrząduŁańcuch

Osprzęt silnika

DPF/FAPTak
DwumasaTak
TurbinaBiTurbo
Wtryskipiezoelektryczne -Bosch

Spalanie ON według użytkowników

Miasto: 11.5

Trasa: 7.8

Średnie: 10

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
2.0 TDI13635010.65.2
2.0 TDI1773809.05.0
3.0 TDI2455006.35.9

Poradnik techniczny Diesla

Koło dwumasowe

Koło dwumasoweWiększość nowoczesnych silników wysokoprężnych posiada problematyczny element jakim jest dwumasowe koło zamachowe. Składa się ono z dwóch z dwóch elementów: masy pierwotnej przytwierdzonej do wału korbowego oraz masy wtórnej połączonej ze sktrzynią biegów


Wtryskiwacze paliwa

Wtryskiwacze paliwaJednym z najbardziej newralgicznych elementów układu zasilania silników wysokoprężnych są wtryskiwacze. Obecnie w nowoczesnych silnikach Diesla stosuje się kilka rodzajów wtryskiwaczy. W zależności od producenta i marki są one mniej lub bardziej trwałe.


Olej silnikowy

Olej silnikowyObecnie wraz z zaawansowaniem technologicznym silników samochodowych wzrasta efektywność i wydajność olejów silnikowych. Mnogość firm i charakterystyczna specyfikacja zmusza każdego kupującego do zastanowienia się czy na pewno wybraliśmy odpowiedni.


Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 17
Średnia (głosów 2):
(7.5)
Trwałość silnika
 8.5/10
Niezawodność auta
 7.5/10
Spalanie ON
 7/10
Koszty utrzymania
 7/10

Głosy według opinii:

20

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 9

Opinie użytkowników

a6 c7 10.09.2019
Średnia:
(7.75)
Tak
"Super tylko trzeba dbać o podstawy takie jak wymiana oleju itp."
Trwałość silnika
 (8/10)
Niezawodność auta
 (8/10)
Spalanie ON
 (6/10)
Koszty utrzymania
 (9/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:12-16l/100km

Spalanie - trasa:7.5-10l/100km

Spalanie - średnie:10l/100km

Zalety:Komfort,przyspieszenie,wyposażenie.
Wady:Należy uważać na temperaturę oleju w silniku 5 w30 to porażka dla tego silnika.
150000
a6 c7 313 hp avant 20.01.2019
Średnia:
(7.25)
Tak
"Super auto polecam , przede wszystkim przyśpieszenie i małe spalanie . "
Trwałość silnika
 (9/10)
Niezawodność auta
 (7/10)
Spalanie ON
 (8/10)
Koszty utrzymania
 (5/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:11l/100km

Spalanie - trasa:8l/100km

Spalanie - średnie:10l/100km

Zalety:wygoda komfort , przyśpieszenie
Wady:mam obecnie 188000 km nie dawno padł twardy dysk z nawigacji .
2014