alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Audi Q7 4L 3.0 V6 TDI 233KM (BUG)

Audi Q7 4L 3.0 V6 TDI 233KM (BUG)Wyświetleń: 11089

Audi Q7 4L 3.0 V6 TDI 233KM (BUG)

Okres produkcji: 2006-2009

Wersje nadwozia: SUV

Dane techniczne

Pojemność [cm3]2967
Moc [KM]233
Moment obrotowy [Nm]500
DoładowanieTurbosprężarka
Skrzynia biegów6-biegowa
Prędkość maksymalna210
Przyspieszenie (0-100km/h)9.1
Spalanie - miasto [l/100km]14.6
Spalanie - trasa [l/100km]8.3
Spalanie - średnie [l/100km]10.6

Zalecane przez serwis

?Typ olejuCastrol 5W30
LIlość oleju8.2 L
Wymiana oleju30.000 km lub 1 rok
Wymiana rozrząduŁańcuch

Osprzęt silnika

DPF/FAPTak
DwumasaTak
TurbinaGeometria zmienna
Wtryskipiezoelektryczne -Bosch

Spalanie ON według użytkowników

Miasto: 13

Trasa: 10

Średnie: 11.5

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
3.0 TDI2405508.58.7
4.2 TDI3267606.411.4

Poradnik techniczny Diesla

Turbosprężarka

TurbosprężarkaWspółcześnie wszystkie nowoczesne pojazdy z silnikiem wysokoprężnym występują z turbosprężarką. Dzięki zastosowaniu tego elementu możliwe jest znaczne zwiększenie osiągów: mocy oraz dynamiki silników Diesla.


EGR (zawór recyrkulacji spalin)

EGRPodstawowym zadanie zaworu recyrkulacji spalin EGR (z ang. Exhaust Gas Recirculatio) jest zmniejszenie emisji szkodliwych związków do środowiska. Zawór recyrkulacji poprzez zamontowany wewnątrz magnes, kieruje najbardziej szkodliwe związki do komory gdzie kontynuowany jest proces spalania.


Koło dwumasowe

Koło dwumasoweWiększość nowoczesnych silników wysokoprężnych posiada problematyczny element jakim jest dwumasowe koło zamachowe. Składa się ono z dwóch z dwóch elementów: masy pierwotnej przytwierdzonej do wału korbowego oraz masy wtórnej połączonej ze sktrzynią biegów


Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 12
Średnia (głosów 1):
(0)
Trwałość silnika
 0/10
Niezawodność auta
 0/10
Spalanie ON
 0/10
Koszty utrzymania
 0/10

Głosy według opinii:

01

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 5

Opinie użytkowników

Q7 29.08.2019
Średnia:
(0.00)
Nie
"Auto solidne, wygodne, bardzo atrakcyjne wizualnie, ale...glosne, wysokie spalanie, brak dynamiki jazdy, awaryjne, wysokie koszty serwisu"
Trwałość silnika
 (0/10)
Niezawodność auta
 (0/10)
Spalanie ON
 (0/10)
Koszty utrzymania
 (0/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:13l/100km

Spalanie - trasa:10l/100km

Spalanie - średnie:11.5l/100km

Zalety:
Wady:brak dynamiki
2006, 350000