Okres produkcji: 2008-2012
Wersje nadwozia: sedan kombi coupe cabrio
Pojemność [cm3] | 2993 |
Moc [KM] | 245 |
Moment obrotowy [Nm] | 520 |
Doładowanie | Turbosprężarka |
Skrzynia biegów | 6-biegowa |
Prędkość maksymalna | 247 |
Przyspieszenie (0-100km/h) | 5.9 |
Spalanie - miasto [l/100km] | 8.3 |
Spalanie - trasa [l/100km] | 5.5 |
Spalanie - średnie [l/100km] | 6.7 |
?Typ oleju | Castrol 5W30 |
LIlość oleju | 7.5 L |
Wymiana oleju | co 20.000 km lub 2 lata |
Wymiana rozrządu | Łańcuch |
DPF/FAP | Tak |
Dwumasa | Tak |
Turbina | Geometria zmienna |
Wtryski | piezoelektryczne -Bosch |
01.12.2016Sławek
Auto niesamowite, co prawda nie mam najbogatszej wersji ale i tak wykończenie auta jest bardzo solidne. Skóra niemal bez śladów użytkowania, ale skoro mowa o silniku po prostu rewelacja, kupiłem autko z przebiegiem 120 tys. km i sam zrobiłem drugie tyle bez najmniejszych problemów. Tylko raz przeplacilem za wymianę tarcz hamulcowych ale niestety tak jest jak się trafi na naciągacza. Teraz sam kupuje części i wymieniam w ASO. Przyjemność z jazdy nie do opisania posiadaczą passatów itd. POLECAM silnik przyjemny dla ucha, oszczędny i niezbyt drogi w obsłudze mimo innych opinii tylko nie wiem czy to opinie posiadaczy czy zazdrosnych. Kupując auto za ponad sto dwadzieścia koła nie spodziewam się wymiany klocków za 99 zł :-D
27.09.2016Jacek
mam zrobione od nowosci 120 tkm , olej zmieniam wedlug zalecen serwisu co 30 tkm , i co zmiane leje liqui moli na wtryski , do dzis , odpukac zero awarii , silnik rakieta , pali mi srednio 7 , a mam ciezka noge i jezdze w gorach , polecam z czystym sumieniem
05.08.2017Darek
dynamika silnika znakomita (na kazdych obrotach), zadnych problemow nie mialem, spalanie bardzo dobre, polecam
Podstawowym zadanie zaworu recyrkulacji spalin EGR (z ang. Exhaust Gas Recirculatio) jest zmniejszenie emisji szkodliwych związków do środowiska. Zawór recyrkulacji poprzez zamontowany wewnątrz magnes, kieruje najbardziej szkodliwe związki do komory gdzie kontynuowany jest proces spalania.
Odwiedzając fora internetowe dotyczące diesla i jego eksploatacji można dostrzec wiele postów dotyczących DPF-u I problemów z nim związanych. Forumowicze pytają o zasady działania, regeneracje lub samo jego usuniecie.
Większość nowoczesnych silników wysokoprężnych posiada problematyczny element jakim jest dwumasowe koło zamachowe. Składa się ono z dwóch z dwóch elementów: masy pierwotnej przytwierdzonej do wału korbowego oraz masy wtórnej połączonej ze sktrzynią biegów
Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.
Jeśli zauważyłeś błąd w danych zawartych na stronie lub chciałbyś dodać coś od siebie napisz do nas.
Najbardziej awaryjna część tego auta?
Raport spalania według użytkownika
Spalanie - miasto:l/100km
Spalanie - trasa:l/100km
Spalanie - średnie:l/100km
Raport spalania według użytkownika
Spalanie - miasto:8.2l/100km
Spalanie - trasa:6.8l/100km
Spalanie - średnie:7.1l/100km
Raport spalania według użytkownika
Spalanie - miasto:8.5l/100km
Spalanie - trasa:5.8l/100km
Spalanie - średnie:6.6l/100km
Polecane silniki