alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
BMW Seria 5 E60 FL 525d (197KM)

BMW Seria 5 E60 FL 525d (197KM)Wyświetleń: 14897

BMW Seria 5 E60 FL 525d (197KM)

Okres produkcji: 2007-2010

Wersje nadwozia: sedan kombi

Dane techniczne

Pojemność [cm3]2993
Moc [KM]197
Moment obrotowy [Nm]400
DoładowanieTurbosprężarka
Skrzynia biegów6-biegowa
Prędkość maksymalna237
Przyspieszenie (0-100km/h)7.6
Spalanie - miasto [l/100km]8.2
Spalanie - trasa [l/100km]5.0
Spalanie - średnie [l/100km]6.2

Zalecane przez serwis

?Typ olejuCastrol 5W30
LIlość oleju7.5 L
Wymiana olejuco 20.000 km lub 2 lata
Wymiana rozrząduŁańcuch

Osprzęt silnika

DPF/FAPTak
DwumasaTak
TurbinaGeometria zmienna
Wtryskipiezoelektryczne -Bosch

Spalanie ON według użytkowników

Miasto: 10

Trasa: 7.3

Średnie: 8.5

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
520d1773508,66.3
530d2355006.86.4
535d2865806.46.8

18.10.2020e60 525dTak

błąd w opisie wtryskiwacze są elektromagnetyczne w wersji z manualna skrzynia biegów brak klapek gaszących w kolektorze ssącym ogólnie dpf jest duży i ciężko zapchać w sprawnym silniku pilnować termostatów dla pewności wymienić łańcuch rozrządu przy okolo 200tys km, łatwy dostęp jeszcze z przodu silnik bardzo dobry wysoka kultura niskie spalanie.


18.12.2019BMW 525DTak

Bardo dobry silnik, bezawaryjny !!! niskie odpowiednia moc ! jedyny problem to DPF w cyklu miejskim ( nie dopala sie) lecz latwy w regenaracji !


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Poradnik techniczny Diesla

DPF (filtr cząstek stałych)

DPFOdwiedzając fora internetowe dotyczące diesla i jego eksploatacji można dostrzec wiele postów dotyczących DPF-u I problemów z nim związanych. Forumowicze pytają o zasady działania, regeneracje lub samo jego usuniecie.


Wtryskiwacze paliwa

Wtryskiwacze paliwaJednym z najbardziej newralgicznych elementów układu zasilania silników wysokoprężnych są wtryskiwacze. Obecnie w nowoczesnych silnikach Diesla stosuje się kilka rodzajów wtryskiwaczy. W zależności od producenta i marki są one mniej lub bardziej trwałe.


Turbosprężarka

TurbosprężarkaWspółcześnie wszystkie nowoczesne pojazdy z silnikiem wysokoprężnym występują z turbosprężarką. Dzięki zastosowaniu tego elementu możliwe jest znaczne zwiększenie osiągów: mocy oraz dynamiki silników Diesla.


Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Jeśli zauważyłeś błąd w danych zawartych na stronie lub chciałbyś dodać coś od siebie napisz do nas.

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 19
Średnia (głosów 2):
(8)
Trwałość silnika
 8.5/10
Niezawodność auta
 7.5/10
Spalanie ON
 8/10
Koszty utrzymania
 8/10

Głosy według opinii:

20

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 29

Opinie użytkowników

E61 5 27.07.2020
Średnia:
(8.00)
Tak
Opinia: Ogólnie samochód konfortowy, jak każde BMW wyśmienicie sie prowadzi, gdyby jeszcze nie te częste "mankamenty"
Trwałość silnika
 (8/10)
Niezawodność auta
 (8/10)
Spalanie ON
 (8/10)
Koszty utrzymania
 (8/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:10l/100km

Spalanie - trasa:7.5l/100km

Spalanie - średnie:8.5l/100km

Zalety:Komfort, prowadzenie
Wady:Awarie osprzetu silnika
Rocznik / Przebieg:2010 , 190000
e61 22.01.2019
Średnia:
(8.00)
Tak
Opinia: ogólnie ok
Trwałość silnika
 (9/10)
Niezawodność auta
 (7/10)
Spalanie ON
 (8/10)
Koszty utrzymania
 (8/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:10l/100km

Spalanie - trasa:7l/100km

Spalanie - średnie:8.5l/100km

Zalety:
Wady:
Rocznik / Przebieg:2010/310000