alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
BMW Seria 5 E60 FL 525d (197KM)

BMW Seria 5 E60 FL 525d (197KM)Wyświetleń: 13853

BMW Seria 5 E60 FL 525d (197KM)

Okres produkcji: 2007-2010

Wersje nadwozia: sedan kombi

Dane techniczne

Pojemność [cm3]2993
Moc [KM]197
Moment obrotowy [Nm]400
DoładowanieTurbosprężarka
Skrzynia biegów6-biegowa
Prędkość maksymalna237
Przyspieszenie (0-100km/h)7.6
Spalanie - miasto [l/100km]8.2
Spalanie - trasa [l/100km]5.0
Spalanie - średnie [l/100km]6.2

Zalecane przez serwis

?Typ olejuCastrol 5W30
LIlość oleju7.5 L
Wymiana olejuco 20.000 km lub 2 lata
Wymiana rozrząduŁańcuch

Osprzęt silnika

DPF/FAPTak
DwumasaTak
TurbinaGeometria zmienna
Wtryskipiezoelektryczne -Bosch

Spalanie ON według użytkowników

Miasto: 10

Trasa: 7.3

Średnie: 8.5

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
520d1773508,66.3
530d2355006.86.4
535d2865806.46.8

18.12.2019BMW 525DTak

Bardo dobry silnik, bezawaryjny !!! niskie odpowiednia moc ! jedyny problem to DPF w cyklu miejskim ( nie dopala sie) lecz latwy w regenaracji !


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Poradnik techniczny Diesla

Wtryskiwacze paliwa

Wtryskiwacze paliwaJednym z najbardziej newralgicznych elementów układu zasilania silników wysokoprężnych są wtryskiwacze. Obecnie w nowoczesnych silnikach Diesla stosuje się kilka rodzajów wtryskiwaczy. W zależności od producenta i marki są one mniej lub bardziej trwałe.


DPF (filtr cząstek stałych)

DPFOdwiedzając fora internetowe dotyczące diesla i jego eksploatacji można dostrzec wiele postów dotyczących DPF-u I problemów z nim związanych. Forumowicze pytają o zasady działania, regeneracje lub samo jego usuniecie.


EGR (zawór recyrkulacji spalin)

EGRPodstawowym zadanie zaworu recyrkulacji spalin EGR (z ang. Exhaust Gas Recirculatio) jest zmniejszenie emisji szkodliwych związków do środowiska. Zawór recyrkulacji poprzez zamontowany wewnątrz magnes, kieruje najbardziej szkodliwe związki do komory gdzie kontynuowany jest proces spalania.


Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Jeśli zauważyłeś błąd w danych zawartych na stronie lub chciałbyś dodać coś od siebie napisz do nas.

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 18
Średnia (głosów 2):
(8)
Trwałość silnika
 8.5/10
Niezawodność auta
 7.5/10
Spalanie ON
 8/10
Koszty utrzymania
 8/10

Głosy według opinii:

20

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 28

Opinie użytkowników

E61 5 27.07.2020
Średnia:
(8.00)
Tak
Opinia: Ogólnie samochód konfortowy, jak każde BMW wyśmienicie sie prowadzi, gdyby jeszcze nie te częste "mankamenty"
Trwałość silnika
 (8/10)
Niezawodność auta
 (8/10)
Spalanie ON
 (8/10)
Koszty utrzymania
 (8/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:10l/100km

Spalanie - trasa:7.5l/100km

Spalanie - średnie:8.5l/100km

Zalety:Komfort, prowadzenie
Wady:Awarie osprzetu silnika
Rocznik / Przebieg:2010 , 190000
e61 22.01.2019
Średnia:
(8.00)
Tak
Opinia: ogólnie ok
Trwałość silnika
 (9/10)
Niezawodność auta
 (7/10)
Spalanie ON
 (8/10)
Koszty utrzymania
 (8/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:10l/100km

Spalanie - trasa:7l/100km

Spalanie - średnie:8.5l/100km

Zalety:
Wady:
Rocznik / Przebieg:2010/310000