alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Audi A6 C7 FL 2.0 TDI ultra 190KM (CNHA/DDDA)

Audi A6 C7 FL 2.0 TDI ultra 190KM (CNHA/DDDA)Wyświetleń: 16643

Audi A6 C7 FL 2.0 TDI ultra 190KM (CNHA/DDDA)

Okres produkcji: od 2014

Wersje nadwozia: sedan kombi

Dane techniczne

Pojemność [cm3]1968
Moc [KM]190
Moment obrotowy [Nm]400
DoładowanieTurbosprężarka
Skrzynia biegów6-biegowa
Prędkość maksymalna232
Przyspieszenie (0-100km/h)8.4
Spalanie - miasto [l/100km]5.4
Spalanie - trasa [l/100km]4.1
Spalanie - średnie [l/100km]4.6

Zalecane przez serwis

?Typ olejuCastrol 5W30
LIlość oleju4-4.7 L
Wymiana oleju30.000 km lub 2 lata
Wymiana rozrząduPasek, po 210.000 km

Osprzęt silnika

DPF/FAPTak
DwumasaTak
TurbinaGeometria zmienna
Wtryskipiezoelektryczne -Bosch

Spalanie ON według użytkowników

Miasto: 8

Trasa: 5.6

Średnie: 6.8

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
2.0 TDI1503509.54.6
3.0 TDI2725805.55.3
3.0 TDI3206505.06.2

27.06.2020Superb IIINie

Niestety!!! Ten model okazał się u mnie porażką. Przy 80.000 km przebiegu rozpadła - dosłownie - się turbina. Od tej pory wracał błąd silnika wyłączający turbinę. Pierwsza awaria to koszt w serwisie 17.000. Kolejne diagnozy, wymiany serii czujników, wtrysków, komputera silnika. Kolejne 12.000 zł. A błąd jak bul tak jest. Auto ma 130.000 km przebiegu i nie zasługuje na odrobine nawet zaufania.


16.05.2020A6/C7Tak

Jak dla mnie bardzo dobra jednostka napędowa z jedną, ale dużą turbiną. Wysoka kultura pracy, dynamika i niskie spalanie. Fajna alternatywa dla 3.0 tdi. Silniki te podnoszą tunerzy do ok. 240 KM, a z quattro to nie jeden 3.0 tdi będzie zawstydzony. Koszty eksploatacji wcale nie takie duże jak mówią. to jest w końcu 2.0 z osiągami jak 3.0 :)


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Poradnik techniczny Diesla

EGR (zawór recyrkulacji spalin)

EGRPodstawowym zadanie zaworu recyrkulacji spalin EGR (z ang. Exhaust Gas Recirculatio) jest zmniejszenie emisji szkodliwych związków do środowiska. Zawór recyrkulacji poprzez zamontowany wewnątrz magnes, kieruje najbardziej szkodliwe związki do komory gdzie kontynuowany jest proces spalania.


Turbosprężarka

TurbosprężarkaWspółcześnie wszystkie nowoczesne pojazdy z silnikiem wysokoprężnym występują z turbosprężarką. Dzięki zastosowaniu tego elementu możliwe jest znaczne zwiększenie osiągów: mocy oraz dynamiki silników Diesla.


Koło dwumasowe

Koło dwumasoweWiększość nowoczesnych silników wysokoprężnych posiada problematyczny element jakim jest dwumasowe koło zamachowe. Składa się ono z dwóch z dwóch elementów: masy pierwotnej przytwierdzonej do wału korbowego oraz masy wtórnej połączonej ze sktrzynią biegów


Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Jeśli zauważyłeś błąd w danych zawartych na stronie lub chciałbyś dodać coś od siebie napisz do nas.

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 22
Średnia (głosów 10):
(8.98)
Trwałość silnika
 9/10
Niezawodność auta
 9.7/10
Spalanie ON
 9.3/10
Koszty utrzymania
 7.9/10

Głosy według opinii:

100

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 21

Opinie użytkowników

A6/C7 Avant S-line 08.04.2020
Średnia:
(10.00)
Tak
Opinia: Komfort jazdy i ekonomia w jednym. Lepiej sprawdza się w długich trasach niż w mieście(manual) Ogólnie brak zastrzeżeń.S-line trochę twarde zawieszenie ale odwdzięcza się podczas szybkiej jazdy w zakrętach. Oświetlenie Led Matrix-light rewelacja.Wnętrze komfortowe i ciche.Wersja Avant bardzo przestronna i bardzo ładowna. Jedyna wada problem z szyberdachem..
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (10/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:8l/100km

Spalanie - trasa:5l/100km

Spalanie - średnie:6l/100km

Zalety:Komfort,bezpieczeństwo,ekonomia.
Wady:Brak.
Rocznik / Przebieg:2015/240000km
A6/C7 14.03.2020
Średnia:
(10.00)
Tak
Opinia: 2.0 TDI - 190Bhp / Bardzo zadowolony z egzemplarza którego mam od 2 lat i 7000km na zegarze. Serwis skrzyni (tylko olej przekładniowy) 200€ z robocizną. Serwis olejowo filtrowy co 10000km to koszt 200€ na OEM częściach + Castrol Edge 5w30 - Własna robocizna około 1h Model C7 bardzo polecam każdemu jeśli zna poprzedniego właściciela i jego styl jazdy, bo skrzynia S-Tronic 7S Dual clutch to koszmar cenowy w naprawie.Z opinii serwisantów silnik 190Bhp da radę i 500000km zrobić ... (zobaczymy) Lukasz IE Dublin.
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (10/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:6.1l/100km

Spalanie - trasa:4.7l/100km

Spalanie - średnie:5.7l/100km

Zalety:Bardzo dobra ekonomia i dynamika. Wpada w oko i potrafi się z łatwością podobać jak mnie mój Avant / Moonlight blue metallic.
Wady:Ja obecnie nie widzę ale ewentualne koszty naprawy skrzyni mnie przerażają, więc chucham i dmucham by jak najdłużej służyła.
Rocznik / Przebieg:2017/57000
C7 FL 25.02.2020
Średnia:
(7.25)
Tak
Opinia: Mam w quattro. Napęd genialny. Byłem świadomy wyboru tego auta. Nic mnie nie zaskakuje chyba, że in plus.
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (9/10)
Spalanie ON
 (5/10)
Koszty utrzymania
 (5/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:8.5l/100km

Spalanie - trasa:6.5l/100km

Spalanie - średnie:7.5l/100km

Zalety:Quattro genialne. Komfort, przestrzeń. Wykończenie.
Wady:Za twardy, ale ten typ tak ma.
Rocznik / Przebieg:2015/ 100000
a6 c7 10.01.2020
Średnia:
(9.75)
Tak
Opinia: Bezpieczeństwo. komfort, przyjemność z jazdy
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (9/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:9l/100km

Spalanie - trasa:4.3l/100km

Spalanie - średnie:7l/100km

Zalety:super dopracowane w całości
Wady:Jeszcze nie poznałem
Rocznik / Przebieg:2016/180000
A6/C7 11.12.2019
Średnia:
(8.75)
Tak
Opinia: Klasa sama w sobie. Wygodne i przestronne auto. Po autostrada się pływa a nie jeździ.
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (8/10)
Koszty utrzymania
 (7/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:9.5l/100km

Spalanie - trasa:7l/100km

Spalanie - średnie:8.5l/100km

Zalety:Wygodne i przesttonne autko.
Wady:brak
Rocznik / Przebieg:2014/163000
A6/c7 19.07.2019
Średnia:
(8.75)
Tak
Opinia: 5+
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (8/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (7/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:7l/100km

Spalanie - trasa:5l/100km

Spalanie - średnie:6l/100km

Zalety:Wygodne/ekonomiczne i duże autko. Przedewszystkim bardzo ładne autko !!
Wady:Wyciszenie tragedia, skrzynia 7biegowy stronic czasem potrafi zaskoczyć szczególnie kiedy zwalniasz i nagle trzeba gwałtownie dodac gazu to sie pogubi. Ale i tak nie wrocilbym do manuala.
Rocznik / Przebieg:2015/130000
A6C7 21.05.2019
Średnia:
(10.00)
Tak
Opinia: Mega wygodne kombi, co prawda z nie za dużym bagażnikiem. Jenak wygląd rekompensuje tę niedogodność
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (10/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:6.8l/100km

Spalanie - trasa:5.5l/100km

Spalanie - średnie:6.1l/100km

Zalety:ekonomiczne, dynamiczne auto
Wady:na razie nie stwierdzam
Rocznik / Przebieg:2014/203456 - 2.0 tdi 190km s-tronic
A6 C7 31.12.2018
Średnia:
(6.50)
Tak
Opinia: .
Trwałość silnika
 (0/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (6/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:9.0l/100km

Spalanie - trasa:6.2l/100km

Spalanie - średnie:7.5l/100km

Zalety:
Wady:
Rocznik / Przebieg:2017/46500
Pawel 08.12.2018
Średnia:
(9.25)
Tak
Opinia: Bardzo dobre niezawodne auto, świetne na długie podróże. To już moje drugie a6 c7 poprzednie miałem trzy lata teraz drugie niecały rok oba auta ani razu mnie nie zawiodły. Dynamika zadowalająca polecam szczególnie z automatem stronic.
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (7/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:9l/100km

Spalanie - trasa:7l/100km

Spalanie - średnie:8l/100km

Zalety:Przestronne, wygodne, świetna jakość wykonania.
Wady:Brak
Rocznik / Przebieg:2.0 tdi190 s-tronic
Tomek 06.03.2015
Średnia:
(9.50)
Tak
Opinia: Super auto,same dobre doznania ,jednostka nie zawodzi,utrzymanie w normie.Wersja Blu Motion niskie spalanie dobre osiagi ,dynamika i przyspieszenie na duzy plus.
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (8/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:6.7l/100km

Spalanie - trasa:4.8l/100km

Spalanie - średnie:5.4l/100km

Zalety:komfort,wyposażnie,dynamika,spalanie
Wady:nic
Rocznik / Przebieg:Audi A6 2011r 165tys