alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
BMW 3 Compact E36 318tds (90KM)

BMW 3 Compact E36 318tds (90KM)Wyświetleń: 1970

BMW 3 Compact E36 318tds (90KM)

Okres produkcji: 1994-2000

Wersje nadwozia: hatchback

Dane techniczne

Pojemność [cm3]1665
Moc [KM]90
Moment obrotowy [Nm]190
Doładowanieturbo/sp
Skrzynia biegów5-biegowa
Prędkość maksymalna179
Przyspieszenie (0-100km/h)14,6
Spalanie - miasto [l/100km]6.4
Spalanie - trasa [l/100km]5.2
Spalanie - średnie [l/100km]5.9

Zalecane przez serwis

?Typ olejuCastrol 5W30
LIlość oleju4.3 L
Wymiana olejupo 20.000 km lub 2 lata
Wymiana rozrząduŁańcuch

Osprzęt silnika

DPF/FAPBrak
DwumasaTak
Turbina
Wtryski pompa Bosch

Spalanie ON według użytkowników

Miasto: 7

Trasa: 4.5

Średnie: 6

Inne silniki w tym modelu

Brak innych silników w tym modelu

11.05.2014BozooNie

Mit o trwałosci bmw raczej obalony, ciągłe problemy z silnikiem, wycieki oleju, szarpiace sprzeglo. Przy 170kkm zerwal sie łańcuch rozrzadu i katastrofa prawie 5000zl i przy okazji dowiedzialem sie ze turbo i dwumas do wymiany


12.10.2013OloNie

Do wersji 163 konnej bylo fajnie . Od 177 konnego-zmiana kostrukcji sinika na silnik n47 i jest poracha duzo by pisac prosze polookac na necie - Awaryjne auto. 177konna obecna trojka jest moim ostatnim autem tego koncernu ...


03.03.2014jackTak

kolego marco, x5 2007 zerwał się łańcuch przy 200 tyś, tylko 8000 pln kosztowała naprawa, to jeden z mniejszych wymiarów kary, auto mam od nowości, reguralnie serwisowane i zadbane


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Poradnik techniczny Diesla

Turbosprężarka

TurbosprężarkaWspółcześnie wszystkie nowoczesne pojazdy z silnikiem wysokoprężnym występują z turbosprężarką. Dzięki zastosowaniu tego elementu możliwe jest znaczne zwiększenie osiągów: mocy oraz dynamiki silników Diesla.


Koło dwumasowe

Koło dwumasoweWiększość nowoczesnych silników wysokoprężnych posiada problematyczny element jakim jest dwumasowe koło zamachowe. Składa się ono z dwóch z dwóch elementów: masy pierwotnej przytwierdzonej do wału korbowego oraz masy wtórnej połączonej ze sktrzynią biegów


DPF (filtr cząstek stałych)

DPFOdwiedzając fora internetowe dotyczące diesla i jego eksploatacji można dostrzec wiele postów dotyczących DPF-u I problemów z nim związanych. Forumowicze pytają o zasady działania, regeneracje lub samo jego usuniecie.


Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Średnia (głosów 2):
(9)
Trwałość silnika
 10/10
Niezawodność auta
 10/10
Spalanie ON
 10/10
Koszty utrzymania
 6/10

Głosy według opinii:

20

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 1

Opinie użytkowników

Marek 24.10.2016
Średnia:
(9.00)
Tak
"Posiadam od 100k, aktualnie 400k zlego slowa nie mozna powiedziec :) piekny kawal motoryzacji chodz niedoceniony"
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (6/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:7l/100km

Spalanie - trasa:4.5l/100km

Spalanie - średnie:6l/100km

Zalety:
Wady:
Marek 24.10.2016
Średnia:
(9.00)
Tak
"Posiadam od 100k, aktualnie 400k zlego slowa nie mozna powiedziec :) piekny kawal motoryzacji chodz niedoceniony"
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (6/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:7l/100km

Spalanie - trasa:4.5l/100km

Spalanie - średnie:6l/100km

Zalety:
Wady: