alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
BMW 3 Compact E46 320d (150KM)

BMW 3 Compact E46 320d (150KM)Wyświetleń: 2163

BMW 3 Compact E46 320d (150KM)

Okres produkcji: 2001-2004

Wersje nadwozia: hatchback

Dane techniczne

Pojemność [cm3]1995
Moc [KM]150
Moment obrotowy [Nm]330
Doładowanieturbo/sp
Skrzynia biegów5-biegowa
Prędkość maksymalna220
Przyspieszenie (0-100km/h)8.9
Spalanie - miasto [l/100km]7.9
Spalanie - trasa [l/100km]4.6
Spalanie - średnie [l/100km]5.8

Zalecane przez serwis

?Typ olejuCastrol 5W30
LIlość oleju5.5 L
Wymiana olejuco.20.000 km lub 2 lata
Wymiana rozrząduŁańcuch

Osprzęt silnika

DPF/FAPBrak
DwumasaTak
TurbinaGeometria zmienna
Wtryskielektromagnetyczne -Bosch

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.

Spalanie ON według użytkowników

Miasto: 0

Trasa: 0

Średnie: 0

Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Średnia (głosów 2):
(10)
Trwałość silnika
 10/10
Niezawodność auta
 10/10
Spalanie ON
 10/10
Koszty utrzymania
 10/10

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 3

Głosy według opinii:

20

Opinie użytkowników

Darek 19.10.2016
Średnia:
(10.00)
Tak
"Po bezawaryjnym przejechaniu 274tys km mogę tylko polecić tą jednostkę. Najlepszy diesel z jaki miałem do czynienia. POLECAM!"
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (10/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:l/100km

Spalanie - trasa:l/100km

Spalanie - średnie:l/100km

Zalety:Bezawaryjny, niskie spalanie, bdb kultura pracy
Wady:brak
BMW/2002/274000
Darek 19.10.2016
Średnia:
(10.00)
Tak
"Po bezawaryjnym przejechaniu 274tys km mogę tylko polecić tą jednostkę. Najlepszy diesel z jaki miałem do czynienia. POLECAM!"
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (10/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:l/100km

Spalanie - trasa:l/100km

Spalanie - średnie:l/100km

Zalety:Bezawaryjny, niskie spalanie, bdb kultura pracy
Wady:brak
BMW/2002/274000

Kod antyspamowy
Odśwież

05.06.2013Nie

Zalecam zmianę oleju oraz filtra co 15 tyś km, a nie jak podają co 25-30 tyś. Przy jednostce 2 litrowej generującej tak duże moce jest to jak najbardziej wskazane.Częstsza wymiana oleju przełoży się na dłuższą żywotność turbosprężarki.W przypadku BMW element bardzo drogiego koszt nowej to około 5 tyś zł. Regeneracja około 1800 zł.Więc pamiętajmy jak dbasz tak masz!!!!!


05.08.2016RomanTak

Mam od 3 lat. Bez problemów nim śmigam. Wymienione jedynie termostaty nie licząc tylnych klocków. Silnik chipowałem osobiście na 210KM i 410 Nm. Przy swej niewielkiej wadze ma dynamit te auto. Przebieg oryginalny sprawdzony w ASO z kluczyka jak i z faktur.


01.03.2014Marko Tak

Ej płaczki jak was nie stać na BMW to kupcie fiata i po problemie .Tu jest opinia o silniku a nie rozrządzie !!! Padł komuś silnik przez rozrząd ? w dodatku jest na łańcuchu !!! Jak dla mnie silnik rewelacja ,dynamiczny ,świetnie się zbiera nawet z 4-tego biegu !!! Spalanie dla mnie nie jest ważne ma jeździć i sprawiać przyjemność i tak jest .Super auto i super silnik ,nie słuchajcie o jakiś bzdur ,zero awarii !!!!!!!!!!


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 3

Poradnik techniczny Diesla

Koło dwumasowe

Koło dwumasoweWiększość nowoczesnych silników wysokoprężnych posiada problematyczny element jakim jest dwumasowe koło zamachowe. Składa się ono z dwóch z dwóch elementów: masy pierwotnej przytwierdzonej do wału korbowego oraz masy wtórnej połączonej ze sktrzynią biegów


Turbosprężarka

TurbosprężarkaWspółcześnie wszystkie nowoczesne pojazdy z silnikiem wysokoprężnym występują z turbosprężarką. Dzięki zastosowaniu tego elementu możliwe jest znaczne zwiększenie osiągów: mocy oraz dynamiki silników Diesla.


Wtryskiwacze paliwa

Wtryskiwacze paliwaJednym z najbardziej newralgicznych elementów układu zasilania silników wysokoprężnych są wtryskiwacze. Obecnie w nowoczesnych silnikach Diesla stosuje się kilka rodzajów wtryskiwaczy. W zależności od producenta i marki są one mniej lub bardziej trwałe.