BMW 3 Compact E46 320d (150KM) - dane techniczne
alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
BMW 3 Compact E46 320d (150KM)

BMW 3 Compact E46 320d (150KM)Wyświetleń: 3860

BMW 3 Compact E46 320d (150KM)

Okres produkcji: 2001-2004

Wersje nadwozia: hatchback

Dane techniczne

Pojemność [cm3]1995
Moc [KM]150
Moment obrotowy [Nm]330
Doładowanieturbo/sp
Skrzynia biegów5-biegowa
Prędkość maksymalna220
Przyspieszenie (0-100km/h)8.9
Spalanie - miasto [l/100km]7.9
Spalanie - trasa [l/100km]4.6
Spalanie - średnie [l/100km]5.8

Zalecane przez serwis

?Typ olejuCastrol 5W30
LIlość oleju5.5 L
Wymiana olejuco.20.000 km lub 2 lata
Wymiana rozrząduŁańcuch

Osprzęt silnika

DPF/FAPBrak
DwumasaTak
TurbinaGeometria zmienna
Wtryskielektromagnetyczne -Bosch

Spalanie ON według użytkowników

Miasto: 0

Trasa: 0

Średnie: 0

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.

12.06.2013AndrzejTak

Jeżdżę już trzecim BMW z 2.0d pierwszy był w E60 163KM drugi w E60 177KM a teraz w F10 183KM. Brak jakichkolwiek problemów zużycie paliwa na poziomie 6L a auto wazy prawie 2T.


17.07.2013GrzegorzTak

Mam BMW e46 z 2002 roku z silnikiem po liftingu 2.0d 150 km. Przyzwoita dynamika, genialne spalanie jak na tą masę samochodu (ponad 1,5 tony), w miarę bezawaryjny. jak na 200 tysięcy przebiegu regenerowałem dwa wtryski i wymieniłem sprzęgło - dwumasa w stanie prawie idealnym. turbinka trochę zaczęła świszczeć, pewnie niedługo zregeneruję skoro regeneracja kosztuje 800 zł w dobrym zakładzie a 600 w nieznanym nowym zakładzie to chyba nie aż tak duży koszt. Ceny oryginalne w serwisie autoryzowanym : turbina 4200 zł. (zamiennik 2700) wtryskiwacze 1700 zł (poza serwisem niecałe 900 zł regeneracja jednego w BOSHu 350 zł) dwumasa 3500 zł (poza serwisem około 2300 zł - regeneracja około 600 zł)


25.10.2015KTOSTak

miałem e91 320d 163km po 7 miesiącach uzytkowania wracając z pracy silnik zgasł i juz nie odpalił, diagnoza....pęknięty wał rozrządu na pół, ukręcone korbowody, generalny remont silnika !!! dlatego nie polecam, choć słyszałem pozytywne opinie o tej jednostce.


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Poradnik techniczny Diesla

Koło dwumasowe

Koło dwumasoweWiększość nowoczesnych silników wysokoprężnych posiada problematyczny element jakim jest dwumasowe koło zamachowe. Składa się ono z dwóch z dwóch elementów: masy pierwotnej przytwierdzonej do wału korbowego oraz masy wtórnej połączonej ze sktrzynią biegów


DPF (filtr cząstek stałych)

DPFOdwiedzając fora internetowe dotyczące diesla i jego eksploatacji można dostrzec wiele postów dotyczących DPF-u I problemów z nim związanych. Forumowicze pytają o zasady działania, regeneracje lub samo jego usuniecie.


Turbosprężarka

TurbosprężarkaWspółcześnie wszystkie nowoczesne pojazdy z silnikiem wysokoprężnym występują z turbosprężarką. Dzięki zastosowaniu tego elementu możliwe jest znaczne zwiększenie osiągów: mocy oraz dynamiki silników Diesla.


Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 3
Średnia (głosów 2):
(10)
Trwałość silnika
 10/10
Niezawodność auta
 10/10
Spalanie ON
 10/10
Koszty utrzymania
 10/10

Głosy według opinii:

20

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 3

Opinie użytkowników

Darek 19.10.2016
Średnia:
(10.00)
Tak
"Po bezawaryjnym przejechaniu 274tys km mogę tylko polecić tą jednostkę. Najlepszy diesel z jaki miałem do czynienia. POLECAM!"
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (10/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:l/100km

Spalanie - trasa:l/100km

Spalanie - średnie:l/100km

Zalety:Bezawaryjny, niskie spalanie, bdb kultura pracy
Wady:brak
BMW/2002/274000
Darek 19.10.2016
Średnia:
(10.00)
Tak
"Po bezawaryjnym przejechaniu 274tys km mogę tylko polecić tą jednostkę. Najlepszy diesel z jaki miałem do czynienia. POLECAM!"
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (10/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:l/100km

Spalanie - trasa:l/100km

Spalanie - średnie:l/100km

Zalety:Bezawaryjny, niskie spalanie, bdb kultura pracy
Wady:brak
BMW/2002/274000