Fiat Bravo II 1.9 8V JTD Multijet 120KM

22222
Kategoria: Fiat Bravo

Dane techniczne

Fiat Bravo II 1.9 8V JTD Multijet 120KM
Pojemność [cm3] 1910
Moc [KM] 120
Moment obrotowy [Nm] 255
Doładowanie turbosprężarka
Skrzynia biegów 5-biegowa
Prędkość maksymalna [km/h] 194
Przyspieszenie [s] (0-100 km/h) 10.5

Lata produkcji: 2007-2014

Nadwozie: hatchback

Segment: C (kompaktowe)

Spalanie

Miasto 7.0L

Średnie 5.5L

Trasa 4.5L

Zalecane przez serwis

Typ oleju Selenia 5W40
Ilość oleju 4.7
Wymiana oleju co 20.000 km lub 1 rok
Wymiana rozrządu po 120.000km

Osprzęt silnika

DPF/FAP Występuje występują odmiany bez DPF-u !!!
Dwumasa Występuje
Turbina Geometria zmienna
Wtryski Elektromagnetyczne Bosch

Informacje o silniku

Inne silniki w tym modelu

Oznaczenie Moc Średnia ocena Opinie Średnie spalanie
1.6 JTDM 105KM 10.0 1 0 5.5 l/100km
1.6 JTDM 105KM 9.4 3 0 5.5 l/100km
1.6 JTDM 120KM 9.3 3 0 5.7 l/100km

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 4) (9.6)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 9.3/10
Spalanie ON 9.5/10
Koszty utrzymania 9.5/10
Głosy według opinii użytkowników: 4 0

Spalanie według użytkowników

Spalanie

Miasto 6.6L

Średnie 5.7L

Trasa 4.9L

Najbardziej awaryjna część

5%
11%
0%
5%
0%
5%
0%
5%
68%
Suma głosów: 19

Opinie użytkowników

07.09.2020 Bravo II 2007
Średnia ocena: (10.0)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 10.0/10
Spalanie ON 10.0/10
Koszty utrzymania 10.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 7.0L

Średnie 6.0L

Trasa 5.0L

Opinia: Fiat Bravo 2007. Super motor. Wytrzymały, oszczędny, bezawaryjny. Przebieg 295 000. Wymieniłem jeden raz egr. Turbo, dwumas i sprzęgło jeszcze nie wymieniane od nowości!!!! Zero awarii silnika!!!!! Olej , filtry wymiana co 20 000 km. / bez dolewek /.Silnik suchy turbo Ok. Auto z tym silnikiem warte polecenia. Bez filtra dpf
Zalety: WYtrzymały, oszczędny, ekonomiczny, tani, bezawaryjny
Wady: Trochę za głośny
Polecam
27.11.2019 BRAVO2 2007/312.000
Średnia ocena: (9.8)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 9.0/10
Spalanie ON 10.0/10
Koszty utrzymania 10.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 6.2L

Średnie 5.6L

Trasa 5.1L

Opinia: mam to auto od nowości (2007) i potwierdzam że JEDYNY problem tego silnika to zawór EGR (2 wymiany) na autostradzie jak się silnik po pokonaniu dystansu 100/200 km. pięknie "przepali i ułoży" to prędkości 180 km/h non-stop to czysta przyjemność a pali wtedy UWAGA 7,6L Takich
Zalety: szybciej rdza go zeżre niż się silnik popsuje
Wady: elektryka
Polecam
14.08.2018 Marek Brawo Dynamic 2007 r 237.tys
Średnia ocena: (8.5)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 8.0/10
Spalanie ON 8.0/10
Koszty utrzymania 8.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 7.2L

Średnie 6.0L

Trasa 4.8L

Opinia: Auto jak najbardziej godne polecenia bardzo trwałe,zawieszenie oraz silnik praktycznie niezniszczalne jedynym mankamentem w tych odmianach jest koło dwumasowe który przy przebiegu 200 tys zaczyna dawać we znaki.Po za tym wszystko bardzo trwałe turbo,wtryski,pompa i drobny osprzęt,czasami daje się we znaki czujnik położenia wału ale
Zalety: bardzo trwały samochód praktycznie w każdym aspekcie,skrzynia,silnik,zawieszenie,tanie części,łatwy serwis,niskie spalanie,wygoda,komfort,bezpieczeństwo
Wady: awarie koła dwumasowego koszt 2500 zł przy przebiegu 200 tys !!!
Polecam
04.08.2015 sławomir Bravo II 2007r
Średnia ocena: (10.0)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 10.0/10
Spalanie ON 10.0/10
Koszty utrzymania 10.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 6.0L

Średnie 5.0L

Trasa 4.7L

Opinia: Mam Bravo z 2007r 200tyś przebiegu silnik 1,9l 120KM podkręcony przy stanie 52tys. do 150KM i 324Nm oprócz serwisu i paru przepalonych żarówek zero problemów olej między wymianami na dolewki ok 1l wersja Dynamic ładny z zewnątrz i w środku polecam
Zalety: Dynamika niskie spalanie i niskie koszty utrzymania oraz atrakcyjny wygląd
Polecam

Informacje o silniku

Najbardziej awaryjna część

5%
11%
0%
5%
0%
5%
0%
5%
68%
Suma głosów: 19