Popularne na rynku

Ford Focus Mk1 1.8 TDDI (90KM)

98202
Kategoria: Ford Focus

Dane techniczne

Ford Focus Mk1 1.8 TDDI (90KM)
Pojemność [cm3] 1753
Moc [KM] 90
Moment obrotowy [Nm] 200
Doładowanie turbosprężarka
Skrzynia biegów 5-biegowa
Prędkość maksymalna [km/h] 184
Przyspieszenie [s] (0-100 km/h) 12,4

Lata produkcji: 1998-2004

Nadwozie: hatchback sedan kombi

Segment: C (kompaktowe)

Spalanie

Miasto 6.0L

Średnie 5.0L

Trasa 4.5L

Zalecane przez serwis

Typ oleju Formula Ford 5W30
Ilość oleju 5.6
Wymiana oleju 15.000 km lub 1 rok
Wymiana rozrządu co 90.000 Km

Osprzęt silnika

DPF/FAP Brak
Dwumasa Brak
Turbina Geometria stała
Wtryski Piezoelektryczne Delphi

Informacje o silniku

Inne silniki w tym modelu

Oznaczenie Moc Średnia ocena Opinie Średnie spalanie
1.8 TDDi 75KM 8.0 1 0 5.7 l/100km
1.8 TDCi 100KM 8.6 6 0 6.0 l/100km
1.8 TDCi 115KM 7.1 5 1 6.5 l/100km

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 25) (9.1)
Trwałość silnika 9.4/10
Niezawodność auta 9.0/10
Spalanie ON 9.0/10
Koszty utrzymania 9.1/10
Głosy według opinii użytkowników: 25 0

Spalanie według użytkowników

Spalanie

Miasto 6.6L

Średnie 5.8L

Trasa 5.1L

Najbardziej awaryjna część

14%
3%
9%
7%
0%
0%
0%
0%
67%
Suma głosów: 207

Opinie użytkowników

07.09.2021 1.8 TDDi 90KM mk1 1999/328561
Średnia ocena: (9.8)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 10.0/10
Spalanie ON 10.0/10
Koszty utrzymania 9.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 7.0L

Średnie 5.0L

Trasa 4.4L

Opinia: Jako młody kierowca, którego pierwszym autem był i nadal jest Focus z 1999r którego otrzymałem od wujka, więc auto było w rodzinie i niczego mu nie brakowało filtry/oleje wymieniane na czas i foka odpłaciła się niezawodnością zawsze odpalał nawet w największe mrozy poza drobnymi
Zalety: Niskie spalanie Trwały silnik Ładna stylistyka Świetny układ kierowniczy Przyjemna dynamika
Wady: Rdza atakująca progi i nadkola Możliwe małe problemy z elektryką
Polecam
24.06.2018 Sylwek Ford focus mk1 2004
Średnia ocena: (9.8)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 10.0/10
Spalanie ON 10.0/10
Koszty utrzymania 9.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 5.0L

Średnie 5.5L

Trasa 4.5L

Opinia: Witam mam Forda Focusa kombi 1.8 TDDI z 2004 roku , przebieg obecny 233200 i nic w nim się nie dzieje .Regularnie wymieniam filtry olej co 15 tyś .Od momentu kupna wymieniony zastał rozrząd jak miał 170000 .jak zalecał serwis ,jedyna awaria
Zalety: Duży bagażnik
Wady: Szybko bierze rdza od spodu
Polecam
18.06.2017 Mateusz focus mk1/1999/20000+
Średnia ocena: (8.3)
Trwałość silnika 9.0/10
Niezawodność auta 8.0/10
Spalanie ON 8.0/10
Koszty utrzymania 8.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto b.d.

Średnie b.d.

Trasa b.d.

Opinia: Witam Miałem focusa w kombi i uważam, że jest to pojazd całkiem wygodny. Duży bagażnik, dobrze wyciszone wnętrze to atuty focusa. Jednak nie obyło się bez wad. W moim egzemplarzu padła pompa (bosh) oraz urwały się linki od skrzyni biegów. Ponad to wadami focusa jest niskie
Zalety: dużo miejsca w środku, duży bagażnik
Wady: pompy boshowskie, moc w kombi, rdza
Polecam
28.12.2016 Piotr Focus MK1 330000 km
Średnia ocena: (8.5)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 10.0/10
Spalanie ON 6.0/10
Koszty utrzymania 8.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 7.0L

Średnie 6.8L

Trasa 6.5L

Opinia: Posiadam Focusa 2000 r. kombi. Wymiana tylnego zawieszenia (amortyzatory + komplet wahaczy) wyniósł mnie 1500 zł, ale po tej wymianie auto jeździ jak nowe. Wymieniałem też rozrząd - na plus jest to, że nie ma konieczności tak częstej wymiany pompy wody. Z awarii miałem też
Zalety: dynamika, trawłość silnika TDDI
Wady: korozja, kosztowne wymiany zawieszenia
Polecam
27.09.2016 Mariusz Focus MK1 1999
Średnia ocena: (9.5)
Trwałość silnika 9.0/10
Niezawodność auta 10.0/10
Spalanie ON 10.0/10
Koszty utrzymania 9.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 7.3L

Średnie 6.7L

Trasa 5.3L

Opinia: Bardzo fajna jednostka napedowa, w moim przypadku Hatbback 3D 90 KM wystarcza
Zalety: Tanie części, tani w utrzymaniu, bezawaryjny
Wady: Tylne zawieszenie jak sie zepsuje to już robi się drogo
Polecam

Informacje o silniku

Najbardziej awaryjna część

14%
3%
9%
7%
0%
0%
0%
0%
67%
Suma głosów: 207