alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Mercedes CLC C204 220 CDI 150KM (OM646)

Mercedes CLC C204 220 CDI 150KM (OM646)Wyświetleń: 2942

Mercedes CLC C204 220 CDI 150KM (OM646)

Okres produkcji: 2008-2011

Wersje nadwozia: coupe

Dane techniczne

Pojemność [cm3]2148
Moc [KM]150
Moment obrotowy [Nm]340
DoładowanieTurbosprężarka
Skrzynia biegów5-automat
Prędkość maksymalna217
Przyspieszenie (0-100km/h)10.5
Spalanie - miasto [l/100km]8.9
Spalanie - trasa [l/100km]5.3
Spalanie - średnie [l/100km]6.6

Zalecane przez serwis

?Typ olejuCastrol 5W30
LIlość oleju6.5 L
Wymiana olejuco 15.000km lub 1 rok
Wymiana rozrząduŁańcuch

Osprzęt silnika

DPF/FAPBrak - może występować
DwumasaTak
TurbinaGeometria zmienna
Wtryskielektromagnetyczne Bosch

Spalanie ON według użytkowników

Brak danych
dodaj swój raport spalania

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
200 CDI12227011.96.6

26.01.2015radekTak

dobra jednostka mało awaryjna ale bez przesady są lepsze i tańsze w utrzymniu,plus ogromny to jej bezawaryjność,ale spalanie nie takie niskie


19.04.2014DonaLDTak

Rok 2008 623 tys i lata jak nowka opony i olej


10.07.2013MOTak

201tys oryginalnie przejechalem od nowosci a auto jest z 2003roku. Żadnych problemow tylko olej i filtry. Bardzo polecam.


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Poradnik techniczny Diesla

Wtryskiwacze paliwa

Wtryskiwacze paliwaJednym z najbardziej newralgicznych elementów układu zasilania silników wysokoprężnych są wtryskiwacze. Obecnie w nowoczesnych silnikach Diesla stosuje się kilka rodzajów wtryskiwaczy. W zależności od producenta i marki są one mniej lub bardziej trwałe.


Koło dwumasowe

Koło dwumasoweWiększość nowoczesnych silników wysokoprężnych posiada problematyczny element jakim jest dwumasowe koło zamachowe. Składa się ono z dwóch z dwóch elementów: masy pierwotnej przytwierdzonej do wału korbowego oraz masy wtórnej połączonej ze sktrzynią biegów


EGR (zawór recyrkulacji spalin)

EGRPodstawowym zadanie zaworu recyrkulacji spalin EGR (z ang. Exhaust Gas Recirculatio) jest zmniejszenie emisji szkodliwych związków do środowiska. Zawór recyrkulacji poprzez zamontowany wewnątrz magnes, kieruje najbardziej szkodliwe związki do komory gdzie kontynuowany jest proces spalania.


Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj

Nie dodano jeszcze żadnej opinii
nie zwlekaj dodaj ją jako pierwszy

Głosy według opinii:

00

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 1
Brak opinii