alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Mercedes GLK X204 220 CDI 170KM (OM651)

Mercedes GLK X204 220 CDI 170KM (OM651)Wyświetleń: 6004

Mercedes GLK X204 220 CDI 170KM (OM651)

Okres produkcji: 2008-2012

Wersje nadwozia: SUV

Dane techniczne

Pojemność [cm3]2143
Moc [KM]170
Moment obrotowy [Nm]400
Doładowanieturbo/sp
Skrzynia biegów7-biegowa
Prędkość maksymalna205
Przyspieszenie (0-100km/h)8.8
Spalanie - miasto [l/100km]8.3
Spalanie - trasa [l/100km]5.5
Spalanie - średnie [l/100km]6.6

Zalecane przez serwis

?Typ olejuCastrol 5W30
LIlość oleju6.5 L
Wymiana olejuco 25.000 km lub 1 rok
Wymiana rozrząduŁańcuch

Osprzęt silnika

DPF/FAPTak
DwumasaTak
TurbinaGeometria zmienna
Wtryskipiezoelektryczne Bosch

Spalanie ON według użytkowników

Brak danych
dodaj swój raport spalania

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
200 CDI14335010.66.7
350 CDI2245107.58.3
350 CDI2315407.38.4

01.06.2019E-250cdi/ s212Tak

Mam e-250 cdi (s212)od ponad roku , zrobilem 20 tys km jak na razie zero problemow .Bardzo dobra dynamika i spalanie zadowalajace przy tak duzym i ciezkim aucie.


27.01.2016Artur Tak

Mam ten silnik w Glk moc wystarczająca bardzo dobrze współpracuje z automatyczną skrzynią i napędem 4 matic . Spalanie 2/3 miasto reszta trasy 8,2 litra


05.09.2018maciejTak

mam 220 cdi 170km w glk. Silnik dynamiczny 400nm i bardzo oszczędny. Skrzynia manualna, felgi 19 a spalanie z 5tys.km to 5,7. Jak na mase i aerodynamike bylem w szoku. 290tys.km i zero poboru oleju. Bezobsługowy silnik


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Poradnik techniczny Diesla

Olej silnikowy

Olej silnikowyObecnie wraz z zaawansowaniem technologicznym silników samochodowych wzrasta efektywność i wydajność olejów silnikowych. Mnogość firm i charakterystyczna specyfikacja zmusza każdego kupującego do zastanowienia się czy na pewno wybraliśmy odpowiedni.


DPF (filtr cząstek stałych)

DPFOdwiedzając fora internetowe dotyczące diesla i jego eksploatacji można dostrzec wiele postów dotyczących DPF-u I problemów z nim związanych. Forumowicze pytają o zasady działania, regeneracje lub samo jego usuniecie.


Turbosprężarka

TurbosprężarkaWspółcześnie wszystkie nowoczesne pojazdy z silnikiem wysokoprężnym występują z turbosprężarką. Dzięki zastosowaniu tego elementu możliwe jest znaczne zwiększenie osiągów: mocy oraz dynamiki silników Diesla.


Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Jeśli zauważyłeś błąd w danych zawartych na stronie lub chciałbyś dodać coś od siebie napisz do nas.

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 4

Nie dodano jeszcze żadnej opinii
nie zwlekaj dodaj ją jako pierwszy

Głosy według opinii:

00

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 8
Brak opinii