Okres produkcji: 2012-2015
Wersje nadwozia: hatchback sedan kombi
Pojemność [cm3] | 1686 |
Moc [KM] | 110 |
Moment obrotowy [Nm] | 280 |
Doładowanie | turbo/sp |
Skrzynia biegów | 6-biegowa |
Prędkość maksymalna | 186 |
Przyspieszenie (0-100km/h) | 12.3 |
Spalanie - miasto [l/100km] | 5.6 |
Spalanie - trasa [l/100km] | 3.8 |
Spalanie - średnie [l/100km] | 4.5 |
?Typ oleju | GM 5W30 |
LIlość oleju | 5.4 L |
Wymiana oleju | co 30.000 lub 1 rok |
Wymiana rozrządu | po 150.000 km lub 10 Lat |
DPF/FAP | Tak |
Dwumasa | Tak |
Turbina | Geometria zmienna |
Wtryski | elektromagnetyczne Denso |
17.10.2013
"Silnik niezbyt dynamiczny na starcie chodz od 2 tys obrotow dostaje "kopa".spalanie na dobrym poziomie. Bezawaryjny 70 000tys km jak dotad "
03.06.2018Krzysztof
Jeżdżę już ponad 3 lata i naprawdę solidny samochód. 150 tys. km i silnik jak żyleta. Opel w tym modelu świetnie dopasował silnik do masy, samochód bardzo zrywny. Na pierwszych biegach się dłużej zbiera, ale już na 3, 4 pozwala ze spokojem wyprzedzać. Jeździłem VW, Fiatami, z silnikami 1.9 DTi i pokrewnymi i się zbierały jeszcze gorzej na 1,2,3 biegu, więc o dziwo większy i mocniejszy silnik, a w tym modelu Opla czuje się pewniej wyprzedzając, że zdąrzę. Do tego prawie w ogóle nie bierze oleju. W ciągu roku minimalna dolewka lub brak (minusem jest, że niedopala czasem paliwa, które się zbiera w silniku...), a do tego średnie spalanie w cyklu mieszanym około 6-6,5 litrów z ogrzewaniem/nadmuchem lub klimą (na podstawie wtyczki ODBII i apki na telefonie). Nawet jak wypadła wymiana dwu-masy to oszczędności na paliwie i tak pokryły dwu-mas i jeszcze zostanie na EGR, który już się daje we znaki (błędy na komputerzy).
02.04.2019opel astra h kombi
posiadam opla astre h 2008r 1.7 cdti 110km zrobione na 151km posiadam go prawie dwa lata zrobiłem nim 55tys km i niestety trafilem tak ze po kupnie pare miesiecy musiałem wymienic: -dwumas+sprzęgło (3000zl) -regeneracja skrzyni m32 (1500zl) -wymiana czujnika cisnienia paliwa (200zl) -wymiania zaworu scv (350zl) -wymiana modułu swiec zarowych (400zl) reszty sobie nie przypominam do 2014r był serwisowany w aso od 2017r w moich rekach kupiłem z przebiegiem 220tys takze trafiłem na czas napraw:) ogolnie polecam ten silnik samochód!!
Podstawowym zadanie zaworu recyrkulacji spalin EGR (z ang. Exhaust Gas Recirculatio) jest zmniejszenie emisji szkodliwych związków do środowiska. Zawór recyrkulacji poprzez zamontowany wewnątrz magnes, kieruje najbardziej szkodliwe związki do komory gdzie kontynuowany jest proces spalania.
Odwiedzając fora internetowe dotyczące diesla i jego eksploatacji można dostrzec wiele postów dotyczących DPF-u I problemów z nim związanych. Forumowicze pytają o zasady działania, regeneracje lub samo jego usuniecie.
Obecnie wraz z zaawansowaniem technologicznym silników samochodowych wzrasta efektywność i wydajność olejów silnikowych. Mnogość firm i charakterystyczna specyfikacja zmusza każdego kupującego do zastanowienia się czy na pewno wybraliśmy odpowiedni.
Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.
Najbardziej awaryjna część tego auta?
Raport spalania według użytkownika
Spalanie - miasto:6-6.7l/100km
Spalanie - trasa:4-4.8l/100km
Spalanie - średnie:6.2l/100km
Polecane silniki