alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Opel Antara 2.0 CDTI ECOTEC 127KM (A20DTJ)

Opel Antara 2.0 CDTI ECOTEC 127KM (A20DTJ)Wyświetleń: 4237

Opel Antara 2.0 CDTI ECOTEC 127KM (A20DTJ)

Okres produkcji: 2006-2010

Wersje nadwozia: SUV

Dane techniczne

Pojemność [cm3]1991
Moc [KM]127
Moment obrotowy [Nm]295
DoładowanieTurbosprężrka
Skrzynia biegów5-biegowa
Prędkość maksymalna180
Przyspieszenie (0-100km/h)11.9
Spalanie - miasto [l/100km]8.9
Spalanie - trasa [l/100km]6.8
Spalanie - średnie [l/100km]7.5

Zalecane przez serwis

?Typ olejuGM 5W30
LIlość oleju4.5 L
Wymiana olejuco.30.000 km lub 1 rok
Wymiana rozrządupo 150.000 km lub 10 lat

Osprzęt silnika

DPF/FAPTak
DwumasaTak
TurbinaGeometria zmienna
Wtryskielektromagnetyczne Bosch

Spalanie ON według użytkowników

Miasto: 10

Trasa: 12

Średnie: 11

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
2.0 CDTI15032012.18.6

18.10.2019Opel Insignia Tak

Mam silnik w oplu Insignia country touer zapala jeździ i się nie psuje raz wymieniałem koło dwumasowe i tyle aaa trochę wkurza mnie DPF i tyle


29.01.2015Artur Nie

"Silnik tragedia 210 tys. Zatarty korowód panewki i cala reszta. Naprawa nieopłacalna"


01.09.2016Ryszard Nie

"Niestety, po 320 000 na autostradzie w Niemczech (pod Francuską granicą) rozleciał się silnik. W serwisie opla stwierdzili całkowite uszkodzenie słupka silnika. Samochód był serwisowany i właśnie po wymianie filtrów i oleju. Koszty jakie poniosłem w wyniku usterki, lecz bez naprawy samochodu (wraz ze sprowadzeniem auta do Polski, to ok. 15 000 PLN). Wymiana silnika na używany, to koszt ok. 7 000 PLN. Nie polecam. Nigdy więcej używanego Opla!"


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Poradnik techniczny Diesla

Wtryskiwacze paliwa

Wtryskiwacze paliwaJednym z najbardziej newralgicznych elementów układu zasilania silników wysokoprężnych są wtryskiwacze. Obecnie w nowoczesnych silnikach Diesla stosuje się kilka rodzajów wtryskiwaczy. W zależności od producenta i marki są one mniej lub bardziej trwałe.


EGR (zawór recyrkulacji spalin)

EGRPodstawowym zadanie zaworu recyrkulacji spalin EGR (z ang. Exhaust Gas Recirculatio) jest zmniejszenie emisji szkodliwych związków do środowiska. Zawór recyrkulacji poprzez zamontowany wewnątrz magnes, kieruje najbardziej szkodliwe związki do komory gdzie kontynuowany jest proces spalania.


DPF (filtr cząstek stałych)

DPFOdwiedzając fora internetowe dotyczące diesla i jego eksploatacji można dostrzec wiele postów dotyczących DPF-u I problemów z nim związanych. Forumowicze pytają o zasady działania, regeneracje lub samo jego usuniecie.


Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Jeśli zauważyłeś błąd w danych zawartych na stronie lub chciałbyś dodać coś od siebie napisz do nas.

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 2
Średnia (głosów 1):
(2.75)
Trwałość silnika
 3/10
Niezawodność auta
 3/10
Spalanie ON
 3/10
Koszty utrzymania
 2/10

Głosy według opinii:

01

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 2

Opinie użytkowników

antara 13.02.2020
Średnia:
(2.75)
Nie
Opinia: ogolnie ocena ujemna mimo ze komfort osiagi nawet naped na 4 kola wszytko sobie radzi do pewnego przebiegu. Minus duzy za to ze co drugi rozrzad koniecznie nalezy wymienic komplet dzwigienek zaworowych i popychaczy inaczej bedzie na 100% powrot laweta . Jest to wada o ktorej kazdy milczy . Awaria jest powazna , pekaja dzwigienki zaworowe a dokladnie lozysko na tych dzwigienkach niszczac walek rozrzadu co podraza cala naprawe. Dzis ta wiedza jest juz troche znana, wystarczy wjechac na lepszy warsztat i sami pytaja z usmiechem. rowniez czujnik jakosci oleju jak sie zaswieca przed przebiegiem 10tys km i po kasowaniu blad wraca zmien podkladki pod wtryskami inaczej zatarty wal to kwestia czasu. Dodatkowym objawem mokro kolo turbo ale z odmy to juz jest zle.
Trwałość silnika
 (3/10)
Niezawodność auta
 (3/10)
Spalanie ON
 (3/10)
Koszty utrzymania
 (2/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:10l/100km

Spalanie - trasa:12l/100km

Spalanie - średnie:11l/100km

Zalety:komfort , widocznosc dzielnosc na lodzie i w blocie.
Wady:spalanie w miescie pali mniej niz trasa 3000obr/120kmh dramat. dpf dramat, elektronika dramat totalny. ceny czesci srednie.
Rocznik / Przebieg:390000