alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Opel Antara 2.0 CDTI ECOTEC 127KM (A20DTJ)

Opel Antara 2.0 CDTI ECOTEC 127KM (A20DTJ)Wyświetleń: 3346

Opel Antara 2.0 CDTI ECOTEC 127KM (A20DTJ)

Okres produkcji: 2006-2010

Wersje nadwozia: SUV

Dane techniczne

Pojemność [cm3]1991
Moc [KM]127
Moment obrotowy [Nm]295
DoładowanieTurbosprężrka
Skrzynia biegów5-biegowa
Prędkość maksymalna180
Przyspieszenie (0-100km/h)11.9
Spalanie - miasto [l/100km]8.9
Spalanie - trasa [l/100km]6.8
Spalanie - średnie [l/100km]7.5

Zalecane przez serwis

?Typ olejuGM 5W30
LIlość oleju4.5 L
Wymiana olejuco.30.000 km lub 1 rok
Wymiana rozrządupo 150.000 km lub 10 lat

Osprzęt silnika

DPF/FAPTak
DwumasaTak
TurbinaGeometria zmienna
Wtryskielektromagnetyczne Bosch

Spalanie ON według użytkowników

Miasto: 10

Trasa: 12

Średnie: 11

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
2.0 CDTI15032012.18.6

01.09.2016Ryszard Nie

"Niestety, po 320 000 na autostradzie w Niemczech (pod Francuską granicą) rozleciał się silnik. W serwisie opla stwierdzili całkowite uszkodzenie słupka silnika. Samochód był serwisowany i właśnie po wymianie filtrów i oleju. Koszty jakie poniosłem w wyniku usterki, lecz bez naprawy samochodu (wraz ze sprowadzeniem auta do Polski, to ok. 15 000 PLN). Wymiana silnika na używany, to koszt ok. 7 000 PLN. Nie polecam. Nigdy więcej używanego Opla!"


18.02.2015mAREK Tak

"silnik bardzo dobry ,mało pali nie zanotowałem żadnych usterek,dynamika na wystarczającym poziomie.mam go w Zafirze z 2012roku auto rodzinne,na wakacje przy pełnym bagazu 4osoby spalanie 5.8l do tego dynamiak na dobrym poziomie."


29.01.2015Artur Nie

"Silnik tragedia 210 tys. Zatarty korowód panewki i cala reszta. Naprawa nieopłacalna"


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Poradnik techniczny Diesla

DPF (filtr cząstek stałych)

DPFOdwiedzając fora internetowe dotyczące diesla i jego eksploatacji można dostrzec wiele postów dotyczących DPF-u I problemów z nim związanych. Forumowicze pytają o zasady działania, regeneracje lub samo jego usuniecie.


Koło dwumasowe

Koło dwumasoweWiększość nowoczesnych silników wysokoprężnych posiada problematyczny element jakim jest dwumasowe koło zamachowe. Składa się ono z dwóch z dwóch elementów: masy pierwotnej przytwierdzonej do wału korbowego oraz masy wtórnej połączonej ze sktrzynią biegów


Turbosprężarka

TurbosprężarkaWspółcześnie wszystkie nowoczesne pojazdy z silnikiem wysokoprężnym występują z turbosprężarką. Dzięki zastosowaniu tego elementu możliwe jest znaczne zwiększenie osiągów: mocy oraz dynamiki silników Diesla.


Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 2
Średnia (głosów 1):
(2.75)
Trwałość silnika
 3/10
Niezawodność auta
 3/10
Spalanie ON
 3/10
Koszty utrzymania
 2/10

Głosy według opinii:

01

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 2

Opinie użytkowników

antara 13.02.2020
Średnia:
(2.75)
Nie
Opinia: ogolnie ocena ujemna mimo ze komfort osiagi nawet naped na 4 kola wszytko sobie radzi do pewnego przebiegu. Minus duzy za to ze co drugi rozrzad koniecznie nalezy wymienic komplet dzwigienek zaworowych i popychaczy inaczej bedzie na 100% powrot laweta . Jest to wada o ktorej kazdy milczy . Awaria jest powazna , pekaja dzwigienki zaworowe a dokladnie lozysko na tych dzwigienkach niszczac walek rozrzadu co podraza cala naprawe. Dzis ta wiedza jest juz troche znana, wystarczy wjechac na lepszy warsztat i sami pytaja z usmiechem. rowniez czujnik jakosci oleju jak sie zaswieca przed przebiegiem 10tys km i po kasowaniu blad wraca zmien podkladki pod wtryskami inaczej zatarty wal to kwestia czasu. Dodatkowym objawem mokro kolo turbo ale z odmy to juz jest zle.
Trwałość silnika
 (3/10)
Niezawodność auta
 (3/10)
Spalanie ON
 (3/10)
Koszty utrzymania
 (2/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:10l/100km

Spalanie - trasa:12l/100km

Spalanie - średnie:11l/100km

Zalety:komfort , widocznosc dzielnosc na lodzie i w blocie.
Wady:spalanie w miescie pali mniej niz trasa 3000obr/120kmh dramat. dpf dramat, elektronika dramat totalny. ceny czesci srednie.
Rocznik / Przebieg:390000