alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Opel Insignia A FL 2.0 CDTI ECOTEC 120KM (A20DTE)

Opel Insignia A FL 2.0 CDTI ECOTEC 120KM (A20DTE)Wyświetleń: 4599

Opel Insignia A FL 2.0 CDTI ECOTEC 120KM (A20DTE)

Okres produkcji: 2013-2017

Wersje nadwozia: liftback sedan kombi

Dane techniczne

Pojemność [cm3]1956
Moc [KM]120
Moment obrotowy [Nm]300
Doładowanieturbo/sp
Skrzynia biegów6-biegowa
Prędkość maksymalna195
Przyspieszenie (0-100km/h)11.9
Spalanie - miasto [l/100km]4.7
Spalanie - trasa [l/100km]3.4
Spalanie - średnie [l/100km]3.9

Zalecane przez serwis

?Typ olejuGM Dexos 5W30
LIlość oleju4.5 L
Wymiana olejuco 30.000 lub 1 rok
Wymiana rozrządupo.150.000 km lub 10Lat

Osprzęt silnika

DPF/FAPTak
DwumasaTak
TurbinaGeometria zmienna
Wtryskielektromagnetyczne -Bosch

Spalanie ON według użytkowników

Miasto: 7.1

Trasa: 5.6

Średnie: 6.3

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
2.0 CDTI14035010.53.9
2.0 CDTI1633509.54.5
2.0 CDTI1704009.04.6

13.06.2019Insignia 2014 FL EditionTak

Oszczedny, malo awaryjny silnik, ktory odwdziecza sie bezawaryjna praca, jesli sie o niego dba (oleje i filtry co 15 tys. km). Maly minus za kulture pracy jak w "traktorze" :)


30.12.2018InsigniaTak

Jednostka trwała, na liczniku 230000 i nic się nie dzieje. Standardowe przypadłości czyli delikatnie zapocona rura turbo poza tym nic więcej


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Poradnik techniczny Diesla

DPF (filtr cząstek stałych)

DPFOdwiedzając fora internetowe dotyczące diesla i jego eksploatacji można dostrzec wiele postów dotyczących DPF-u I problemów z nim związanych. Forumowicze pytają o zasady działania, regeneracje lub samo jego usuniecie.


Olej silnikowy

Olej silnikowyObecnie wraz z zaawansowaniem technologicznym silników samochodowych wzrasta efektywność i wydajność olejów silnikowych. Mnogość firm i charakterystyczna specyfikacja zmusza każdego kupującego do zastanowienia się czy na pewno wybraliśmy odpowiedni.


Koło dwumasowe

Koło dwumasoweWiększość nowoczesnych silników wysokoprężnych posiada problematyczny element jakim jest dwumasowe koło zamachowe. Składa się ono z dwóch z dwóch elementów: masy pierwotnej przytwierdzonej do wału korbowego oraz masy wtórnej połączonej ze sktrzynią biegów


Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 4
Średnia (głosów 1):
(2.75)
Trwałość silnika
 1/10
Niezawodność auta
 2/10
Spalanie ON
 5/10
Koszty utrzymania
 3/10

Głosy według opinii:

01

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 3

Opinie użytkowników

insignia a 11.01.2020
Średnia:
(2.75)
Nie
Opinia: najgorszy samochód jaki miałem awarie [ceny z robocizną] 120000km-rozrząd 1300zl 128000km-turbo 2300zl 146000km-wysprzęglnik-160zl 163000km-zablokowany ręczny-65zl 183000km-znowu wysprzęglnik-160zl 197000km-świece żarowe-220zl 218000km-zatarcie silnika-13700zl po zatarciu sprzedalem samochód jako uszkodzony
Trwałość silnika
 (1/10)
Niezawodność auta
 (2/10)
Spalanie ON
 (5/10)
Koszty utrzymania
 (3/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:7.1l/100km

Spalanie - trasa:5.6l/100km

Spalanie - średnie:6.3l/100km

Zalety:
Wady:
Rocznik / Przebieg:2015 218700