alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Opel Insignia A FL 2.0 CDTI ECOTEC 170KM (B20DTH)

Opel Insignia A FL 2.0 CDTI ECOTEC 170KM (B20DTH)Wyświetleń: 9123

Opel Insignia A FL 2.0 CDTI ECOTEC 170KM (B20DTH)

Okres produkcji: 2013-2017

Wersje nadwozia: liftback sedan kombi

Dane techniczne

Pojemność [cm3]1956
Moc [KM]170
Moment obrotowy [Nm]400
Doładowanieturbo/sp
Skrzynia biegów6-biegowa
Prędkość maksymalna225
Przyspieszenie (0-100km/h)9.0
Spalanie - miasto [l/100km]5.6
Spalanie - trasa [l/100km]3.7
Spalanie - średnie [l/100km]4.6

Zalecane przez serwis

?Typ olejuDexos II 5W30
LIlość oleju4.9 L
Wymiana olejuco 30.000 lub 1 rok
Wymiana rozrządupo 150.000 km lub 6 lat

Osprzęt silnika

DPF/FAPTak
DwumasaTak
TurbinaGeometria zmienna
Wtryskielektromagnetyczne Bosch

Spalanie ON według użytkowników

Miasto: 7.8

Trasa: 5.9

Średnie: 6.9

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
2.0 CDTI12030011.93.9
2.0 CDTI14035010.53.9
2.0 CDTI1633509.54.5

17.02.2020Insignia ATak

Bezawaryjny, cichy, dynamiczny, w połączeniu z automatem zapewnia wysoki komfort podróżowania. Przy przebiegu 190000km wymieniony termostat.


16.12.2018KrzysiekTak

Ludzie to jest temat o B20DTH a nie ok160/163KM A20DTH który miał problem ze smokiem. Tu smok i miska są całkiem inne i inny uszczelniacz. Na razie nigdzie niema opiniipotwierdzających problem ze smokiemolejowym w B20DTH. Róznica w kulturze pracy to przepaść na korzyść B20DTH. Jestem skłonny ponieść wyższe koszty użytkowania za znacząca różnicę w komforcie jazdy. Ze przyjemności trzeba zapłacić. kogo nie stać niech kupiuje VAG-a :D.


09.12.2017HubertTak

Insignia 160 KM przebieg 100 % oryginał 135 tys km salon polski. Spalona jedna świeca żarowa, wymieniony zawór n 75 sterujący zmienną geometrią, wymieniona rolka paska wieloklinowego, Przy przebiegu 125 tys km zmieniony rozrząd z powodu rypiącej rolki. Powinien wytrzymać 150 tys km. Poza tym silnik ok jeśłi chodzi o spalanie i osiągi w nie lekkiej insigni. Polecam ale z tylko i wyłącznie pewnym dość niskim przebiegiem i profilaktyczną wymianą opisanej poniżej uszczelki smoka.


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Poradnik techniczny Diesla

EGR (zawór recyrkulacji spalin)

EGRPodstawowym zadanie zaworu recyrkulacji spalin EGR (z ang. Exhaust Gas Recirculatio) jest zmniejszenie emisji szkodliwych związków do środowiska. Zawór recyrkulacji poprzez zamontowany wewnątrz magnes, kieruje najbardziej szkodliwe związki do komory gdzie kontynuowany jest proces spalania.


Olej silnikowy

Olej silnikowyObecnie wraz z zaawansowaniem technologicznym silników samochodowych wzrasta efektywność i wydajność olejów silnikowych. Mnogość firm i charakterystyczna specyfikacja zmusza każdego kupującego do zastanowienia się czy na pewno wybraliśmy odpowiedni.


Wtryskiwacze paliwa

Wtryskiwacze paliwaJednym z najbardziej newralgicznych elementów układu zasilania silników wysokoprężnych są wtryskiwacze. Obecnie w nowoczesnych silnikach Diesla stosuje się kilka rodzajów wtryskiwaczy. W zależności od producenta i marki są one mniej lub bardziej trwałe.


Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Jeśli zauważyłeś błąd w danych zawartych na stronie lub chciałbyś dodać coś od siebie napisz do nas.

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 3
Średnia (głosów 3):
(8.08)
Trwałość silnika
 10/10
Niezawodność auta
 10/10
Spalanie ON
 6.67/10
Koszty utrzymania
 5.67/10

Głosy według opinii:

30

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 4

Opinie użytkowników

Insignia a 17.02.2020
Średnia:
(9.00)
Tak
Opinia: Witam. Bardzo dynamiczny ,cichy i jak na osiągi oszczędny. W połączeniu z automatyczna skrzynia biegów super. 260000km przebiegu wymieniony termostat reszta śmiga. Polecam.
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (8/10)
Koszty utrzymania
 (8/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:7.2l/100km

Spalanie - trasa:5.0l/100km

Spalanie - średnie:6.7l/100km

Zalety:
Wady:
Rocznik / Przebieg:2015r 260000
Insignia/HB FL/Automat 07.06.2019
Średnia:
(6.50)
Tak
Opinia: Auto mam dopiero miesiąc, ogólnie jestem zadowolony.
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (2/10)
Koszty utrzymania
 (4/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:9.7l/100km

Spalanie - trasa:7.6l/100km

Spalanie - średnie:8.6l/100km

Zalety:Fajne auto. Cicho i przyjemnie się jeździ. Przyspiesza bardzo dobrze.
Wady:1. Drgania kierownicy przy 110-130km/h. Nie wiadomo dlaczego - wszystko sprawdzone. Przebieg 40tyś. km 2. Z tyłu brak miejsca, jeżeli masz powyżej 180 cm wzrostu - dotykasz głową sufitu. 3. Dużo pali - nie wiem jak innym się udaje osiągnąć wynik 6.5 w m
Rocznik / Przebieg:2016/41000
Bartosz 28.06.2017
Średnia:
(8.75)
Tak
Opinia: Moje auto to nowa Insignia. Silnik 2.0 CDTI 170 koni w połączeniu z manualem 6 biegowym. Zużycie w mieście 6,5 - 8 litrów. Trasa od 4-6 Polecam!
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (5/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:6.5l/100km

Spalanie - trasa:5l/100km

Spalanie - średnie:5.5l/100km

Zalety:świetna elastyczność, zużycie paliwa, wystarczająca moc...
Wady:drogie auto
Rocznik / Przebieg:Insignia/2017/nowa