alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Opel Insignia A FL 2.0 CDTI ECOTEC 170KM (B20DTH)

Opel Insignia A FL 2.0 CDTI ECOTEC 170KM (B20DTH)Wyświetleń: 6419

Opel Insignia A FL 2.0 CDTI ECOTEC 170KM (B20DTH)

Okres produkcji: 2013-2017

Wersje nadwozia: liftback sedan kombi

Dane techniczne

Pojemność [cm3]1956
Moc [KM]170
Moment obrotowy [Nm]400
Doładowanieturbo/sp
Skrzynia biegów6-biegowa
Prędkość maksymalna225
Przyspieszenie (0-100km/h)9.0
Spalanie - miasto [l/100km]5.6
Spalanie - trasa [l/100km]3.7
Spalanie - średnie [l/100km]4.6

Zalecane przez serwis

?Typ olejuDexos II 5W30
LIlość oleju4.9 L
Wymiana olejuco 30.000 lub 1 rok
Wymiana rozrządupo 150.000 km lub 6 lat

Osprzęt silnika

DPF/FAPTak
DwumasaTak
TurbinaGeometria zmienna
Wtryskielektromagnetyczne Bosch

Spalanie ON według użytkowników

Miasto: 8.1

Trasa: 6.3

Średnie: 7.1

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
2.0 CDTI12030011.93.9
2.0 CDTI14035010.53.9
2.0 CDTI1633509.54.5

02.02.2017RysiekNie

Silnik to wielki dramat !!!! Sam jeździłem do Anglii po następny. Powód oring między smokiem a pompą oleju. Wynikiem czego następuje słabsze smarowanie i zaciera się najdalej oddalona panewka na wale . Co później nie będę pisał , można się domyśleć ?


16.12.2018KrzysiekTak

Ludzie to jest temat o B20DTH a nie ok160/163KM A20DTH który miał problem ze smokiem. Tu smok i miska są całkiem inne i inny uszczelniacz. Na razie nigdzie niema opiniipotwierdzających problem ze smokiemolejowym w B20DTH. Róznica w kulturze pracy to przepaść na korzyść B20DTH. Jestem skłonny ponieść wyższe koszty użytkowania za znacząca różnicę w komforcie jazdy. Ze przyjemności trzeba zapłacić. kogo nie stać niech kupiuje VAG-a :D.


09.12.2017HubertTak

Insignia 160 KM przebieg 100 % oryginał 135 tys km salon polski. Spalona jedna świeca żarowa, wymieniony zawór n 75 sterujący zmienną geometrią, wymieniona rolka paska wieloklinowego, Przy przebiegu 125 tys km zmieniony rozrząd z powodu rypiącej rolki. Powinien wytrzymać 150 tys km. Poza tym silnik ok jeśłi chodzi o spalanie i osiągi w nie lekkiej insigni. Polecam ale z tylko i wyłącznie pewnym dość niskim przebiegiem i profilaktyczną wymianą opisanej poniżej uszczelki smoka.


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Poradnik techniczny Diesla

Koło dwumasowe

Koło dwumasoweWiększość nowoczesnych silników wysokoprężnych posiada problematyczny element jakim jest dwumasowe koło zamachowe. Składa się ono z dwóch z dwóch elementów: masy pierwotnej przytwierdzonej do wału korbowego oraz masy wtórnej połączonej ze sktrzynią biegów


Turbosprężarka

TurbosprężarkaWspółcześnie wszystkie nowoczesne pojazdy z silnikiem wysokoprężnym występują z turbosprężarką. Dzięki zastosowaniu tego elementu możliwe jest znaczne zwiększenie osiągów: mocy oraz dynamiki silników Diesla.


Olej silnikowy

Olej silnikowyObecnie wraz z zaawansowaniem technologicznym silników samochodowych wzrasta efektywność i wydajność olejów silnikowych. Mnogość firm i charakterystyczna specyfikacja zmusza każdego kupującego do zastanowienia się czy na pewno wybraliśmy odpowiedni.


Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 1
Średnia (głosów 2):
(7.63)
Trwałość silnika
 10/10
Niezawodność auta
 10/10
Spalanie ON
 6/10
Koszty utrzymania
 4.5/10

Głosy według opinii:

20

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 2

Opinie użytkowników

Insignia/HB FL/Automat 07.06.2019
Średnia:
(6.50)
Tak
"Auto mam dopiero miesiąc, ogólnie jestem zadowolony. "
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (2/10)
Koszty utrzymania
 (4/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:9.7l/100km

Spalanie - trasa:7.6l/100km

Spalanie - średnie:8.6l/100km

Zalety:Fajne auto. Cicho i przyjemnie się jeździ. Przyspiesza bardzo dobrze.
Wady:1. Drgania kierownicy przy 110-130km/h. Nie wiadomo dlaczego - wszystko sprawdzone. Przebieg 40tyś. km 2. Z tyłu brak miejsca, jeżeli masz powyżej 180 cm wzrostu - dotykasz głową sufitu. 3. Dużo pali - nie wiem jak innym się udaje osiągnąć wynik 6.5 w m
2016/41000
Bartosz 28.06.2017
Średnia:
(8.75)
Tak
"Moje auto to nowa Insignia. Silnik 2.0 CDTI 170 koni w połączeniu z manualem 6 biegowym. Zużycie w mieście 6,5 - 8 litrów. Trasa od 4-6 Polecam!"
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (5/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:6.5l/100km

Spalanie - trasa:5l/100km

Spalanie - średnie:5.5l/100km

Zalety:świetna elastyczność, zużycie paliwa, wystarczająca moc...
Wady:drogie auto
Insignia/2017/nowa