alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Volkswagen Passat B6 2.0 TDI CR 110KM (CBDC)

Volkswagen Passat B6 2.0 TDI CR 110KM (CBDC)Wyświetleń: 7664

Volkswagen Passat B6 2.0 TDI CR 110KM (CBDC)

Okres produkcji: 2005-2010

Wersje nadwozia: sedan kombi

Dane techniczne

Pojemność [cm3]1968
Moc [KM]110
Moment obrotowy [Nm]250
Doładowanieturbosprężarka
Skrzynia biegów5-biegowa
Prędkość maksymalna192
Przyspieszenie (0-100km/h)11.8
Spalanie - miasto [l/100km]7.2
Spalanie - trasa [l/100km]4.7
Spalanie - średnie [l/100km]5.7

Zalecane przez serwis

?Typ olejuCastrol 5W30 /507.00
LIlość oleju3.8-4.3 L
Wymiana olejuco 15.000 km lub 1rok
Wymiana rozrządupo 180.000km lub 5 lat

Osprzęt silnika

DPF/FAPTak
DwumasaTak
TurbinaGeometria zmienna
Wtryskipiezoelektryczne Bosch lub Siemens

Spalanie ON według użytkowników

Miasto: 6.6

Trasa: 4.9

Średnie: 5.8

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
1.6 TDI10525012.44.7
2.0 TDI1403209.85.6
2.0 TDI1703508.65.6

07.01.2015WaldekTak

"silnik 2.0TDI 110KM w Tiguanie to jakieś jaja spala więcej na trasie niż w mieście ,po za tym zero awarii.Niestety dynamika bardzo słaba,strach wyprzedzać na autostradzie .Jak chcecie Tiguana to tylko ze 140KM.Jedyny plus to auto fajnie sie spisuje w mieście .Ale ja bym nie kupił auta z taka mocą !!!"


01.11.2018WTak

Silnik 2.0 tdi cr 110 km niczym się nie różni od silnika 140-konnego. Są to wersje bluemotion ograniczone mocowo ze względu na ekologię. Wystarczy wizyta w profesjonalnej firmie tunerskiej ,w której fachowcy przywrócą oryginalną moc silnika + mogą coś dorzucić.


23.02.2014Grzegorz Tak

Golf 6. Silnik 2,0 TDI CR 110 KM. 2010 rok.Puki co, oby tak dalej.Cichy,mało pali.Spalanie miasto ok.6 l,trasa do 5 l i nie jest to żółwia jazda."


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Poradnik techniczny Diesla

EGR (zawór recyrkulacji spalin)

EGRPodstawowym zadanie zaworu recyrkulacji spalin EGR (z ang. Exhaust Gas Recirculatio) jest zmniejszenie emisji szkodliwych związków do środowiska. Zawór recyrkulacji poprzez zamontowany wewnątrz magnes, kieruje najbardziej szkodliwe związki do komory gdzie kontynuowany jest proces spalania.


Koło dwumasowe

Koło dwumasoweWiększość nowoczesnych silników wysokoprężnych posiada problematyczny element jakim jest dwumasowe koło zamachowe. Składa się ono z dwóch z dwóch elementów: masy pierwotnej przytwierdzonej do wału korbowego oraz masy wtórnej połączonej ze sktrzynią biegów


Olej silnikowy

Olej silnikowyObecnie wraz z zaawansowaniem technologicznym silników samochodowych wzrasta efektywność i wydajność olejów silnikowych. Mnogość firm i charakterystyczna specyfikacja zmusza każdego kupującego do zastanowienia się czy na pewno wybraliśmy odpowiedni.


Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 17
Średnia (głosów 2):
(9.75)
Trwałość silnika
 10/10
Niezawodność auta
 9/10
Spalanie ON
 10/10
Koszty utrzymania
 10/10

Głosy według opinii:

20

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 17

Opinie użytkowników

Passat B6 07.01.2020
Średnia:
(9.50)
Tak
Opinia: Silnik 110KM w passacie nie ukrywajmy jest bardzo słabym wyborem, samochód nie ma w ogóle dynamiki. Spalanie wiadomo bardzo niskie, pewnie najniższe ze wszystkich silników. Podniosłem moc w swoim do 170KM i 320nm auto odżyło i o wiele lepiej się zbiera spalanie podobne jak przed modyfikacją. Mimo wszystko znajomi mechanicy czy handlarze części mówią że jednostka CBDC jest jedną z najmniej problematycznych jeśli chodzi o gamę 2.0 TDI.
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (8/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (10/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:7.2l/100km

Spalanie - trasa:4.7l/100km

Spalanie - średnie:6.0l/100km

Zalety:Części bardzo tanie. Spalanie Komfort jazdy
Wady:Zaczyna się problem z rudą. Dynamika
Rocznik / Przebieg:2009/110tyś km
Passat b6 09.09.2019
Średnia:
(10.00)
Tak
Opinia: Passat B6 z silnikiem 2.0 tdi cr 110 km, jest rewelacyjny pod względem usterek ,spalania , napraw. Przejechałem 170.000 km i oprócz wymiany oleju i filtrów to nic do naprawy .
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (10/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:6-7l/100km

Spalanie - trasa:5l/100km

Spalanie - średnie:5.5l/100km

Zalety:Same zalety, mało pali , tanie części , nic się nie dzieje z tym autem ,przejechane 170.000 i nic , kompletnie nic , codziennie wsiadam i zero kłopotów
Wady:Słaba dynamika
Rocznik / Przebieg:2009/ 170.000