alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Ford Tourneo Connect Mk2 1.5 TDCi (120KM)

Ford Tourneo Connect Mk2 1.5 TDCi (120KM)Wyświetleń: 4669

Ford Tourneo Connect Mk2 1.5 TDCi (120KM)

Okres produkcji: 2013-2018

Wersje nadwozia: Kombivan

Dane techniczne

Pojemność [cm3]1498
Moc [KM]120
Moment obrotowy [Nm]270
DoładowanieTurbosprężarka
Skrzynia biegów6-biegowa
Prędkość maksymalna173
Przyspieszenie (0-100km/h)13.6
Spalanie - miasto [l/100km]5.0
Spalanie - trasa [l/100km]4.5
Spalanie - średnie [l/100km]4.6

Zalecane przez serwis

?Typ olejuFormula Ford 0W30
LIlość oleju3.8 L
Wymiana olejuco 20.000 km lub 1 rok
Wymiana rozrządupo 180.000 km lub 10 lat

Osprzęt silnika

DPF/FAPTak
DwumasaTak
TurbinaGeometria zmienna
Wtryskipiezoelektryczne Bosch

Spalanie ON według użytkowników

Miasto: 0

Trasa: 0

Średnie: 6.8

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
1.5 TDCi7519018.34.8
1.5 TDCi100250154.8

16.12.2019Focus mk3 flNie

2 razy pęknięty kolektor wydechowy, wymiana uszczelki pod klawiaturą, wymiana wysprzęgnika i kilka drobniejszych. Finalnie rozrząd strzelił przy 117k. Silnik wymieniono na gwarancji. Na "regenerowany", nie nowy (!!!). Byle do końca leasingu...


01.07.2018PawełTak

dobry silnik do focusa 5.1 srednie z komputera i trzeba dodać 0,5 litra do korka, na autostradzie 140 i w góre 6,5-7 l. przy 100-120 4,6 l. w miare szybko łapie temperature o dziwo nie brał oleju nawet na początku usterki oprogramowania podbija czasem obroty przy zmianie biegów serwis nie daje rady albo olewa niedawno puścił mi korek spustowy w misce olejowej stan oleju poniżej min ale nie zatarł się gdyby nie serwis forda to całkiem fajny


12.10.2017MiłoszTak

Wyczes!!!


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Poradnik techniczny Diesla

Koło dwumasowe

Koło dwumasoweWiększość nowoczesnych silników wysokoprężnych posiada problematyczny element jakim jest dwumasowe koło zamachowe. Składa się ono z dwóch z dwóch elementów: masy pierwotnej przytwierdzonej do wału korbowego oraz masy wtórnej połączonej ze sktrzynią biegów


Wtryskiwacze paliwa

Wtryskiwacze paliwaJednym z najbardziej newralgicznych elementów układu zasilania silników wysokoprężnych są wtryskiwacze. Obecnie w nowoczesnych silnikach Diesla stosuje się kilka rodzajów wtryskiwaczy. W zależności od producenta i marki są one mniej lub bardziej trwałe.


DPF (filtr cząstek stałych)

DPFOdwiedzając fora internetowe dotyczące diesla i jego eksploatacji można dostrzec wiele postów dotyczących DPF-u I problemów z nim związanych. Forumowicze pytają o zasady działania, regeneracje lub samo jego usuniecie.


Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Jeśli zauważyłeś błąd w danych zawartych na stronie lub chciałbyś dodać coś od siebie napisz do nas.

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 5
Średnia (głosów 2):
(4.88)
Trwałość silnika
 5.5/10
Niezawodność auta
 5.5/10
Spalanie ON
 4/10
Koszty utrzymania
 4.5/10

Głosy według opinii:

11

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 6

Opinie użytkowników

tourneo connect 24.07.2020
Średnia:
(0.75)
Nie
Opinia: Nie polecam tego modelu mają wadę napinacza paska rozrządu. W moim przypadku pękła sprężyna napinacza co skutkuje krzywymi zaworami i prawdopodobnie pękniętymi tłokami. Zaznaczam że jest to samochód z 2018 r.
Trwałość silnika
 (1/10)
Niezawodność auta
 (1/10)
Spalanie ON
 (0/10)
Koszty utrzymania
 (1/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:l/100km

Spalanie - trasa:l/100km

Spalanie - średnie:l/100km

Zalety:
Wady:
Rocznik / Przebieg:2018 84000
Ford tourneo connect 31.12.2019
Średnia:
(9.00)
Tak
Opinia: Silnik rewelacja, auto z początku 2016r. Pierwsza usterka to wypalona UPG przy 362tkm. Obecnie ma 390tkm i śmiga aż miło. Sprzęgło wytrzymalo 270tkm. Turbo jeszcze oryginalne
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (8/10)
Koszty utrzymania
 (8/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:l/100km

Spalanie - trasa:l/100km

Spalanie - średnie:6.8l/100km

Zalety:
Wady:
Rocznik / Przebieg:2016, 391000