alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Renault Espace IV 2012 2.0 dCi 150KM (M9R)

Renault Espace IV 2012 2.0 dCi 150KM (M9R)Wyświetleń: 6673

Renault Espace IV 2012 2.0 dCi 150KM (M9R)

Okres produkcji: 2012-2014

Wersje nadwozia: Van

Dane techniczne

Pojemność [cm3]1995
Moc [KM]150
Moment obrotowy [Nm]340
Doładowanieturbo/sp
Skrzynia biegów6-biegowa
Prędkość maksymalna194
Przyspieszenie (0-100km/h)11,5
Spalanie - miasto [l/100km]10,3
Spalanie - trasa [l/100km]6.3
Spalanie - średnie [l/100km]7,2

Zalecane przez serwis

?Typ olejuFull-Tech FE 5W30
LIlość oleju7.4 L
Wymiana olejupo.30.000 km lub 2 lata
Wymiana rozrząduŁańcuch

Osprzęt silnika

DPF/FAPTak
DwumasaTak
TurbinaGeometria zmienna
Wtryskipiezoelektryczne -Bosch

Spalanie ON według użytkowników

Miasto: 11

Trasa: 6.5

Średnie: 7.5

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
2.0 dCi13132013.57.4
2.0 dCi1753609.77,5

24.12.2016ŁukaszTak

"Mam przejechane 87000 w Scenic u 2008. Silnik pracuje super. Jak na razie to nez zastrzeżeń. Spalanie 7,5-7,8 ale często krótkie trasy. Balem sie Renowki, ale z tym silnikiem śmiało mogę polecić Ojej najlepiej co 10 tys. i w drogę. Polecam."


28.10.2019Laguna 2,0DCI 150KMTak

Silnik dynamiczny, ale spalanie duże, koszty serwisu bardzo duże, zwłaszcza osprzęt silnika, co chwilę coś padło, gdybym kupił nowego to może polatał by dłużej, musiałem sprzedać, bo stwierdziłem, że diesel nie dla mnie, większość diesli jest mocno dojechanych i trzeba sporo wsadzić w ich naprawy. Ogólnie fajny silnik.


13.02.2021Laguna 3Tak

Godny polecenia silnik


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Poradnik techniczny Diesla

Wtryskiwacze paliwa

Wtryskiwacze paliwaJednym z najbardziej newralgicznych elementów układu zasilania silników wysokoprężnych są wtryskiwacze. Obecnie w nowoczesnych silnikach Diesla stosuje się kilka rodzajów wtryskiwaczy. W zależności od producenta i marki są one mniej lub bardziej trwałe.


Turbosprężarka

TurbosprężarkaWspółcześnie wszystkie nowoczesne pojazdy z silnikiem wysokoprężnym występują z turbosprężarką. Dzięki zastosowaniu tego elementu możliwe jest znaczne zwiększenie osiągów: mocy oraz dynamiki silników Diesla.


EGR (zawór recyrkulacji spalin)

EGRPodstawowym zadanie zaworu recyrkulacji spalin EGR (z ang. Exhaust Gas Recirculatio) jest zmniejszenie emisji szkodliwych związków do środowiska. Zawór recyrkulacji poprzez zamontowany wewnątrz magnes, kieruje najbardziej szkodliwe związki do komory gdzie kontynuowany jest proces spalania.


Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Jeśli zauważyłeś błąd w danych zawartych na stronie lub chciałbyś dodać coś od siebie napisz do nas.

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 1
Średnia (głosów 1):
(9.5)
Trwałość silnika
 10/10
Niezawodność auta
 10/10
Spalanie ON
 10/10
Koszty utrzymania
 8/10

Głosy według opinii:

10

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 1

Opinie użytkowników

Batory 01.11.2017
Średnia:
(9.50)
Tak
Opinia: Bardzo dobry samochód o dużych mozliwościach jezdnych i pakownych, idealny dla rodziny i na długie wakacje.Silniczek świetny pięknie pracuje zrywny,elastyczny i ekonomiczny,na tasie nie słychać jego pracy co najmniej jak w benzynie.Auto kupione typowo rodzinnie i powiem tak że nie zamieniłby go na żadnego innego.Jest bardzo pojemny pakowny miejsca pod dostatkiem,siedzenia wypinane można konfigurować wedle swoich potrzeb.Bardzo dobre wyposażenie kliamtronic,dachy panoramiczne,nawigacja i wiele innych.Co od usterek to nie miałem żadnych,jak wspominałem silnik świetny bardzo dynamiczny super się zbiera na trasie sunie jak po szynach nie brak mocy.Jeyny mius to spalanie w mieście 11 a nawet i więcej.Polecam dla rodzin na długie wypady,lato,zima narty zakupy nawet mebli bez problemu przewozi.
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (8/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:11l/100km

Spalanie - trasa:6.5l/100km

Spalanie - średnie:7.5l/100km

Zalety:zalet co nie miara ,wygoda,komfort,bezpieczeństwo,ilość miejsca,pakowny bagażnik,wyposażenie,silnik,zawieszenie
Wady:spalanie w mieście powyżej 10 l
Rocznik / Przebieg:Espace 2012r 147tys