alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Renault Espace IV 2012 2.0 dCi 150KM (M9R)

Renault Espace IV 2012 2.0 dCi 150KM (M9R)Wyświetleń: 3008

Renault Espace IV 2012 2.0 dCi 150KM (M9R)

Okres produkcji: 2012-2014

Wersje nadwozia: Van

Dane techniczne

Pojemność [cm3]1995
Moc [KM]150
Moment obrotowy [Nm]340
Doładowanieturbo/sp
Skrzynia biegów6-biegowa
Prędkość maksymalna194
Przyspieszenie (0-100km/h)11,5
Spalanie - miasto [l/100km]10,3
Spalanie - trasa [l/100km]6.3
Spalanie - średnie [l/100km]7,2

Zalecane przez serwis

?Typ olejuFull-Tech FE 5W30
LIlość oleju7.4 L
Wymiana olejupo.30.000 km lub 2 lata
Wymiana rozrząduŁańcuch

Osprzęt silnika

DPF/FAPTak
DwumasaTak
TurbinaGeometria zmienna
Wtryskipiezoelektryczne -Bosch

Spalanie ON według użytkowników

Miasto: 11

Trasa: 6.5

Średnie: 7.5

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
2.0 dCi13132013.57.4
2.0 dCi1753609.77,5

12.11.2013ArekTak

"Silnik bardzo dynamiczny ,bezawaryjny ,koszty utrzymania w ASO drogie na własną rękę do przeżycia zważywszy na to ze silnik nie sprawia problemów .Dodatkowo jest na łańcuchu rozrządu ,moc 150 kM idealna auto zbiera się super nie ma problemu z wyprzedzaniem nawet jak jest pełen pokład .Spalanie trochę duże ale auto też nie małe ,miasto 10L trasa 6-6.5 L .Ten silnik to dobry wybór POLECAM "


00.00.0000MariuszTak

"Żadnych problemów. Silnik jak dla mnie rewelacja. Auto mam od nowości. Kultura pracy nie do pobicia. Żaden szmelcwagen na dzisiaj nie jest mu w stanie zagrozić. Dynamika i przyspieszenie na 6 biegu jak dla mnie w zupełności wystarczające. Olej wymieniam częściej niż wymaga producent."


25.02.2015JacekTak

"Przebieg 260tys/km bez żadnych problemów,na tą chwilę silnik w stanie bardzo dobrym nie posiada żadnych wycieków,nic mu nie dolega.Co do samego silnika i jego osiągów są bardzo dobre,spalanie na poziomie 6-5L .Dodatkowo silnik na łańcuchu,układ wtryskowy bezawaryjny turbina w dobrym stanie,sprzęgło nie ma drgań ."


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Poradnik techniczny Diesla

Wtryskiwacze paliwa

Wtryskiwacze paliwaJednym z najbardziej newralgicznych elementów układu zasilania silników wysokoprężnych są wtryskiwacze. Obecnie w nowoczesnych silnikach Diesla stosuje się kilka rodzajów wtryskiwaczy. W zależności od producenta i marki są one mniej lub bardziej trwałe.


DPF (filtr cząstek stałych)

DPFOdwiedzając fora internetowe dotyczące diesla i jego eksploatacji można dostrzec wiele postów dotyczących DPF-u I problemów z nim związanych. Forumowicze pytają o zasady działania, regeneracje lub samo jego usuniecie.


EGR (zawór recyrkulacji spalin)

EGRPodstawowym zadanie zaworu recyrkulacji spalin EGR (z ang. Exhaust Gas Recirculatio) jest zmniejszenie emisji szkodliwych związków do środowiska. Zawór recyrkulacji poprzez zamontowany wewnątrz magnes, kieruje najbardziej szkodliwe związki do komory gdzie kontynuowany jest proces spalania.


Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 1
Średnia (głosów 1):
(9.5)
Trwałość silnika
 10/10
Niezawodność auta
 10/10
Spalanie ON
 10/10
Koszty utrzymania
 8/10

Głosy według opinii:

10

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 1

Opinie użytkowników

Batory 01.11.2017
Średnia:
(9.50)
Tak
"Bardzo dobry samochód o dużych mozliwościach jezdnych i pakownych, idealny dla rodziny i na długie wakacje.Silniczek świetny pięknie pracuje zrywny,elastyczny i ekonomiczny,na tasie nie słychać jego pracy co najmniej jak w benzynie.Auto kupione typowo rodzinnie i powiem tak że nie zamieniłby go na żadnego innego.Jest bardzo pojemny pakowny miejsca pod dostatkiem,siedzenia wypinane można konfigurować wedle swoich potrzeb.Bardzo dobre wyposażenie kliamtronic,dachy panoramiczne,nawigacja i wiele innych.Co od usterek to nie miałem żadnych,jak wspominałem silnik świetny bardzo dynamiczny super się zbiera na trasie sunie jak po szynach nie brak mocy.Jeyny mius to spalanie w mieście 11 a nawet i więcej.Polecam dla rodzin na długie wypady,lato,zima narty zakupy nawet mebli bez problemu przewozi."
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (8/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:11l/100km

Spalanie - trasa:6.5l/100km

Spalanie - średnie:7.5l/100km

Zalety:zalet co nie miara ,wygoda,komfort,bezpieczeństwo,ilość miejsca,pakowny bagażnik,wyposażenie,silnik,zawieszenie
Wady:spalanie w mieście powyżej 10 l
Espace 2012r 147tys