alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Volkswagen Passat B8 2.0 TDI SCR 150KM (CRLB)

Volkswagen Passat B8 2.0 TDI SCR 150KM (CRLB)Wyświetleń: 11400

Volkswagen Passat B8 2.0 TDI SCR 150KM (CRLB)

Okres produkcji: od 2014

Wersje nadwozia: sedan kombi

Dane techniczne

Pojemność [cm3]1968
Moc [KM]150
Moment obrotowy [Nm]340
Doładowanieturbosprężarka
Skrzynia biegów6-biegowa
Prędkość maksymalna218
Przyspieszenie (0-100km/h)9
Spalanie - miasto [l/100km]4.8
Spalanie - trasa [l/100km]3.9
Spalanie - średnie [l/100km]4.2

Zalecane przez serwis

?Typ oleju5W30
LIlość oleju3.8-4.3 L
Wymiana oleju15.000 km lub 1 rok
Wymiana rozrządu180.000km lub 5 lat

Osprzęt silnika

DPF/FAPTak
DwumasaTak
TurbinaGeometria zmienna
Wtryskipiezoelektryczne Bosch

Spalanie ON według użytkowników

Miasto: 7

Trasa: 5

Średnie: 5.8

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
1.6 TDI120250114.1
2.0 TDI1904008.14.4
2.0 TDI2405006.15.3

16.03.2015KarolekTak

Przebieg 80 tys. Rocznik 2009. Na razie spokojnie. Bierze olej co 5 tys. muszę dolać ćwiartkę. Spalanie miasto 8/9. Trasa można i 5 ale na autostradzie przy 170 pali fantastyczne 8 l. Sprinterem na światłach nie jest ale ta elastyczność , wyjazd na wakacje to jego żywioł."


04.02.2018Tak

Sprężarka przy około 85000 km zaczęła "gwizdać. Dzięk się nasilał i jest wyraźnie słyszalny w kabinie.Kiepska kultura pracy systemu start-stop. Przy rozruchu telepie całym samochodem. Tylko 150KM nie czyni z tego samochodu sportowca.


19.05.2019Octavia III + Haldex/ hliftbackTak

Jestem bardzo zadowolony,dynamika conajmniej wystarczająca,340 Nm robi swoje, V max ( wg. GPS ok. 205km/h mało istotne, i tak nie ma gdzie testować


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Poradnik techniczny Diesla

DPF (filtr cząstek stałych)

DPFOdwiedzając fora internetowe dotyczące diesla i jego eksploatacji można dostrzec wiele postów dotyczących DPF-u I problemów z nim związanych. Forumowicze pytają o zasady działania, regeneracje lub samo jego usuniecie.


Turbosprężarka

TurbosprężarkaWspółcześnie wszystkie nowoczesne pojazdy z silnikiem wysokoprężnym występują z turbosprężarką. Dzięki zastosowaniu tego elementu możliwe jest znaczne zwiększenie osiągów: mocy oraz dynamiki silników Diesla.


Koło dwumasowe

Koło dwumasoweWiększość nowoczesnych silników wysokoprężnych posiada problematyczny element jakim jest dwumasowe koło zamachowe. Składa się ono z dwóch z dwóch elementów: masy pierwotnej przytwierdzonej do wału korbowego oraz masy wtórnej połączonej ze sktrzynią biegów


Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 37
Średnia (głosów 2):
(9.38)
Trwałość silnika
 9.5/10
Niezawodność auta
 9.5/10
Spalanie ON
 10/10
Koszty utrzymania
 8.5/10

Głosy według opinii:

20

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 20

Opinie użytkowników

VW Passat B8 2.0 TDI DSG 150KM variant comfortline + business paket 07.11.2019
Średnia:
(9.75)
Tak
Opinia: Samochód który na pewno zadowoli głowę rodziny. Sprawdzi się na długich dystansach poprzez dobre wyciszenie i wyposażenie z masażem dla kierowcy włącznie. 133 tys km bez żadnej awarii.
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (9/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:7l/100km

Spalanie - trasa:5l/100km

Spalanie - średnie:6l/100km

Zalety:Duży, pojemny, dobrze wyciszony i wyposażony samochód rodzinny. Skrzynia DSG pracuje super, system ACC również. Wszystkie elementy wyposażenia są dobrze dopracowane i przydatne. Zadowalające materiały. 150 KM w zupełności wystarcza do sprawnego poruszania
Wady:W mieście ciężko znaleźć tak duże miejsce do parkowania, samochód jest naprawdę duży. Spalanie w mieście może wynieść nawet 9 litrów ON. Skrzynia DSG z ACC w korku rusza zbyt dynamicznie.
Rocznik / Przebieg:2015, przebieg 133 000
Tomasz 25.08.2018
Średnia:
(9.00)
Tak
Opinia: Dobry i dynamiczny silnik, minimum do tego auta... Przebieg 157000 brak problemów
Trwałość silnika
 (9/10)
Niezawodność auta
 (9/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (8/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:7l/100km

Spalanie - trasa:5l/100km

Spalanie - średnie:5.5l/100km

Zalety:Rozsądne koszty utrzymania
Wady:Mógłby być lepiej wyciszony
Rocznik / Przebieg:Passat b8 2.0 tdi