alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Volkswagen Passat B8 2.0 TDI SCR 150KM (CRLB)

Volkswagen Passat B8 2.0 TDI SCR 150KM (CRLB)Wyświetleń: 15765

Volkswagen Passat B8 2.0 TDI SCR 150KM (CRLB)

Okres produkcji: od 2014

Wersje nadwozia: sedan kombi

Dane techniczne

Pojemność [cm3]1968
Moc [KM]150
Moment obrotowy [Nm]340
Doładowanieturbosprężarka
Skrzynia biegów6-biegowa
Prędkość maksymalna218
Przyspieszenie (0-100km/h)9
Spalanie - miasto [l/100km]4.8
Spalanie - trasa [l/100km]3.9
Spalanie - średnie [l/100km]4.2

Zalecane przez serwis

?Typ oleju5W30
LIlość oleju3.8-4.3 L
Wymiana oleju15.000 km lub 1 rok
Wymiana rozrządu180.000km lub 5 lat

Osprzęt silnika

DPF/FAPTak
DwumasaTak
TurbinaGeometria zmienna
Wtryskipiezoelektryczne Bosch

Spalanie ON według użytkowników

Miasto: 7

Trasa: 5

Średnie: 5.8

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
1.6 TDI120250114.1
2.0 TDI1904008.14.4
2.0 TDI2405006.15.3

04.02.2018Tak

Sprężarka przy około 85000 km zaczęła "gwizdać. Dzięk się nasilał i jest wyraźnie słyszalny w kabinie.Kiepska kultura pracy systemu start-stop. Przy rozruchu telepie całym samochodem. Tylko 150KM nie czyni z tego samochodu sportowca.


12.01.2020Leon mk3Tak

W mojej ocenie udany silnik zero problemów.


19.05.2019Octavia III + Haldex/ hliftbackTak

Jestem bardzo zadowolony,dynamika conajmniej wystarczająca,340 Nm robi swoje, V max ( wg. GPS ok. 205km/h mało istotne, i tak nie ma gdzie testować


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Poradnik techniczny Diesla

Wtryskiwacze paliwa

Wtryskiwacze paliwaJednym z najbardziej newralgicznych elementów układu zasilania silników wysokoprężnych są wtryskiwacze. Obecnie w nowoczesnych silnikach Diesla stosuje się kilka rodzajów wtryskiwaczy. W zależności od producenta i marki są one mniej lub bardziej trwałe.


Koło dwumasowe

Koło dwumasoweWiększość nowoczesnych silników wysokoprężnych posiada problematyczny element jakim jest dwumasowe koło zamachowe. Składa się ono z dwóch z dwóch elementów: masy pierwotnej przytwierdzonej do wału korbowego oraz masy wtórnej połączonej ze sktrzynią biegów


EGR (zawór recyrkulacji spalin)

EGRPodstawowym zadanie zaworu recyrkulacji spalin EGR (z ang. Exhaust Gas Recirculatio) jest zmniejszenie emisji szkodliwych związków do środowiska. Zawór recyrkulacji poprzez zamontowany wewnątrz magnes, kieruje najbardziej szkodliwe związki do komory gdzie kontynuowany jest proces spalania.


Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Jeśli zauważyłeś błąd w danych zawartych na stronie lub chciałbyś dodać coś od siebie napisz do nas.

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 58
Średnia (głosów 2):
(9.38)
Trwałość silnika
 9.5/10
Niezawodność auta
 9.5/10
Spalanie ON
 10/10
Koszty utrzymania
 8.5/10

Głosy według opinii:

20

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 26

Opinie użytkowników

VW Passat B8 2.0 TDI DSG 150KM variant comfortline + business paket 07.11.2019
Średnia:
(9.75)
Tak
Opinia: Samochód który na pewno zadowoli głowę rodziny. Sprawdzi się na długich dystansach poprzez dobre wyciszenie i wyposażenie z masażem dla kierowcy włącznie. 133 tys km bez żadnej awarii.
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (9/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:7l/100km

Spalanie - trasa:5l/100km

Spalanie - średnie:6l/100km

Zalety:Duży, pojemny, dobrze wyciszony i wyposażony samochód rodzinny. Skrzynia DSG pracuje super, system ACC również. Wszystkie elementy wyposażenia są dobrze dopracowane i przydatne. Zadowalające materiały. 150 KM w zupełności wystarcza do sprawnego poruszania
Wady:W mieście ciężko znaleźć tak duże miejsce do parkowania, samochód jest naprawdę duży. Spalanie w mieście może wynieść nawet 9 litrów ON. Skrzynia DSG z ACC w korku rusza zbyt dynamicznie.
Rocznik / Przebieg:2015, przebieg 133 000
Tomasz 25.08.2018
Średnia:
(9.00)
Tak
Opinia: Dobry i dynamiczny silnik, minimum do tego auta... Przebieg 157000 brak problemów
Trwałość silnika
 (9/10)
Niezawodność auta
 (9/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (8/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:7l/100km

Spalanie - trasa:5l/100km

Spalanie - średnie:5.5l/100km

Zalety:Rozsądne koszty utrzymania
Wady:Mógłby być lepiej wyciszony
Rocznik / Przebieg:Passat b8 2.0 tdi