alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
BMW Seria 3 F30 FL 318d (150KM)

BMW Seria 3 F30 FL 318d (150KM)Wyświetleń: 5284

BMW Seria 3 F30 FL 318d (150KM)

Okres produkcji: 2015-2019

Wersje nadwozia: sedan kombi

Dane techniczne

Pojemność [cm3]1995
Moc [KM]150
Moment obrotowy [Nm]320
DoładowanieTurbosprężarka
Skrzynia biegów6-biegowa
Prędkość maksymalna215
Przyspieszenie (0-100km/h)8.6
Spalanie - miasto [l/100km]5.3
Spalanie - trasa [l/100km]3.9
Spalanie - średnie [l/100km]4.4

Zalecane przez serwis

?Typ olejuBMW 5W30-Longlife-04
LIlość oleju5.0 L
Wymiana olejuco 20.000 km lub 2 lata
Wymiana rozrząduŁańcuch

Osprzęt silnika

DPF/FAPTak
DwumasaTak
TurbinaGeometria zmienna
Wtryskielektromagnetyczne Bosch

Spalanie ON według użytkowników

Miasto: 6.2

Trasa: 4.6

Średnie: 5.6

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
320d1904007.34.4
325d2244506.54.9
335d3136304.85.5

19.09.2018DarekTak

Silnik świetny przejechałem 150000 bez usterek


22.11.2018SlawekTak

jak do tej pory to.... wszystko OK! Ale to dopiero 14 tys przejechane ;)


28.12.2020318/2017 rokTak

Doskonałe czyli niskie spalanie , w powiązaniu ze skrzynią s-tronic świetne osiągi , dla mnie wystarczające silnik b47 jest naprawdę udany


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Poradnik techniczny Diesla

Koło dwumasowe

Koło dwumasoweWiększość nowoczesnych silników wysokoprężnych posiada problematyczny element jakim jest dwumasowe koło zamachowe. Składa się ono z dwóch z dwóch elementów: masy pierwotnej przytwierdzonej do wału korbowego oraz masy wtórnej połączonej ze sktrzynią biegów


EGR (zawór recyrkulacji spalin)

EGRPodstawowym zadanie zaworu recyrkulacji spalin EGR (z ang. Exhaust Gas Recirculatio) jest zmniejszenie emisji szkodliwych związków do środowiska. Zawór recyrkulacji poprzez zamontowany wewnątrz magnes, kieruje najbardziej szkodliwe związki do komory gdzie kontynuowany jest proces spalania.


Turbosprężarka

TurbosprężarkaWspółcześnie wszystkie nowoczesne pojazdy z silnikiem wysokoprężnym występują z turbosprężarką. Dzięki zastosowaniu tego elementu możliwe jest znaczne zwiększenie osiągów: mocy oraz dynamiki silników Diesla.


Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Jeśli zauważyłeś błąd w danych zawartych na stronie lub chciałbyś dodać coś od siebie napisz do nas.

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Średnia (głosów 1):
(9.75)
Trwałość silnika
 10/10
Niezawodność auta
 10/10
Spalanie ON
 10/10
Koszty utrzymania
 9/10

Głosy według opinii:

10

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 1

Opinie użytkowników

Sławomir 08.04.2018
Średnia:
(9.75)
Tak
Opinia: Świetny samochód pod każdym względem BMW stanęło na wysokości zadania,silnik w zupełności wystarczający do jazdy nie koniecznie spokojnej.Auto nie jest bardzo ciężkie tak że moc jest idealna a przy tym spalanie pozostaje na normalnym poziomie.Auto nowe więc nic mu nie dolega jedynie tankowanie i zmiana opon.Świetnie zestroione zawieszenie auto bardzo dobrze trzyma się na zakrętach,super sprawdza się na autostradzie jest bardzo komfortowo. .
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (9/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:6.2l/100km

Spalanie - trasa:4.6l/100km

Spalanie - średnie:5.6l/100km

Zalety:dla mnie największe wrażenie zrobił środek i bardzo wysoki komfort jazdy,silnik jest bardzo dobry oszczędny a zarazem dynamiczny i mocny.
Wady:?
Rocznik / Przebieg:BMW 3 2015.r 94.tys