alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
BMW Seria 4 F32 FL 418d (150KM)

BMW Seria 4 F32 FL 418d (150KM)Wyświetleń: 2256

BMW Seria 4 F32 FL 418d (150KM)

Okres produkcji: od 2017

Wersje nadwozia: liftback, coupe, cabrio

Dane techniczne

Pojemność [cm3]1995
Moc [KM]150
Moment obrotowy [Nm]320
DoładowanieTurbosprężarka
Skrzynia biegów6-biegowa
Prędkość maksymalna213
Przyspieszenie (0-100km/h)9.0
Spalanie - miasto [l/100km]5.4
Spalanie - trasa [l/100km]3.9
Spalanie - średnie [l/100km]4.5

Zalecane przez serwis

?Typ olejuBMW 5W30-Longlife-04
LIlość oleju5.0 L
Wymiana olejuco 20.000 km lub 2 lata
Wymiana rozrząduŁańcuch

Osprzęt silnika

DPF/FAPTak
DwumasaTak
TurbinaGeometria zmienna
Wtryskielektromagnetyczne Bosch

Spalanie ON według użytkowników

Brak danych
dodaj swój raport spalania

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
420d1904007.54.5
430d2585605.55.1
435d3136304.75.6

19.09.2018DarekTak

Silnik świetny przejechałem 150000 bez usterek


28.12.2020318/2017 rokTak

Doskonałe czyli niskie spalanie , w powiązaniu ze skrzynią s-tronic świetne osiągi , dla mnie wystarczające silnik b47 jest naprawdę udany


08.04.2018SławomirTak

Silnik dobry mocny dynamiczny a przy tym oszczędny po przejechaniu 94 tys średnio wychodzi około 6 l na 100km.Przebieg nie duży więc o awariach i usterkach nic nie mogę powiedzieć.Jestem bardzo zadowolony z tego silnika jest w zupełności wystarczający do tego modelu BMW 3 318d/150KM.


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Poradnik techniczny Diesla

Wtryskiwacze paliwa

Wtryskiwacze paliwaJednym z najbardziej newralgicznych elementów układu zasilania silników wysokoprężnych są wtryskiwacze. Obecnie w nowoczesnych silnikach Diesla stosuje się kilka rodzajów wtryskiwaczy. W zależności od producenta i marki są one mniej lub bardziej trwałe.


EGR (zawór recyrkulacji spalin)

EGRPodstawowym zadanie zaworu recyrkulacji spalin EGR (z ang. Exhaust Gas Recirculatio) jest zmniejszenie emisji szkodliwych związków do środowiska. Zawór recyrkulacji poprzez zamontowany wewnątrz magnes, kieruje najbardziej szkodliwe związki do komory gdzie kontynuowany jest proces spalania.


Turbosprężarka

TurbosprężarkaWspółcześnie wszystkie nowoczesne pojazdy z silnikiem wysokoprężnym występują z turbosprężarką. Dzięki zastosowaniu tego elementu możliwe jest znaczne zwiększenie osiągów: mocy oraz dynamiki silników Diesla.


Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Jeśli zauważyłeś błąd w danych zawartych na stronie lub chciałbyś dodać coś od siebie napisz do nas.

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 1

Nie dodano jeszcze żadnej opinii
nie zwlekaj dodaj ją jako pierwszy

Głosy według opinii:

00

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Brak opinii