alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Renault Twingo II 1.5 dCi 64KM (K9K 740)

Renault Twingo II 1.5 dCi 64KM (K9K 740)Wyświetleń: 5703

Renault Twingo II 1.5 dCi 64KM (K9K 740)

Okres produkcji: 2007-2014

Wersje nadwozia: hatchback

Dane techniczne

Pojemność [cm3]1461
Moc [KM]65
Moment obrotowy [Nm]160
Doładowanieturbo/sp
Skrzynia biegów5
Prędkość maksymalna164
Przyspieszenie (0-100km/h)14.9
Spalanie - miasto [l/100km]5.2
Spalanie - trasa [l/100km]3.8
Spalanie - średnie [l/100km]4.3

Zalecane przez serwis

?Typ olejuElf 5W40
LIlość oleju4.6 L
Wymiana olejuco.30.000 km
Wymiana rozrządupo.160.000 km

Osprzęt silnika

DPF/FAPBrak - może występować
DwumasaBrak
TurbinaGeometria stała
Wtryskielektromagnetyczne -Siemensa

Spalanie ON według użytkowników

Miasto: 5.3

Trasa: 4.1

Średnie: 4.7

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
1.5 dCi7518013.53.6

Poradnik techniczny Diesla

DPF (filtr cząstek stałych)

DPFOdwiedzając fora internetowe dotyczące diesla i jego eksploatacji można dostrzec wiele postów dotyczących DPF-u I problemów z nim związanych. Forumowicze pytają o zasady działania, regeneracje lub samo jego usuniecie.


Wtryskiwacze paliwa

Wtryskiwacze paliwaJednym z najbardziej newralgicznych elementów układu zasilania silników wysokoprężnych są wtryskiwacze. Obecnie w nowoczesnych silnikach Diesla stosuje się kilka rodzajów wtryskiwaczy. W zależności od producenta i marki są one mniej lub bardziej trwałe.


Koło dwumasowe

Koło dwumasoweWiększość nowoczesnych silników wysokoprężnych posiada problematyczny element jakim jest dwumasowe koło zamachowe. Składa się ono z dwóch z dwóch elementów: masy pierwotnej przytwierdzonej do wału korbowego oraz masy wtórnej połączonej ze sktrzynią biegów


Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 4
Średnia (głosów 2):
(10)
Trwałość silnika
 10/10
Niezawodność auta
 10/10
Spalanie ON
 10/10
Koszty utrzymania
 10/10

Głosy według opinii:

20

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 8

Opinie użytkowników

Renault Twingo 02.08.2019
Średnia:
(10.00)
Tak
"Mały ekonomiczny bezawaryjny samochód."
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (10/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:5.0l/100km

Spalanie - trasa:4.0l/100km

Spalanie - średnie:4.5l/100km

Zalety:Ekonomiczny przy 100km/h pali 3.2 litra średnie spalanie około 4.5 litra. Zrywny, ekonomiczny. Jak na razie bez awaryjny . Jedyny koszt to wymiana oleju co 15tys. kilometrów. Olej filtry to koszt około 400zł.
Wady:Samochód raczej dla dwóch osób , bagażnik też mały. Ale z nartami w środku daliśmy radę żoną do Zakopanego dojechać. I spalanie niecałe 4.5 litra w zimę na trasie Zakopane - Warszawa
2013/110tys.kilometrów
Bogdan 06.03.2014
Średnia:
(10.00)
Tak
"Mamy go z żoną od nowości przebieg 78 tys ,nic nie było wymieniane po za olejami filtrami i oponami na zimę .Silnik super bardzo mało pali jest elastyczny idealne do miasta .Ponad to praca jego jest tak równa i cicha jak w benzyniaku ."
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (10/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:5.5l/100km

Spalanie - trasa:4.2l/100km

Spalanie - średnie:4.8l/100km

Zalety:świwtny silnik bardzo ealstyczny, bardzo niskie spalanie, dość dobre wyposażenie klima, abs, elektryka
Wady:mały bagażnik
Thalia 2009 rok 78 tyś