Okres produkcji: 2007-2014
Wersje nadwozia: hatchback
Pojemność [cm3] | 1461 |
Moc [KM] | 65 |
Moment obrotowy [Nm] | 160 |
Doładowanie | turbo/sp |
Skrzynia biegów | 5 |
Prędkość maksymalna | 164 |
Przyspieszenie (0-100km/h) | 14.9 |
Spalanie - miasto [l/100km] | 5.2 |
Spalanie - trasa [l/100km] | 3.8 |
Spalanie - średnie [l/100km] | 4.3 |
?Typ oleju | Elf 5W40 |
LIlość oleju | 4.6 L |
Wymiana oleju | co.30.000 km |
Wymiana rozrządu | po.160.000 km |
DPF/FAP | Brak - może występować |
Dwumasa | Brak |
Turbina | Geometria stała |
Wtryski | elektromagnetyczne -Siemensa |
Oznaczenie | Moc | Mom. obr. | Przysp. | Śr. spal. |
---|---|---|---|---|
1.5 dCi | 75 | 180 | 13.5 | 3.6 |
Obecnie wraz z zaawansowaniem technologicznym silników samochodowych wzrasta efektywność i wydajność olejów silnikowych. Mnogość firm i charakterystyczna specyfikacja zmusza każdego kupującego do zastanowienia się czy na pewno wybraliśmy odpowiedni.
Podstawowym zadanie zaworu recyrkulacji spalin EGR (z ang. Exhaust Gas Recirculatio) jest zmniejszenie emisji szkodliwych związków do środowiska. Zawór recyrkulacji poprzez zamontowany wewnątrz magnes, kieruje najbardziej szkodliwe związki do komory gdzie kontynuowany jest proces spalania.
Jednym z najbardziej newralgicznych elementów układu zasilania silników wysokoprężnych są wtryskiwacze. Obecnie w nowoczesnych silnikach Diesla stosuje się kilka rodzajów wtryskiwaczy. W zależności od producenta i marki są one mniej lub bardziej trwałe.
Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.
Jeśli zauważyłeś błąd w danych zawartych na stronie lub chciałbyś dodać coś od siebie napisz do nas.
Najbardziej awaryjna część tego auta?
Raport spalania według użytkownika
Spalanie - miasto:5.0l/100km
Spalanie - trasa:4.0l/100km
Spalanie - średnie:4.5l/100km
Raport spalania według użytkownika
Spalanie - miasto:5.5l/100km
Spalanie - trasa:4.2l/100km
Spalanie - średnie:4.8l/100km
Polecane silniki