alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Ford EcoSport FL 1.5 TDCi (100KM)

Ford EcoSport FL 1.5 TDCi (100KM)Wyświetleń: 1827

Ford EcoSport FL 1.5 TDCi (100KM)

Okres produkcji: od 2017

Wersje nadwozia: crossover

Dane techniczne

Pojemność [cm3]1499
Moc [KM]100
Moment obrotowy [Nm]215
DoładowanieTurbosprężarka
Skrzynia biegów6-biegowa
Prędkość maksymalna160
Przyspieszenie (0-100km/h)14
Spalanie - miasto [l/100km]4.5
Spalanie - trasa [l/100km]3.8
Spalanie - średnie [l/100km]4.1

Zalecane przez serwis

?Typ oleju3.8 L
LIlość olejuFormula Ford 0W30
Wymiana olejuco 20.000 km lub 1 rok
Wymiana rozrządupo 180.000 km lub 10 lat

Osprzęt silnika

DPF/FAPTak
DwumasaTak
TurbinaGeometria stała
Wtryskipiezoelektryczne Bosch

Spalanie ON według użytkowników

Brak danych
dodaj swój raport spalania

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
1.5 TDCi12530010.94.6

05.08.2020Focus Mk4Tak

1,5 Ecoblue 95. 28Tkm Kultura pracy PSA/Renault jednak wyższa - zwłaszcza k9k blue dci. Własna konstrukcja Forda pracuje bardziej dieslowsko - donośniejsze - kle kle kle. Siła, elastyczność bez zastrzeżeń. Mocy w każdej sytuacji , mimo 95 koni, pod dostatkiem. Zwłoka po 'bucie' ok. 1 sek. Bardzo długa skrzynia. Normalna eksploatacja wygląda tak: 1-do 25km/h. 2-ka do 50, 3-ka do 70! 4-ka do 90, 5-ka do 110. Dopiero potem 6-ka. Obroty: 4-ka 88/2000obr./5-ka 110/2000obr./6-ka - 116/1750, 122/1800, 127/1900, 132/2000. W trybie sport 'jebie w fotel' jak 2,0TDI 170km. Spalanie: tylko diesel premium - 'emeryt' 3,5L bez problemu. 122 na autostradzie 4,0. Przy 138 (2100 obr.) - 4,5L. Klima nic nie zmienia. Start-stop zawsze wyłączany!!! Olej co 12-15Tkm. Po 27Tkm trudno wypowiadać się o trwałości. Na razie bezproblemowo. Wersja 120 krócej przełożona i, moim zdaniem, dla wierzących w 'papierową' moc. Wersja 95 na polskie warunki dla singla lub 2 osób aż nadto. Auto na długie trasy. Bak przy odrobinie cierpliwości - 54L. Zasięg realny 1500km. Max. licznikowo 200. Bez komentarza.


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Poradnik techniczny Diesla

Turbosprężarka

TurbosprężarkaWspółcześnie wszystkie nowoczesne pojazdy z silnikiem wysokoprężnym występują z turbosprężarką. Dzięki zastosowaniu tego elementu możliwe jest znaczne zwiększenie osiągów: mocy oraz dynamiki silników Diesla.


Olej silnikowy

Olej silnikowyObecnie wraz z zaawansowaniem technologicznym silników samochodowych wzrasta efektywność i wydajność olejów silnikowych. Mnogość firm i charakterystyczna specyfikacja zmusza każdego kupującego do zastanowienia się czy na pewno wybraliśmy odpowiedni.


EGR (zawór recyrkulacji spalin)

EGRPodstawowym zadanie zaworu recyrkulacji spalin EGR (z ang. Exhaust Gas Recirculatio) jest zmniejszenie emisji szkodliwych związków do środowiska. Zawór recyrkulacji poprzez zamontowany wewnątrz magnes, kieruje najbardziej szkodliwe związki do komory gdzie kontynuowany jest proces spalania.


Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Jeśli zauważyłeś błąd w danych zawartych na stronie lub chciałbyś dodać coś od siebie napisz do nas.

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 1

Nie dodano jeszcze żadnej opinii
nie zwlekaj dodaj ją jako pierwszy

Głosy według opinii:

00

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 1
Brak opinii