alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Hyundai i20 II 1.1 CRDi 75KM (D3FA)

Hyundai i20 II 1.1 CRDi 75KM (D3FA)Wyświetleń: 2889

Hyundai i20 II 1.1 CRDi 75KM (D3FA)

Okres produkcji: od 2014

Wersje nadwozia: hatchback

Dane techniczne

Pojemność [cm3]1120
Moc [KM]75
Moment obrotowy [Nm]180
DoładowanieTurbosprężarka
Skrzynia biegów6-biegowa
Prędkość maksymalna159
Przyspieszenie (0-100km/h)16.0
Spalanie - miasto [l/100km]3.5 - 4.9
Spalanie - trasa [l/100km]3.1 - 3.4
Spalanie - średnie [l/100km]3.3 - 4.0

Zalecane przez serwis

?Typ olejuShell 5W30
LIlość oleju5.3 L
Wymiana olejuco 20.000 km lub 1 rok
Wymiana rozrząduŁańcuch

Osprzęt silnika

DPF/FAPBrak - może występować
DwumasaBrak
TurbinaGeometria stała
Wtryskipiezoelektryczne Bosch

Spalanie ON według użytkowników

Miasto: 0

Trasa: 0

Średnie: 0

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
1.4 CRDi9024012.13.7 - 4.1

03.01.2014 Karol Tak

Bardzo przyjemny silniczek typowy do miasta .Producent nastawił się na spalanie i to jego największy atut miasto 5.5 L .Co do dynamiki jest bardzo słaba ,trzeba przycisnąć żeby wykrzesać z niego coś. Auto mam czwarty rok nie sprawia mi problemów ,użytkujemy go z żoną na zmianę dojazd do pracy zakupy dziecko do szkoły itd.Zrobiliśmy około 50 tyś nigdy nic nie było robione po za wymianami olejów i filtrów .


04.01.2016DarekTak

osiągi powalają( jak na silnik tej pojem), dodatkowo elastyczny(praktycznie brak turbodziury) i radzi sobie przy niskich obrotach, poziom głośności na wyższych obrotach nie większy niż innych małych diesli..W realu wszystkich 3 wad brak ( główna opinia pisana chyba przez niemiecką konkurencję).Najlepiej wyprubójcie sami a przekonacie się jak ,rzetelna" jest opinia Motodiesla. Dla mnie mistrzostwo świata jeżeli chodzi o małe diesle . Dotąd przejechane 140 000 bezawaryjnie. przedstawiciel handlowy (12-y samochód w obsłudze)


18.02.2015JurekTak

Słaba dynamika ? Jak na taki silnik nie jest źle, a wyprzedzanie na trójce dużo lepsze niż w wielu większych samochodach. Spalanie na trasie od 4,2 do 5, zależy od prędkości. Na autostradzie może być i 7, ale to nie jest auto do wyścigów.


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Poradnik techniczny Diesla

DPF (filtr cząstek stałych)

DPFOdwiedzając fora internetowe dotyczące diesla i jego eksploatacji można dostrzec wiele postów dotyczących DPF-u I problemów z nim związanych. Forumowicze pytają o zasady działania, regeneracje lub samo jego usuniecie.


Wtryskiwacze paliwa

Wtryskiwacze paliwaJednym z najbardziej newralgicznych elementów układu zasilania silników wysokoprężnych są wtryskiwacze. Obecnie w nowoczesnych silnikach Diesla stosuje się kilka rodzajów wtryskiwaczy. W zależności od producenta i marki są one mniej lub bardziej trwałe.


Turbosprężarka

TurbosprężarkaWspółcześnie wszystkie nowoczesne pojazdy z silnikiem wysokoprężnym występują z turbosprężarką. Dzięki zastosowaniu tego elementu możliwe jest znaczne zwiększenie osiągów: mocy oraz dynamiki silników Diesla.


Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Jeśli zauważyłeś błąd w danych zawartych na stronie lub chciałbyś dodać coś od siebie napisz do nas.

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 1
Średnia (głosów 1):
(0)
Trwałość silnika
 0/10
Niezawodność auta
 0/10
Spalanie ON
 0/10
Koszty utrzymania
 0/10

Głosy według opinii:

10

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 1

Opinie użytkowników

1.1 CRDI PBT 14.01.2020
Średnia:
(0.00)
Tak
Opinia: Kupiłem Hyundaia i20 z przebiegiem 78 tyś. km. W ciągu niespełna 2 lat zrobiłem nim 40 tyś. i nic się z tym autem nie działo poza standardową wymianą oleju i klocków. Reszta bez zarzutu. Spalanie... Przy "ciężkiej" nodze średnio do 5.6 - 5.8 l/100km, ale pojeździłem sobie bawiąc się w eco driving i wynik mnie zaskoczył... 4.2 l/100km. Jak na tak małą moc, to silnik jest dość żwawy, no... ale nie jest to rajdówka. I co najważniejsze - 6-cio stopniowa skrzynia biegów, co w trasie jest duzym plusem. Na miasto bardzo przyjemne auto i godne polecenia. Na trasę może troszkę mniej bo jednak jest dość lekki. Ale spokojnie sobie radzi nawet z prędkościami autostradowymi. Andrzej
Trwałość silnika
 (0/10)
Niezawodność auta
 (0/10)
Spalanie ON
 (0/10)
Koszty utrzymania
 (0/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:l/100km

Spalanie - trasa:l/100km

Spalanie - średnie:l/100km

Zalety:
Wady:
Rocznik / Przebieg:2014