alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Ford Fiesta Mk4 1.8 D (60KM)

Ford Fiesta Mk4 1.8 D (60KM)Wyświetleń: 4921

Ford Fiesta Mk4 1.8 D (60KM)

Okres produkcji: 1995-1999

Wersje nadwozia: hatchback

Dane techniczne

Pojemność [cm3]1753
Moc [KM]60
Moment obrotowy [Nm]110
Doładowaniebrak
Skrzynia biegów5
Prędkość maksymalna155
Przyspieszenie (0-100km/h)17,6
Spalanie - miasto [l/100km]6.4
Spalanie - trasa [l/100km]5.0
Spalanie - średnie [l/100km]5.5

Zalecane przez serwis

?Typ olejuFormula Ford 5W30
LIlość oleju4.6 L
Wymiana olejupo 15.000 km
Wymiana rozrządupo 90.000 km

Osprzęt silnika

DPF/FAPBrak
DwumasaBrak
TurbinaBrak
Wtryski -Bosch

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
1.8 D751451675.3
1.8 TDi751751675.7

Spalanie ON według użytkowników

Brak danych
dodaj swój raport spalania

Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Nie dodano jeszcze żadnej opinii
nie zwlekaj dodaj ją jako pierwszy

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 5

Głosy według opinii:

00

Brak opinii

Kod antyspamowy
Odśwież

26.12.2016Stanisław.Tak

Silnik bezawaryjny,naprawy (o ile są potrzebne) łatwe i niedrogie.Naprawy w większości nie sprawiają kłopotów..Dynamika taka sobie ale tragedii nie ma.Pompa wtryskowa ma tendencję do rozszczelniania się,wtryskiwacze "pancerne" niewrażliwe na jakość paliwa.Paski rozrządu (są dwa!) zalecam wymieniać co 60000 km bo zerwanie oznacza z reguły kasację jednostki.Sporo tanich części używanych.Turbosprężąrka pod warunkiem stosowania dobrego oleju klasy co najmniej 5W40 praktycznie niezniszczalna.


24.06.2013MałyTak

Stary dobry silnik ,przejechałem na nim ponad 100 tys ,zero problemów ,wymieniałem tylko świece żarowe (polecam firmowe dłużej wytrzymują te za parenaście złotych to szkoda sobie robić nadziei) Co do silnika niema jakiś strasznych osiągów ale za to mało pali i części (podzespoły ) jest dużo i przystępne ceny .Ja moim Escortem zrobiłem chyba całą europę całą Polskę kilka razy ,wczasy i budowę .Dobry stary Diesel juz takich nie robią .Polecam ,nie ma większych problemów .


03.06.2014RobertTak

bardzo przyzwoity silnik do dnia dzisiejszego jeżdżę Fordę Fiestą z 2000r i ciężko się doszukać czegoś złego .Zima lato silnik pracuje bardzo dobrze,spalanie niskie,dynamika na dobrym poziomie.Wady to trochę wycieków i głośna praca.części pod dostatkiem .


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 7

Poradnik techniczny Diesla

EGR (zawór recyrkulacji spalin)

EGRPodstawowym zadanie zaworu recyrkulacji spalin EGR (z ang. Exhaust Gas Recirculatio) jest zmniejszenie emisji szkodliwych związków do środowiska. Zawór recyrkulacji poprzez zamontowany wewnątrz magnes, kieruje najbardziej szkodliwe związki do komory gdzie kontynuowany jest proces spalania.


DPF (filtr cząstek stałych)

DPFOdwiedzając fora internetowe dotyczące diesla i jego eksploatacji można dostrzec wiele postów dotyczących DPF-u I problemów z nim związanych. Forumowicze pytają o zasady działania, regeneracje lub samo jego usuniecie.


Wtryskiwacze paliwa

Wtryskiwacze paliwaJednym z najbardziej newralgicznych elementów układu zasilania silników wysokoprężnych są wtryskiwacze. Obecnie w nowoczesnych silnikach Diesla stosuje się kilka rodzajów wtryskiwaczy. W zależności od producenta i marki są one mniej lub bardziej trwałe.