alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Ford Fiesta Mk4 1.8 D (60KM)

Ford Fiesta Mk4 1.8 D (60KM)Wyświetleń: 4710

Ford Fiesta Mk4 1.8 D (60KM)

Okres produkcji: 1995-1999

Wersje nadwozia: hatchback

Dane techniczne

Pojemność [cm3]1753
Moc [KM]60
Moment obrotowy [Nm]110
Doładowaniebrak
Skrzynia biegów5
Prędkość maksymalna155
Przyspieszenie (0-100km/h)17,6
Spalanie - miasto [l/100km]6.4
Spalanie - trasa [l/100km]5.0
Spalanie - średnie [l/100km]5.5

Zalecane przez serwis

?Typ olejuFormula Ford 5W30
LIlość oleju4.6 L
Wymiana olejupo 15.000 km
Wymiana rozrządupo 90.000 km

Osprzęt silnika

DPF/FAPBrak
DwumasaBrak
TurbinaBrak
Wtryski -Bosch

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
1.8 D751451675.3
1.8 TDi751751675.7

Spalanie ON według użytkowników

Brak danych
dodaj swój raport spalania

Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Nie dodano jeszcze żadnej opinii
nie zwlekaj dodaj ją jako pierwszy

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 5

Głosy według opinii:

00

Brak opinii

Kod antyspamowy
Odśwież

03.06.2014RobertTak

bardzo przyzwoity silnik do dnia dzisiejszego jeżdżę Fordę Fiestą z 2000r i ciężko się doszukać czegoś złego .Zima lato silnik pracuje bardzo dobrze,spalanie niskie,dynamika na dobrym poziomie.Wady to trochę wycieków i głośna praca.części pod dostatkiem .


05.06.2013malizna Tak

Bardzo dobry silnik ,miałem Sierre 92r 1.8 TD 75 KM Escorta 96r 1.8 D 60 KM i Mondeo 97r 1.8 TD 90KM .Przez kilka lat używałem tych aut w różnych warunkach i nie miałem większych problemów .największy problem to były świec żarowe które trzeba było wymieniać często .Auta używałem do małego interesu (kombi )oraz do rodziny na wczasy .Najmniej paliła mi Sierra najwygodniejsze Mondeo.Dobry silnik oczywiście dziś te auta mają dużo przebiegi i mogą być większe awarie ,ale za to jest duża dostępność części .Polecam


19.10.2014DanielTak

Bardzo dobry silnik.Miałem escorta kombi 90KM.Dobiłem nim do 360tys. km, wymieniłem tarczę sprzęgła i świece żarowe a sprzedałem tylko dlatego ,że podłoga zgniła.


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 7

Poradnik techniczny Diesla

Olej silnikowy

Olej silnikowyObecnie wraz z zaawansowaniem technologicznym silników samochodowych wzrasta efektywność i wydajność olejów silnikowych. Mnogość firm i charakterystyczna specyfikacja zmusza każdego kupującego do zastanowienia się czy na pewno wybraliśmy odpowiedni.


Koło dwumasowe

Koło dwumasoweWiększość nowoczesnych silników wysokoprężnych posiada problematyczny element jakim jest dwumasowe koło zamachowe. Składa się ono z dwóch z dwóch elementów: masy pierwotnej przytwierdzonej do wału korbowego oraz masy wtórnej połączonej ze sktrzynią biegów


EGR (zawór recyrkulacji spalin)

EGRPodstawowym zadanie zaworu recyrkulacji spalin EGR (z ang. Exhaust Gas Recirculatio) jest zmniejszenie emisji szkodliwych związków do środowiska. Zawór recyrkulacji poprzez zamontowany wewnątrz magnes, kieruje najbardziej szkodliwe związki do komory gdzie kontynuowany jest proces spalania.