alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Ford Ka Mk2 1.3 TDCi (75KM)

Ford Ka Mk2 1.3 TDCi (75KM)Wyświetleń: 2203

Ford Ka Mk2 1.3 TDCi (75KM)

Okres produkcji: od 2009

Wersje nadwozia: hatchback

Dane techniczne

Pojemność [cm3]1248
Moc [KM]75
Moment obrotowy [Nm]145
Doładowanieturbo/sp
Skrzynia biegów5-biegowa
Prędkość maksymalna13,2
Przyspieszenie (0-100km/h)13,2
Spalanie - miasto [l/100km]4,9
Spalanie - trasa [l/100km]3,7
Spalanie - średnie [l/100km]4,1

Zalecane przez serwis

?Typ olejuFormula Ford 5W30
LIlość oleju2.8 L
Wymiana olejupo 20.000 km
Wymiana rozrząduŁańcuch

Osprzęt silnika

DPF/FAPBrak - może występować
DwumasaBrak
TurbinaGeometria stała
Wtryskielektromagnetyczne -Bosch

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.

Spalanie ON według użytkowników

Miasto: 5.5

Trasa: 4.4

Średnie: 4.9

Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 2
Średnia (głosów 2):
(9.88)
Trwałość silnika
 10/10
Niezawodność auta
 10/10
Spalanie ON
 9.5/10
Koszty utrzymania
 10/10

Głosy według opinii:

20

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 6

Opinie użytkowników

Kamil 05.11.2017
Średnia:
(9.75)
Tak
"Wymiana oleju i filtrów , nic poza tym przebieg 112 tys . "
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (9/10)
Koszty utrzymania
 (10/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:5.5l/100km

Spalanie - trasa:4.8l/100km

Spalanie - średnie:5.2l/100km

Zalety:Fajne zwinne autko polecam dla kobiety jako drugi samochód w rodzinie.
Wady:brak
Ford Ka II 2009r 1,3 tdci
leszek 10.01.2015
Średnia:
(10.00)
Tak
"Auto mojej żony kupione w salonie 2010r przebieg 76tys ,jazda tylko miejska po za serwisem w ASO co 20tys średnio po 550zł nic nie było dokładane .Auto bardzo przyjemne w prowadzeniu silniczek sprawuję sie świetnie mało pali jest dynamiczny i tani w utrzymaniu.Cóż więcej chcieć bardzo dobry wybór."
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (10/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:5.5l/100km

Spalanie - trasa:4.0l/100km

Spalanie - średnie:4.6l/100km

Zalety:silnik dynamiczny ,niskie spalnie ,dobra elastyczność ,trwałłość i tanie utrzymanie
Wady:nie ma
Ka 2010r 76 tys

Kod antyspamowy
Odśwież

28.12.2014Seba Tak

silnik sprawuje się bardzo dobrze żadnych problemów,auto użytkowane w mieście średni spala 6.L kupione w salonie w2009r do dziś tylko serwis co 20tys olej,filtry,klima przebieg 80tys .


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Poradnik techniczny Diesla

DPF (filtr cząstek stałych)

DPFOdwiedzając fora internetowe dotyczące diesla i jego eksploatacji można dostrzec wiele postów dotyczących DPF-u I problemów z nim związanych. Forumowicze pytają o zasady działania, regeneracje lub samo jego usuniecie.


Turbosprężarka

TurbosprężarkaWspółcześnie wszystkie nowoczesne pojazdy z silnikiem wysokoprężnym występują z turbosprężarką. Dzięki zastosowaniu tego elementu możliwe jest znaczne zwiększenie osiągów: mocy oraz dynamiki silników Diesla.


Wtryskiwacze paliwa

Wtryskiwacze paliwaJednym z najbardziej newralgicznych elementów układu zasilania silników wysokoprężnych są wtryskiwacze. Obecnie w nowoczesnych silnikach Diesla stosuje się kilka rodzajów wtryskiwaczy. W zależności od producenta i marki są one mniej lub bardziej trwałe.