alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Ford Ka Mk2 1.3 TDCi (75KM)

Ford Ka Mk2 1.3 TDCi (75KM)Wyświetleń: 2975

Ford Ka Mk2 1.3 TDCi (75KM)

Okres produkcji: 2008-2013

Wersje nadwozia: hatchback

Dane techniczne

Pojemność [cm3]1248
Moc [KM]75
Moment obrotowy [Nm]145
Doładowanieturbo/sp
Skrzynia biegów5-biegowa
Prędkość maksymalna13,2
Przyspieszenie (0-100km/h)13,2
Spalanie - miasto [l/100km]4,9
Spalanie - trasa [l/100km]3,7
Spalanie - średnie [l/100km]4,1

Zalecane przez serwis

?Typ olejuFormula Ford 5W30
LIlość oleju2.8 L
Wymiana olejupo 20.000 km
Wymiana rozrząduŁańcuch

Osprzęt silnika

DPF/FAPBrak - może występować
DwumasaBrak
TurbinaGeometria stała
Wtryskielektromagnetyczne -Bosch

Spalanie ON według użytkowników

Miasto: 5.5

Trasa: 4.4

Średnie: 4.9

Inne silniki w tym modelu

Brak innych silników w tym modelu

28.12.2014Seba Tak

silnik sprawuje się bardzo dobrze żadnych problemów,auto użytkowane w mieście średni spala 6.L kupione w salonie w2009r do dziś tylko serwis co 20tys olej,filtry,klima przebieg 80tys .


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Poradnik techniczny Diesla

Koło dwumasowe

Koło dwumasoweWiększość nowoczesnych silników wysokoprężnych posiada problematyczny element jakim jest dwumasowe koło zamachowe. Składa się ono z dwóch z dwóch elementów: masy pierwotnej przytwierdzonej do wału korbowego oraz masy wtórnej połączonej ze sktrzynią biegów


EGR (zawór recyrkulacji spalin)

EGRPodstawowym zadanie zaworu recyrkulacji spalin EGR (z ang. Exhaust Gas Recirculatio) jest zmniejszenie emisji szkodliwych związków do środowiska. Zawór recyrkulacji poprzez zamontowany wewnątrz magnes, kieruje najbardziej szkodliwe związki do komory gdzie kontynuowany jest proces spalania.


Turbosprężarka

TurbosprężarkaWspółcześnie wszystkie nowoczesne pojazdy z silnikiem wysokoprężnym występują z turbosprężarką. Dzięki zastosowaniu tego elementu możliwe jest znaczne zwiększenie osiągów: mocy oraz dynamiki silników Diesla.


Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 2
Średnia (głosów 2):
(9.88)
Trwałość silnika
 10/10
Niezawodność auta
 10/10
Spalanie ON
 9.5/10
Koszty utrzymania
 10/10

Głosy według opinii:

20

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 6

Opinie użytkowników

Kamil 05.11.2017
Średnia:
(9.75)
Tak
"Wymiana oleju i filtrów , nic poza tym przebieg 112 tys . "
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (9/10)
Koszty utrzymania
 (10/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:5.5l/100km

Spalanie - trasa:4.8l/100km

Spalanie - średnie:5.2l/100km

Zalety:Fajne zwinne autko polecam dla kobiety jako drugi samochód w rodzinie.
Wady:brak
Ford Ka II 2009r 1,3 tdci
leszek 10.01.2015
Średnia:
(10.00)
Tak
"Auto mojej żony kupione w salonie 2010r przebieg 76tys ,jazda tylko miejska po za serwisem w ASO co 20tys średnio po 550zł nic nie było dokładane .Auto bardzo przyjemne w prowadzeniu silniczek sprawuję sie świetnie mało pali jest dynamiczny i tani w utrzymaniu.Cóż więcej chcieć bardzo dobry wybór."
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (10/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:5.5l/100km

Spalanie - trasa:4.0l/100km

Spalanie - średnie:4.6l/100km

Zalety:silnik dynamiczny ,niskie spalnie ,dobra elastyczność ,trwałłość i tanie utrzymanie
Wady:nie ma
Ka 2010r 76 tys