alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Opel Insignia B 2.0 CDTI 170KM (B20DTH)

Opel Insignia B 2.0 CDTI 170KM (B20DTH)Wyświetleń: 2533

Opel Insignia B 2.0 CDTI 170KM (B20DTH)

Okres produkcji: od 2017

Wersje nadwozia: liftback kombi

Dane techniczne

Pojemność [cm3]1956
Moc [KM]170
Moment obrotowy [Nm]400
DoładowanieTurbosprężarka
Skrzynia biegów6-biegowa
Prędkość maksymalna225
Przyspieszenie (0-100km/h)8.7
Spalanie - miasto [l/100km]6.7
Spalanie - trasa [l/100km]4.3
Spalanie - średnie [l/100km]5.2

Zalecane przez serwis

?Typ olejuDexos II 5W30
LIlość oleju4.9 L
Wymiana olejuco.30.000 km lub 1 rok
Wymiana rozrządupo 150.000 km lub 6 lat

Osprzęt silnika

DPF/FAPTak
DwumasaTak
TurbinaGeometria zmienna
Wtryskielektromagnetyczne Bosch

Spalanie ON według użytkowników

Miasto: 7.3

Trasa: 5.5

Średnie: 6.3

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
1.6 CDTI11030011.64.0
1.6 CDTI13632010.54.3
2.0 CDTI2104807.87.3

16.12.2018KrzysiekTak

Ludzie to jest temat o B20DTH a nie ok160/163KM A20DTH który miał problem ze smokiem. Tu smok i miska są całkiem inne i inny uszczelniacz. Na razie nigdzie niema opiniipotwierdzających problem ze smokiemolejowym w B20DTH. Róznica w kulturze pracy to przepaść na korzyść B20DTH. Jestem skłonny ponieść wyższe koszty użytkowania za znacząca różnicę w komforcie jazdy. Ze przyjemności trzeba zapłacić. kogo nie stać niech kupiuje VAG-a :D.


02.02.2017RysiekNie

Silnik to wielki dramat !!!! Sam jeździłem do Anglii po następny. Powód oring między smokiem a pompą oleju. Wynikiem czego następuje słabsze smarowanie i zaciera się najdalej oddalona panewka na wale . Co później nie będę pisał , można się domyśleć ?


09.12.2017HubertTak

Insignia 160 KM przebieg 100 % oryginał 135 tys km salon polski. Spalona jedna świeca żarowa, wymieniony zawór n 75 sterujący zmienną geometrią, wymieniona rolka paska wieloklinowego, Przy przebiegu 125 tys km zmieniony rozrząd z powodu rypiącej rolki. Powinien wytrzymać 150 tys km. Poza tym silnik ok jeśłi chodzi o spalanie i osiągi w nie lekkiej insigni. Polecam ale z tylko i wyłącznie pewnym dość niskim przebiegiem i profilaktyczną wymianą opisanej poniżej uszczelki smoka.


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Poradnik techniczny Diesla

Koło dwumasowe

Koło dwumasoweWiększość nowoczesnych silników wysokoprężnych posiada problematyczny element jakim jest dwumasowe koło zamachowe. Składa się ono z dwóch z dwóch elementów: masy pierwotnej przytwierdzonej do wału korbowego oraz masy wtórnej połączonej ze sktrzynią biegów


DPF (filtr cząstek stałych)

DPFOdwiedzając fora internetowe dotyczące diesla i jego eksploatacji można dostrzec wiele postów dotyczących DPF-u I problemów z nim związanych. Forumowicze pytają o zasady działania, regeneracje lub samo jego usuniecie.


Wtryskiwacze paliwa

Wtryskiwacze paliwaJednym z najbardziej newralgicznych elementów układu zasilania silników wysokoprężnych są wtryskiwacze. Obecnie w nowoczesnych silnikach Diesla stosuje się kilka rodzajów wtryskiwaczy. W zależności od producenta i marki są one mniej lub bardziej trwałe.


Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 1
Średnia (głosów 5):
(6.45)
Trwałość silnika
 7.4/10
Niezawodność auta
 6/10
Spalanie ON
 6.6/10
Koszty utrzymania
 5.8/10

Głosy według opinii:

50

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 3

Opinie użytkowników

Insignia/B 01.02.2020
Średnia:
(6.25)
Tak
Opinia: Ogólnie fajne duże auto mam je od nowości ale kilka usterek jak wymiana pedału przyspieszenia 1200 zł przebieg 49tyskm. Uszczelniacz wału korbowego od strony skrzyni przebieg 50 tys km naprawa w serwisie 3tys zł. Wszystkie naprawy niestety poza gwarancją . Opel stosuje coraz to gorsze materiały bo 3 lata i 50 tys km to powinno być nic dla takiego auta.
Trwałość silnika
 (8/10)
Niezawodność auta
 (5/10)
Spalanie ON
 (8/10)
Koszty utrzymania
 (4/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:8l/100km

Spalanie - trasa:5.5l/100km

Spalanie - średnie:6.5l/100km

Zalety:Przestronność wnętrz, wygląd zewnętrzny, światła LED, promień skrętu, dynamika
Wady:Drobne usterki i koszty utrzymania
Rocznik / Przebieg:2017/50
grand sport /liftback 15.11.2019
Średnia:
(8.00)
Tak
Opinia: Samochód mam od 2 lat od nowości jest naprawde fajny zwinny ale głośny wyciszenie daje wilee do życzenia , po ponad 50 tysiącach km nic poważnego jedynie wymiana modułu radiowego z powodu braku połązenia Apple car play wymiana zrobiona na gwarancji, po za tym przestronne duże auto pomozne kamery siedzienie AGR super sprawa przyjemnie i szybko polecam zakup
Trwałość silnika
 (9/10)
Niezawodność auta
 (9/10)
Spalanie ON
 (6/10)
Koszty utrzymania
 (8/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:7.3l/100km

Spalanie - trasa:5.9l/100km

Spalanie - średnie:6.6l/100km

Zalety:przetronność , fotele , wykończenie , wygląd
Wady:słabe wyciszenie , lakier ekologiczny
Rocznik / Przebieg:2017/55 tysi
insugnia 14.10.2019
Średnia:
(0.00)
Tak
Opinia: super silnik
Trwałość silnika
 (0/10)
Niezawodność auta
 (0/10)
Spalanie ON
 (0/10)
Koszty utrzymania
 (0/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:7.1l/100km

Spalanie - trasa:5.7l/100km

Spalanie - średnie:6.2l/100km

Zalety:Elastyczny
Wady:Głośny
Rocznik / Przebieg:2015 170 000
Insignia B 170 KM 12.09.2019
Średnia:
(9.50)
Tak
Opinia: Samochód warty polecenia
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (9/10)
Spalanie ON
 (9/10)
Koszty utrzymania
 (10/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:7.5l/100km

Spalanie - trasa:5.6l/100km

Spalanie - średnie:6.9l/100km

Zalety:Ładna sylwetka i wnętrze (szczególnie jasne), rozsądne spalanie, pewne prowadzenie, rewelacyjne światła IntelliLux oraz wystawiacz Head Up
Wady:Niskiej jakości niektóre materiały wnętrza, za głośny przy prędkościach autostradowych
Rocznik / Przebieg:2018
jaro 24.07.2018
Średnia:
(8.50)
Tak
Opinia: Dobry silnik
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (7/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (7/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:6.5l/100km

Spalanie - trasa:4.8l/100km

Spalanie - średnie:5.5l/100km

Zalety:Cichy,oszczedny
Wady:Brak
Rocznik / Przebieg:Insignia 2017 36000 km