alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Peugeot 5008 II 2.0 BlueHDi 180KM (DW10FC)

Peugeot 5008 II 2.0 BlueHDi 180KM (DW10FC)Wyświetleń: 1282

Peugeot 5008 II 2.0 BlueHDi 180KM (DW10FC)

Okres produkcji: od 2017

Wersje nadwozia: suv

Dane techniczne

Pojemność [cm3]1997
Moc [KM]180
Moment obrotowy [Nm]400
DoładowanieTurbosprężarka
Skrzynia biegów6-Automat
Prędkość maksymalna208
Przyspieszenie (0-100km/h)9.1
Spalanie - miasto [l/100km]5.5
Spalanie - trasa [l/100km]4.4
Spalanie - średnie [l/100km]4.8

Zalecane przez serwis

?Typ olejuTotal Quarts 5W-30
LIlość oleju5.0 L
Wymiana olejuco 20.000 km lub 1 rok
Wymiana rozrządupo 180.000 km lub 10 lat

Osprzęt silnika

DPF/FAPTak
DwumasaTak
TurbinaGeometria zmienna
Wtryskipiezoelektryczne Siemens

Spalanie ON według użytkowników

Brak danych
dodaj swój raport spalania

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
1.5 BlueHDi13030011.14.0
1.6 BlueHDi12030011.44.2
2.0 BlueHDI1503709.64.6

15.04.2018RafałTak

spalanie srednie 6.8 pol miasto pol trasa. Skrzynia automatyczna.


11.07.2018LukaszTak

Srednie spalanie 6.5 litra


25.03.2018Waldek Tak

Silnik mam w Peugeocie 508 z 201.5roku przejechane 137tys km większość trasa .Silnik bardzo zaawansowany technologicznie ma chyba wszystko co ma wpływ na spaliny fap,katalizator i płyn który trzeba dolewać koniecznie co 20 tys .Jest to taki mankament ale da się z tym żyć koszty znikome w odróżnieniu do serwisu który idzie grubych setkach.Co do pracy silnika jest bardzo dobrze wysoka kultura pracy,,świetna dynamika,cicha praca nawet przy prędkościach rzędu 180km/h i spalanie jest bardzo niskie/Miasto 7.6 trasa 5.8l średnie 6.7


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Poradnik techniczny Diesla

DPF (filtr cząstek stałych)

DPFOdwiedzając fora internetowe dotyczące diesla i jego eksploatacji można dostrzec wiele postów dotyczących DPF-u I problemów z nim związanych. Forumowicze pytają o zasady działania, regeneracje lub samo jego usuniecie.


Koło dwumasowe

Koło dwumasoweWiększość nowoczesnych silników wysokoprężnych posiada problematyczny element jakim jest dwumasowe koło zamachowe. Składa się ono z dwóch z dwóch elementów: masy pierwotnej przytwierdzonej do wału korbowego oraz masy wtórnej połączonej ze sktrzynią biegów


EGR (zawór recyrkulacji spalin)

EGRPodstawowym zadanie zaworu recyrkulacji spalin EGR (z ang. Exhaust Gas Recirculatio) jest zmniejszenie emisji szkodliwych związków do środowiska. Zawór recyrkulacji poprzez zamontowany wewnątrz magnes, kieruje najbardziej szkodliwe związki do komory gdzie kontynuowany jest proces spalania.


Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 1

Nie dodano jeszcze żadnej opinii
nie zwlekaj dodaj ją jako pierwszy

Głosy według opinii:

00

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 1
Brak opinii