Okres produkcji: od 2015
Wersje nadwozia: van
Pojemność [cm3] | 1968 |
Moc [KM] | 184 |
Moment obrotowy [Nm] | 380 |
Doładowanie | Turbosprężarka |
Skrzynia biegów | 6-biegowa |
Prędkość maksymalna | 216 |
Przyspieszenie (0-100km/h) | 8.9 |
Spalanie - miasto [l/100km] | 6.7 |
Spalanie - trasa [l/100km] | 4.6 |
Spalanie - średnie [l/100km] | 5.3 |
?Typ oleju | Castrol 5W30 /507.00 |
LIlość oleju | 4-4.7 L |
Wymiana oleju | co 15.000km lub 1 rok |
Wymiana rozrządu | Pasek po 210.000 km |
DPF/FAP | Tak |
Dwumasa | Tak |
Turbina | Geometria zmienna |
Wtryski | piezoelektryczne Bosch |
Oznaczenie | Moc | Mom. obr. | Przysp. | Śr. spal. |
---|---|---|---|---|
2.0 TDI | 150 | 340 | 10.3 | 5.1 |
Obecnie wraz z zaawansowaniem technologicznym silników samochodowych wzrasta efektywność i wydajność olejów silnikowych. Mnogość firm i charakterystyczna specyfikacja zmusza każdego kupującego do zastanowienia się czy na pewno wybraliśmy odpowiedni.
Odwiedzając fora internetowe dotyczące diesla i jego eksploatacji można dostrzec wiele postów dotyczących DPF-u I problemów z nim związanych. Forumowicze pytają o zasady działania, regeneracje lub samo jego usuniecie.
Podstawowym zadanie zaworu recyrkulacji spalin EGR (z ang. Exhaust Gas Recirculatio) jest zmniejszenie emisji szkodliwych związków do środowiska. Zawór recyrkulacji poprzez zamontowany wewnątrz magnes, kieruje najbardziej szkodliwe związki do komory gdzie kontynuowany jest proces spalania.
Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.
Jeśli zauważyłeś błąd w danych zawartych na stronie lub chciałbyś dodać coś od siebie napisz do nas.
Najbardziej awaryjna część tego auta?
Raport spalania według użytkownika
Spalanie - miasto:7l/100km
Spalanie - trasa:6l/100km
Spalanie - średnie:6.5l/100km
Polecane silniki