alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Toyota Avensis T27 FL 2.0 D-4D 143KM (2WW)

Toyota Avensis T27 FL 2.0 D-4D 143KM (2WW)Wyświetleń: 2811

Toyota Avensis T27 FL 2.0 D-4D 143KM (2WW)

Okres produkcji: 2015-2018

Wersje nadwozia: sedan kombi

Dane techniczne

Pojemność [cm3]1995
Moc [KM]143
Moment obrotowy [Nm]320
DoładowanieTurbosprężarka
Skrzynia biegów6-biegowa
Prędkość maksymalna200
Przyspieszenie (0-100km/h)9.5
Spalanie - miasto [l/100km]5.7
Spalanie - trasa [l/100km]3.8
Spalanie - średnie [l/100km]4.5

Zalecane przez serwis

?Typ olejuToyota 5W30
LIlość oleju5.2 L
Wymiana olejuco 15.000 km lub 1 rok
Wymiana rozrząduŁańcuch

Osprzęt silnika

DPF/FAPTak
DwumasaTak
TurbinaGeometria zmienna
Wtryskielektromagnetyczne Bosch

Spalanie ON według użytkowników

Miasto: 7.4

Trasa: 5.8

Średnie: 6.4

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
1.6 D-4D11227011.44.2

Poradnik techniczny Diesla

Wtryskiwacze paliwa

Wtryskiwacze paliwaJednym z najbardziej newralgicznych elementów układu zasilania silników wysokoprężnych są wtryskiwacze. Obecnie w nowoczesnych silnikach Diesla stosuje się kilka rodzajów wtryskiwaczy. W zależności od producenta i marki są one mniej lub bardziej trwałe.


Koło dwumasowe

Koło dwumasoweWiększość nowoczesnych silników wysokoprężnych posiada problematyczny element jakim jest dwumasowe koło zamachowe. Składa się ono z dwóch z dwóch elementów: masy pierwotnej przytwierdzonej do wału korbowego oraz masy wtórnej połączonej ze sktrzynią biegów


Turbosprężarka

TurbosprężarkaWspółcześnie wszystkie nowoczesne pojazdy z silnikiem wysokoprężnym występują z turbosprężarką. Dzięki zastosowaniu tego elementu możliwe jest znaczne zwiększenie osiągów: mocy oraz dynamiki silników Diesla.


Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Jeśli zauważyłeś błąd w danych zawartych na stronie lub chciałbyś dodać coś od siebie napisz do nas.

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Średnia (głosów 1):
(10)
Trwałość silnika
 10/10
Niezawodność auta
 10/10
Spalanie ON
 10/10
Koszty utrzymania
 10/10

Głosy według opinii:

10

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 1

Opinie użytkowników

Toyota Avensis T27 FL 2.0 D-4D 143KM 25.06.2020
Średnia:
(10.00)
Tak
Opinia: Zrobiłem już tym autem ponad 200.000 Km. Auto serwisuje w Toyocie. Co 20 tys. jest wymieniany olej. nie dolewam nic, nie ma takiej potrzeby. Całość jest na plus, nie ma się czego przyczepić, samochód jest bardzo dobrej klasy, nie psuje się, nie ma niezapowiedzianych awarii. Tylny hamulec wymieniam częściej niż przód. Jest jeden minus tego samochodu. lampy przednie są LED i są zimne. Zimą jadąc w trasie musze co jakiś czas zatrzymywać się i odbijać oblodzenie lamp. To nie schodzi samo, trzeba w tym pomóc. Motor jest OK, zawieszenie jest OK, komfort jazdy jest OK. Inaczej jak wcześniejsze Avensisy ten samochód nie ma ściągania na prawo, jedzie prosto. Polecam bo z Toyot to naprawdę dobry sprzęt,
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (10/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:7.4l/100km

Spalanie - trasa:5.8l/100km

Spalanie - średnie:6.4l/100km

Zalety:Wszystko.
Wady: Lampy LED, które wymagają osobistego odladzania ich na trasie, lód nie schodzi
Rocznik / Przebieg:2016/204.684