Okres produkcji: od 2018
Wersje nadwozia: suv
Pojemność [cm3] | 2967 |
Moc [KM] | 286 |
Moment obrotowy [Nm] | 600 |
Doładowanie | turbosprężarka |
Skrzynia biegów | 8-Tiptronic |
Prędkość maksymalna | 235 |
Przyspieszenie (0-100km/h) | 6.1 |
Spalanie - miasto [l/100km] | 8.1 |
Spalanie - trasa [l/100km] | 6.2 |
Spalanie - średnie [l/100km] | 6.9 |
?Typ oleju | Castrol 5W30 /507.00 |
LIlość oleju | 8.2 L |
Wymiana oleju | co.30.000 km lub 1 rok |
Wymiana rozrządu | Łańcuch |
DPF/FAP | Tak |
Dwumasa | Tak |
Turbina | Geometria zmienna |
Wtryski | piezoelektryczne Bosch |
Oznaczenie | Moc | Mom. obr. | Przysp. | Śr. spal. |
---|---|---|---|---|
3.0 TDI | 231 | 500 | 7.5 | 6.6 |
Podstawowym zadanie zaworu recyrkulacji spalin EGR (z ang. Exhaust Gas Recirculatio) jest zmniejszenie emisji szkodliwych związków do środowiska. Zawór recyrkulacji poprzez zamontowany wewnątrz magnes, kieruje najbardziej szkodliwe związki do komory gdzie kontynuowany jest proces spalania.
Współcześnie wszystkie nowoczesne pojazdy z silnikiem wysokoprężnym występują z turbosprężarką. Dzięki zastosowaniu tego elementu możliwe jest znaczne zwiększenie osiągów: mocy oraz dynamiki silników Diesla.
Obecnie wraz z zaawansowaniem technologicznym silników samochodowych wzrasta efektywność i wydajność olejów silnikowych. Mnogość firm i charakterystyczna specyfikacja zmusza każdego kupującego do zastanowienia się czy na pewno wybraliśmy odpowiedni.
Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.
Jeśli zauważyłeś błąd w danych zawartych na stronie lub chciałbyś dodać coś od siebie napisz do nas.
Najbardziej awaryjna część tego auta?
Raport spalania według użytkownika
Spalanie - miasto:10l/100km
Spalanie - trasa:8.5l/100km
Spalanie - średnie:9.0l/100km
Polecane silniki