alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Volvo XC70 II FL 2.4 D5 215KM (D5 244T11/T15)

Volvo XC70 II FL 2.4 D5 215KM (D5 244T11/T15)Wyświetleń: 1390

Volvo XC70 II FL 2.4 D5 215KM (D5 244T11/T15)

Okres produkcji: 2013-2016

Wersje nadwozia: kombi

Dane techniczne

Pojemność [cm3]2400
Moc [KM]215
Moment obrotowy [Nm]420
DoładowanieTurbosprężarka
Skrzynia biegów6-biegowa
Prędkość maksymalna210
Przyspieszenie (0-100km/h)8.0
Spalanie - miasto [l/100km]6.1
Spalanie - trasa [l/100km]4.8
Spalanie - średnie [l/100km]5.3

Zalecane przez serwis

?Typ oleju0W30 lub 5W30
LIlość oleju6.0-6.5 L
Wymiana olejuco.30.000 km lub 1rok
Wymiana rozrządupo 180.000/160.000 km lub 10lat

Osprzęt silnika

DPF/FAPTak
DwumasaTak
TurbinaGeometria zmienna
Wtryskipiezoelektryczne Bosch

Spalanie ON według użytkowników

Brak danych
dodaj swój raport spalania

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
2.0 D41814008.84.5

21.09.2015MariuszTak

"Antoni jak kupiłeś sobie sprowadzanego wraka z 280tys przebiegu to czego się spodziewałeś... ze będzie jeździł idealnie i bezawaryjnie a Niemiec pewnie do dziś ma płakać i żałować ze sprzedał- tak to jest jak się sprowadzane złomy kupuje...ja mam xc 60 z D5 polski salon i przebieg 210 tys. i jakoś jestem zadowolony- co fakt to fakt za takie pieniądze jak można kupić na otomoto w życiu bym swojego nie sprzedał - bo wiem co mam a dobre auto kosztuje..."


13.01.2015JanuszTak

"D5 to najlepszy silnik 280 tys. km i zero jakiejkolwiek awarii- systematyczna wymiana filtrów i oleju. Obecnie posiadam D5 215 KM w xc 60 i także już przejechałem ponad 160 tys. km i także zero jakichkolwiek problemów. Nie rozumiem kompletnie ludzi co kupują auto takich gabarytów z mniejszym silnikiem- to podcieranie D szkłem.... bo D5 ma spalanie praktycznie na tym samym poziomie co D3- no ale samochód tańszy z D3. przyjemności z jazdy D3 kompletnie nie ma nawet tym 163 KM- który na marginesie jest niewypałem."


15.05.2014Max Nie

"Niestety marka volvo mnie rozczarowała- to moja 4 volvinka z żadną nie miałem problemu niestety ale silnik D5 215 KM mnie zawiódł. przy 90 tyś. km pękła obudowa cylindra. Niestety mój przypadek nie jest jedyny po poszperaniu w Internecie okazuje się ze ten silnik ma taka przypadłość - albo uszczelka pod głowica pada albo pęka obudowa cylindra. Volvo niestety umywa ręce i nie chcę uznać tego jako wadę fabryczną."


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Poradnik techniczny Diesla

Olej silnikowy

Olej silnikowyObecnie wraz z zaawansowaniem technologicznym silników samochodowych wzrasta efektywność i wydajność olejów silnikowych. Mnogość firm i charakterystyczna specyfikacja zmusza każdego kupującego do zastanowienia się czy na pewno wybraliśmy odpowiedni.


EGR (zawór recyrkulacji spalin)

EGRPodstawowym zadanie zaworu recyrkulacji spalin EGR (z ang. Exhaust Gas Recirculatio) jest zmniejszenie emisji szkodliwych związków do środowiska. Zawór recyrkulacji poprzez zamontowany wewnątrz magnes, kieruje najbardziej szkodliwe związki do komory gdzie kontynuowany jest proces spalania.


Koło dwumasowe

Koło dwumasoweWiększość nowoczesnych silników wysokoprężnych posiada problematyczny element jakim jest dwumasowe koło zamachowe. Składa się ono z dwóch z dwóch elementów: masy pierwotnej przytwierdzonej do wału korbowego oraz masy wtórnej połączonej ze sktrzynią biegów


Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj

Nie dodano jeszcze żadnej opinii
nie zwlekaj dodaj ją jako pierwszy

Głosy według opinii:

00

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 1
Brak opinii