alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
BMW Seria 1 E87 FL 118d (143KM)

BMW Seria 1 E87 FL 118d (143KM)Wyświetleń: 9353

BMW Seria 1 E87 FL 118d (143KM)

Okres produkcji: 2007-2012

Wersje nadwozia: hatchback

Dane techniczne

Pojemność [cm3]1995
Moc [KM]143
Moment obrotowy [Nm]320
Doładowanieturbo/sp
Skrzynia biegów6-biegowa
Prędkość maksymalna210
Przyspieszenie (0-100km/h)9,0
Spalanie - miasto [l/100km]6.3
Spalanie - trasa [l/100km]4.8
Spalanie - średnie [l/100km]5.5

Zalecane przez serwis

?Typ olejuCastrol 0W30
LIlość oleju5.5 L
Wymiana olejupo 20.000 km
Wymiana rozrząduŁańcuch

Osprzęt silnika

DPF/FAPTak
DwumasaTak
TurbinaGeometria zmienna
Wtryskipiezoelektryczne -Bosch

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
116 d1152602004.4
118 d1222802014.7

Spalanie ON według użytkowników

Miasto: 7

Trasa: 6

Średnie: 6.6

Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Średnia (głosów 2):
(9.25)
Trwałość silnika
 9.5/10
Niezawodność auta
 9.5/10
Spalanie ON
 9/10
Koszty utrzymania
 9/10

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 23

Głosy według opinii:

20

Opinie użytkowników

Maciek 24.10.2016
Średnia:
(10.00)
Tak
"Super auto dla młodych, dynamiczny i oszczędny, tylny napęd frajda dla kierowców, automat i skóra dopełniają szaleństwa"
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (10/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:6.9l/100km

Spalanie - trasa:5.5l/100km

Spalanie - średnie:6.6l/100km

Zalety:dynamiczny, zwrotny, z automatem - bajka,
Wady:brak
E87/2009/85000
Kaz 06.02.2015
Średnia:
(8.50)
Tak
"trwały i ekonomiczy silnik i samochód"
Trwałość silnika
 (9/10)
Niezawodność auta
 (9/10)
Spalanie ON
 (8/10)
Koszty utrzymania
 (8/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:7l/100km

Spalanie - trasa:6.5l/100km

Spalanie - średnie:6.6l/100km

Zalety:ekonomiczny, dynamiczny
Wady:drogie części zamienne
118d/2005/218000 km

Kod antyspamowy
Odśwież

18.01.2015OloNie

"Do wersji 163 konnej bylo fajnie . Od 177 konnego-zmiana kostrukcji sinika na silnik n47 i jest poracha duzo by pisac prosze polookac na necie - Awaryjne auto. 177konna obecna trojka jest moim ostatnim autem tego koncernu ..."


29.01.2015IrekTak

co za brednie na dole gość piszę, to mój trzeci silnik 2.0 i żadnych problemów,jak katujecie samochody jeździcie jak na rajdach to się niema co dziwić że potem padają.Odpowiednio użytkowany i serwisowany nie ma prawa mieć awarii.Ja mam wersję 184 KM F30 320d silnik zajebisty ,dynamiczny super się zbiera niskie spalanie ,wcześniej zrobiłem na tych silnikach ponad 200 tys i żadnych problemów.


09.04.2017PiotrNie

Odradzam! Po przejechaniu 110 tys (5 lat, jedyny właściciel, serwis ASO) w trakcie podróży z wakacji padła turbina, samochód nie nadawał się do jazdy. Bardzo wysokie koszty sprowadzenia samochodu do kraju+ koszt naprawy. Odradzam, uważam że tej klasy samochód nie powinien zawodzić w tak dużym stopniu.


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 11

Poradnik techniczny Diesla

Koło dwumasowe

Koło dwumasoweWiększość nowoczesnych silników wysokoprężnych posiada problematyczny element jakim jest dwumasowe koło zamachowe. Składa się ono z dwóch z dwóch elementów: masy pierwotnej przytwierdzonej do wału korbowego oraz masy wtórnej połączonej ze sktrzynią biegów


Olej silnikowy

Olej silnikowyObecnie wraz z zaawansowaniem technologicznym silników samochodowych wzrasta efektywność i wydajność olejów silnikowych. Mnogość firm i charakterystyczna specyfikacja zmusza każdego kupującego do zastanowienia się czy na pewno wybraliśmy odpowiedni.


EGR (zawór recyrkulacji spalin)

EGRPodstawowym zadanie zaworu recyrkulacji spalin EGR (z ang. Exhaust Gas Recirculatio) jest zmniejszenie emisji szkodliwych związków do środowiska. Zawór recyrkulacji poprzez zamontowany wewnątrz magnes, kieruje najbardziej szkodliwe związki do komory gdzie kontynuowany jest proces spalania.