alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
BMW Seria 6 GT G32 620d 190KM (B47D20)

BMW Seria 6 GT G32 620d 190KM (B47D20)Wyświetleń: 755

BMW Seria 6 GT G32 620d 190KM (B47D20)

Okres produkcji: od 2017

Wersje nadwozia: liftback

Dane techniczne

Pojemność [cm3]1995
Moc [KM]190
Moment obrotowy [Nm]400
Doładowanieturbosprężarka
Skrzynia biegów8/automat
Prędkość maksymalna220
Przyspieszenie (0-100km/h)7.9
Spalanie - miasto [l/100km]5.4
Spalanie - trasa [l/100km]4.6
Spalanie - średnie [l/100km]4.9

Zalecane przez serwis

?Typ olejuBMW 5W30-Longlife-04
LIlość oleju5 L
Wymiana olejuco.20.000 km lub 2 lata
Wymiana rozrząduŁańcuch

Osprzęt silnika

DPF/FAPTak
DwumasaTak
TurbinaGeometria zmienna
Wtryskielektromagnetyczne Bosch

Spalanie ON według użytkowników

Miasto: 8.4

Trasa: 7

Średnie: 8.2

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
630d2656206.15.3
640d3206805.36.2

04.11.2019X3 Lci xdriveTak

80 kkm jak narazię bez problemów, po akcjach serwisowych EGR i chłodnicy. Zrywny i dość mało pali średnio można powiedzieć 8L, ale jak się buta da to i sporo więcej. Trasa do 140km/h jakieś 7L. Po wymianie EGR i wgraniu nowego oprogramowania przy gaszeniu silnika są dziwne dzwięki ale ponoć tak ma być. Ekonomiczny jak na masę X3 1800kg.


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Poradnik techniczny Diesla

EGR (zawór recyrkulacji spalin)

EGRPodstawowym zadanie zaworu recyrkulacji spalin EGR (z ang. Exhaust Gas Recirculatio) jest zmniejszenie emisji szkodliwych związków do środowiska. Zawór recyrkulacji poprzez zamontowany wewnątrz magnes, kieruje najbardziej szkodliwe związki do komory gdzie kontynuowany jest proces spalania.


Olej silnikowy

Olej silnikowyObecnie wraz z zaawansowaniem technologicznym silników samochodowych wzrasta efektywność i wydajność olejów silnikowych. Mnogość firm i charakterystyczna specyfikacja zmusza każdego kupującego do zastanowienia się czy na pewno wybraliśmy odpowiedni.


Koło dwumasowe

Koło dwumasoweWiększość nowoczesnych silników wysokoprężnych posiada problematyczny element jakim jest dwumasowe koło zamachowe. Składa się ono z dwóch z dwóch elementów: masy pierwotnej przytwierdzonej do wału korbowego oraz masy wtórnej połączonej ze sktrzynią biegów


Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Jeśli zauważyłeś błąd w danych zawartych na stronie lub chciałbyś dodać coś od siebie napisz do nas.

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Średnia (głosów 1):
(9.25)
Trwałość silnika
 9/10
Niezawodność auta
 9/10
Spalanie ON
 9/10
Koszty utrzymania
 10/10

Głosy według opinii:

10

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 1

Opinie użytkowników

G32 23.06.2020
Średnia:
(9.25)
Tak
Opinia: Mam i polecam, dynamiczny i chyba jedyny z gamy diesli obecnie najmniej awaryjny
Trwałość silnika
 (9/10)
Niezawodność auta
 (9/10)
Spalanie ON
 (9/10)
Koszty utrzymania
 (10/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:8.4l/100km

Spalanie - trasa:7l/100km

Spalanie - średnie:8.2l/100km

Zalety:Nie psuje sie
Wady:Nie odkryłem narazie
Rocznik / Przebieg:2017