alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
BMW X3 G01 sDrive18d 150KM (B47D20)

BMW X3 G01 sDrive18d 150KM (B47D20)Wyświetleń: 1437

BMW X3 G01 sDrive18d 150KM (B47D20)

Okres produkcji: od 2017

Wersje nadwozia: suv

Dane techniczne

Pojemność [cm3]1995
Moc [KM]150
Moment obrotowy [Nm]350
Doładowanieturbosprężarka
Skrzynia biegów6-biegowa
Prędkość maksymalna200
Przyspieszenie (0-100km/h)9.5
Spalanie - miasto [l/100km]5.6
Spalanie - trasa [l/100km]4.6
Spalanie - średnie [l/100km]5.0

Zalecane przez serwis

?Typ olejuBMW 5W30-Longlife-04
LIlość oleju5 L
Wymiana olejuco.20.000 km lub 2 lata
Wymiana rozrząduŁańcuch

Osprzęt silnika

DPF/FAPTak
DwumasaTak
TurbinaGeometria zmienna
Wtryskielektromagnetyczne Bosch

Spalanie ON według użytkowników

Brak danych
dodaj swój raport spalania

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
xDrive20d1904008.05.0
xDrive25d2315006.85.7
xDrive30d2656205.86.0

08.04.2018SławomirTak

Silnik dobry mocny dynamiczny a przy tym oszczędny po przejechaniu 94 tys średnio wychodzi około 6 l na 100km.Przebieg nie duży więc o awariach i usterkach nic nie mogę powiedzieć.Jestem bardzo zadowolony z tego silnika jest w zupełności wystarczający do tego modelu BMW 3 318d/150KM.


22.11.2018SlawekTak

jak do tej pory to.... wszystko OK! Ale to dopiero 14 tys przejechane ;)


19.09.2018DarekTak

Silnik świetny przejechałem 150000 bez usterek


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Poradnik techniczny Diesla

Koło dwumasowe

Koło dwumasoweWiększość nowoczesnych silników wysokoprężnych posiada problematyczny element jakim jest dwumasowe koło zamachowe. Składa się ono z dwóch z dwóch elementów: masy pierwotnej przytwierdzonej do wału korbowego oraz masy wtórnej połączonej ze sktrzynią biegów


Turbosprężarka

TurbosprężarkaWspółcześnie wszystkie nowoczesne pojazdy z silnikiem wysokoprężnym występują z turbosprężarką. Dzięki zastosowaniu tego elementu możliwe jest znaczne zwiększenie osiągów: mocy oraz dynamiki silników Diesla.


Wtryskiwacze paliwa

Wtryskiwacze paliwaJednym z najbardziej newralgicznych elementów układu zasilania silników wysokoprężnych są wtryskiwacze. Obecnie w nowoczesnych silnikach Diesla stosuje się kilka rodzajów wtryskiwaczy. W zależności od producenta i marki są one mniej lub bardziej trwałe.


Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Jeśli zauważyłeś błąd w danych zawartych na stronie lub chciałbyś dodać coś od siebie napisz do nas.

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj

Nie dodano jeszcze żadnej opinii
nie zwlekaj dodaj ją jako pierwszy

Głosy według opinii:

00

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Brak opinii