alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Citroen Berlingo III 1.5 BlueHDi 131KM (DV5RC)

Citroen Berlingo III 1.5 BlueHDi 131KM (DV5RC)Wyświetleń: 1015

Citroen Berlingo III 1.5 BlueHDi 131KM (DV5RC)

Okres produkcji: od 2018

Wersje nadwozia: kombivan

Dane techniczne

Pojemność [cm3]1499
Moc [KM]131
Moment obrotowy [Nm]300
Doładowanieturbosprężarka
Skrzynia biegów6-biegowa
Prędkość maksymalna
Przyspieszenie (0-100km/h)
Spalanie - miasto [l/100km]
Spalanie - trasa [l/100km]
Spalanie - średnie [l/100km]

Zalecane przez serwis

?Typ oleju
LIlość oleju
Wymiana oleju
Wymiana rozrządu

Osprzęt silnika

DPF/FAP
Dwumasa
Turbina
Wtryski

Spalanie ON według użytkowników

Brak danych
dodaj swój raport spalania

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
1.5 BlueHDi102250
1.6 e-HDi9221514.35.3
1.6 HDi11424012.55.2

17.01.20193008 IITak

Peugeot 3008 II rocznik 2017. Średnie spalanie po 15 tys km to 5,4l/100km. Jeżdżę raczej spokojnie - 50% Warszawa 50% tzw trasa. Do normalnej jazdy świetny silnik i świetne spalanie.


29.11.2018PiotrasTak

Mam ten silnik w Peugeocie 3008, skrzynia manualna. Średnie spalanie z 2,5 tyś km to 5,7 (obliczone trasa/miasto 60/40). Silnik cichutki, wystarczająco dynamiczny, ciągnie równo od dołu. Jak na razie jestem bardzo zadowolony i miło zaskoczony kulturą jego pracy


03.11.2018James82Tak

Przejechałem do dzisiaj 8tys km.-Peugeot 308 z manualną skrzynią biegów. Średnie spalanie 5,7l. Sporo na autostradzie i po mieście. Przy jeździe ok 160km/h ok 7-8l. ale zejście poniżej 5l również jest realne. Polecam, co do trwałości czas pokaże.


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Poradnik techniczny Diesla

EGR (zawór recyrkulacji spalin)

EGRPodstawowym zadanie zaworu recyrkulacji spalin EGR (z ang. Exhaust Gas Recirculatio) jest zmniejszenie emisji szkodliwych związków do środowiska. Zawór recyrkulacji poprzez zamontowany wewnątrz magnes, kieruje najbardziej szkodliwe związki do komory gdzie kontynuowany jest proces spalania.


Olej silnikowy

Olej silnikowyObecnie wraz z zaawansowaniem technologicznym silników samochodowych wzrasta efektywność i wydajność olejów silnikowych. Mnogość firm i charakterystyczna specyfikacja zmusza każdego kupującego do zastanowienia się czy na pewno wybraliśmy odpowiedni.


Wtryskiwacze paliwa

Wtryskiwacze paliwaJednym z najbardziej newralgicznych elementów układu zasilania silników wysokoprężnych są wtryskiwacze. Obecnie w nowoczesnych silnikach Diesla stosuje się kilka rodzajów wtryskiwaczy. W zależności od producenta i marki są one mniej lub bardziej trwałe.


Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Jeśli zauważyłeś błąd w danych zawartych na stronie lub chciałbyś dodać coś od siebie napisz do nas.

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj

Nie dodano jeszcze żadnej opinii
nie zwlekaj dodaj ją jako pierwszy

Głosy według opinii:

00

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Brak opinii