alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Ford Tourneo Connect Mk2 FL 1.5 EcoBlue (100KM)

Ford Tourneo Connect Mk2 FL 1.5 EcoBlue (100KM)Wyświetleń: 359

Ford Tourneo Connect Mk2 FL 1.5 EcoBlue (100KM)

Okres produkcji: od 2018

Wersje nadwozia: kombivan

Dane techniczne

Pojemność [cm3]1499
Moc [KM]100
Moment obrotowy [Nm]240
Doładowanieturbosprężarka
Skrzynia biegów6-biegowa
Prędkość maksymalna163
Przyspieszenie (0-100km/h)13.3
Spalanie - miasto [l/100km]
Spalanie - trasa [l/100km]
Spalanie - średnie [l/100km]

Zalecane przez serwis

?Typ oleju
LIlość oleju
Wymiana oleju
Wymiana rozrządu

Osprzęt silnika

DPF/FAP
Dwumasa
Turbina
Wtryski

Spalanie ON według użytkowników

Brak danych
dodaj swój raport spalania

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
1.5 EcoBlue7522017.8
1.5 EcoBlue120270

05.08.2020Focus Mk4Tak

1,5 Ecoblue 95. 28Tkm Kultura pracy PSA/Renault jednak wyższa - zwłaszcza k9k blue dci. Własna konstrukcja Forda pracuje bardziej dieslowsko - donośniejsze - kle kle kle. Siła, elastyczność bez zastrzeżeń. Mocy w każdej sytuacji , mimo 95 koni, pod dostatkiem. Zwłoka po 'bucie' ok. 1 sek. Bardzo długa skrzynia. Normalna eksploatacja wygląda tak: 1-do 25km/h. 2-ka do 50, 3-ka do 70! 4-ka do 90, 5-ka do 110. Dopiero potem 6-ka. Obroty: 4-ka 88/2000obr./5-ka 110/2000obr./6-ka - 116/1750, 122/1800, 127/1900, 132/2000. W trybie sport 'jebie w fotel' jak 2,0TDI 170km. Spalanie: tylko diesel premium - 'emeryt' 3,5L bez problemu. 122 na autostradzie 4,0. Przy 138 (2100 obr.) - 4,5L. Klima nic nie zmienia. Start-stop zawsze wyłączany!!! Olej co 12-15Tkm. Po 27Tkm trudno wypowiadać się o trwałości. Na razie bezproblemowo. Wersja 120 krócej przełożona i, moim zdaniem, dla wierzących w 'papierową' moc. Wersja 95 na polskie warunki dla singla lub 2 osób aż nadto. Auto na długie trasy. Bak przy odrobinie cierpliwości - 54L. Zasięg realny 1500km. Max. licznikowo 200. Bez komentarza.


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Poradnik techniczny Diesla

DPF (filtr cząstek stałych)

DPFOdwiedzając fora internetowe dotyczące diesla i jego eksploatacji można dostrzec wiele postów dotyczących DPF-u I problemów z nim związanych. Forumowicze pytają o zasady działania, regeneracje lub samo jego usuniecie.


Olej silnikowy

Olej silnikowyObecnie wraz z zaawansowaniem technologicznym silników samochodowych wzrasta efektywność i wydajność olejów silnikowych. Mnogość firm i charakterystyczna specyfikacja zmusza każdego kupującego do zastanowienia się czy na pewno wybraliśmy odpowiedni.


Wtryskiwacze paliwa

Wtryskiwacze paliwaJednym z najbardziej newralgicznych elementów układu zasilania silników wysokoprężnych są wtryskiwacze. Obecnie w nowoczesnych silnikach Diesla stosuje się kilka rodzajów wtryskiwaczy. W zależności od producenta i marki są one mniej lub bardziej trwałe.


Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Jeśli zauważyłeś błąd w danych zawartych na stronie lub chciałbyś dodać coś od siebie napisz do nas.

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj

Nie dodano jeszcze żadnej opinii
nie zwlekaj dodaj ją jako pierwszy

Głosy według opinii:

00

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Brak opinii