alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Ford Focus Mk4 1.5 EcoBlue 8V (95KM)

Ford Focus Mk4 1.5 EcoBlue 8V (95KM)Wyświetleń: 345

Ford Focus Mk4 1.5 EcoBlue 8V (95KM)

Okres produkcji: od 2018

Wersje nadwozia: hatchback kombi

Dane techniczne

Pojemność [cm3]1499
Moc [KM]95
Moment obrotowy [Nm]300
Doładowanieturbosprężarka
Skrzynia biegów6-biegowa
Prędkość maksymalna
Przyspieszenie (0-100km/h)
Spalanie - miasto [l/100km]
Spalanie - trasa [l/100km]
Spalanie - średnie [l/100km]

Zalecane przez serwis

?Typ oleju
LIlość oleju
Wymiana oleju
Wymiana rozrządu

Osprzęt silnika

DPF/FAP
Dwumasa
Turbina
Wtryski

Spalanie ON według użytkowników

Brak danych
dodaj swój raport spalania

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
1.5 EcoBlue120300
2.0 EcoBlue150370
2.0 EcoBlue190400

05.08.2020Focus Mk4Tak

1,5 Ecoblue 95. 28Tkm Kultura pracy PSA/Renault jednak wyższa - zwłaszcza k9k blue dci. Własna konstrukcja Forda pracuje bardziej dieslowsko - donośniejsze - kle kle kle. Siła, elastyczność bez zastrzeżeń. Mocy w każdej sytuacji , mimo 95 koni, pod dostatkiem. Zwłoka po 'bucie' ok. 1 sek. Bardzo długa skrzynia. Normalna eksploatacja wygląda tak: 1-do 25km/h. 2-ka do 50, 3-ka do 70! 4-ka do 90, 5-ka do 110. Dopiero potem 6-ka. Obroty: 4-ka 88/2000obr./5-ka 110/2000obr./6-ka - 116/1750, 122/1800, 127/1900, 132/2000. W trybie sport 'jebie w fotel' jak 2,0TDI 170km. Spalanie: tylko diesel premium - 'emeryt' 3,5L bez problemu. 122 na autostradzie 4,0. Przy 138 (2100 obr.) - 4,5L. Klima nic nie zmienia. Start-stop zawsze wyłączany!!! Olej co 12-15Tkm. Po 27Tkm trudno wypowiadać się o trwałości. Na razie bezproblemowo. Wersja 120 krócej przełożona i, moim zdaniem, dla wierzących w 'papierową' moc. Wersja 95 na polskie warunki dla singla lub 2 osób aż nadto. Auto na długie trasy. Bak przy odrobinie cierpliwości - 54L. Zasięg realny 1500km. Max. licznikowo 200. Bez komentarza.


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Poradnik techniczny Diesla

DPF (filtr cząstek stałych)

DPFOdwiedzając fora internetowe dotyczące diesla i jego eksploatacji można dostrzec wiele postów dotyczących DPF-u I problemów z nim związanych. Forumowicze pytają o zasady działania, regeneracje lub samo jego usuniecie.


EGR (zawór recyrkulacji spalin)

EGRPodstawowym zadanie zaworu recyrkulacji spalin EGR (z ang. Exhaust Gas Recirculatio) jest zmniejszenie emisji szkodliwych związków do środowiska. Zawór recyrkulacji poprzez zamontowany wewnątrz magnes, kieruje najbardziej szkodliwe związki do komory gdzie kontynuowany jest proces spalania.


Koło dwumasowe

Koło dwumasoweWiększość nowoczesnych silników wysokoprężnych posiada problematyczny element jakim jest dwumasowe koło zamachowe. Składa się ono z dwóch z dwóch elementów: masy pierwotnej przytwierdzonej do wału korbowego oraz masy wtórnej połączonej ze sktrzynią biegów


Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Jeśli zauważyłeś błąd w danych zawartych na stronie lub chciałbyś dodać coś od siebie napisz do nas.

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj

Nie dodano jeszcze żadnej opinii
nie zwlekaj dodaj ją jako pierwszy

Głosy według opinii:

00

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Brak opinii