alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Fiat Bravo I 1.9 JTD 105KM

Fiat Bravo I 1.9 JTD 105KMWyświetleń: 8347

Fiat Bravo I 1.9 JTD 105KM

Okres produkcji: 1995-2001

Wersje nadwozia: hatchback

Dane techniczne

Pojemność [cm3]1910
Moc [KM]105
Moment obrotowy [Nm]200
DoładowanieTurbosprężarka
Skrzynia biegów5-biegowa
Prędkość maksymalna187
Przyspieszenie (0-100km/h)10,4
Spalanie - miasto [l/100km]7.2
Spalanie - trasa [l/100km]5.6
Spalanie - średnie [l/100km]4.6

Zalecane przez serwis

?Typ olejuSelenia 5W40,
LIlość oleju4.3 L
Wymiana olejupo 20.000 km lub 1 rok
Wymiana rozrządupo 120.000 km

Osprzęt silnika

DPF/FAPBrak
DwumasaTak
TurbinaGeometria zmienna
Wtryskielektromagnetyczne -Bosch

Spalanie ON według użytkowników

Miasto: 6.4

Trasa: 5

Średnie: 6

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
9025512.55.2
1.9 TD7514715.16.0
1.9 TD10014710,86.2

13.10.2016skullTak

"bardzo dobry !"


20.11.2014marekTak

"Używam trzy takie silniki w Punto II 1,9 JTD 100 KM przebieg 295 tys ,Fiat Stilo 1,9 JTD 115 KM przebieg 300 tys no i Fiat Croma 1,9 150 KM po tuningu na 180 KM przebieg 180 tys wszystkie trzy są super. "


13.04.2018KarolTak

Od zakupu zrobiłem autem ponad 60 tys km i nie zanotowałem żadnej awarii,poprzedni właściciel przy przebiegu 190 tys wymienił sprzęgło i zawór EGR.Ja wymieniłem oleje filtry i to wszystko,części bardzo tanie a serwis zrobiłem sam.Silnik pracuje dobrze nie jest to rakieta ale daje radę dobrze spisuje się na trasie i w mieście,nic nie można mu zarzucić. Co dziwne auto przy takim przebiegu nigdzie nie ślimaczy olejem a widziałem trochę disesli to całe pozalewane.Polecam dobry sprawdzony silnik z dostępę do części i co ważne bezawaryjny.


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Poradnik techniczny Diesla

Wtryskiwacze paliwa

Wtryskiwacze paliwaJednym z najbardziej newralgicznych elementów układu zasilania silników wysokoprężnych są wtryskiwacze. Obecnie w nowoczesnych silnikach Diesla stosuje się kilka rodzajów wtryskiwaczy. W zależności od producenta i marki są one mniej lub bardziej trwałe.


Olej silnikowy

Olej silnikowyObecnie wraz z zaawansowaniem technologicznym silników samochodowych wzrasta efektywność i wydajność olejów silnikowych. Mnogość firm i charakterystyczna specyfikacja zmusza każdego kupującego do zastanowienia się czy na pewno wybraliśmy odpowiedni.


EGR (zawór recyrkulacji spalin)

EGRPodstawowym zadanie zaworu recyrkulacji spalin EGR (z ang. Exhaust Gas Recirculatio) jest zmniejszenie emisji szkodliwych związków do środowiska. Zawór recyrkulacji poprzez zamontowany wewnątrz magnes, kieruje najbardziej szkodliwe związki do komory gdzie kontynuowany jest proces spalania.


Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 4
Średnia (głosów 2):
(10)
Trwałość silnika
 10/10
Niezawodność auta
 10/10
Spalanie ON
 10/10
Koszty utrzymania
 10/10

Głosy według opinii:

20

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 17

Opinie użytkowników

05.08.2013
Średnia:
(10.00)
Tak
"Silnik bardzo dobry! Mało pali i jest wystarczająco dynamiczny, nie ma problemów z odpalaniem w zimie, awarie występują bardzo rzadko,"
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (10/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:7l/100km

Spalanie - trasa:5l/100km

Spalanie - średnie:6l/100km

Zalety:Kultura pracy, ekonomia, tanie serwisowanie, mało awari
Wady:awarie zaworu EGR
Bravo_GT 1.9 JTD 2000r. 330 000
03.07.2013
Średnia:
(10.00)
Tak
"..."
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (10/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:5.8l/100km

Spalanie - trasa:5l/100km

Spalanie - średnie:6l/100km

Zalety:ekonomiczny
Wady:dwumas
Bravo 1.9 JTD/1999/260 000