alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Fiat Bravo I 1.9 JTD (105KM)

Fiat Bravo I 1.9 JTD (105KM)Wyświetleń: 4251

Fiat Bravo I 1.9 JTD (105KM)

Okres produkcji: 1995-2001

Wersje nadwozia: hatchback

Dane techniczne

Pojemność [cm3]1910
Moc [KM]105
Moment obrotowy [Nm]200
Doładowanieturbo/sp
Skrzynia biegów5-biegowa
Prędkość maksymalna187
Przyspieszenie (0-100km/h)10,4
Spalanie - miasto [l/100km]7.2
Spalanie - trasa [l/100km]5.6
Spalanie - średnie [l/100km]4.6

Zalecane przez serwis

?Typ olejuSELENIA WR 5W40
LIlość oleju4.3 L
Wymiana olejupo 20.000 km
Wymiana rozrządupo 120.000 km

Osprzęt silnika

DPF/FAPBrak
DwumasaTak
TurbinaGeometria stała
Wtryskielektromagnetyczne -Bosch

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
1.9 TD751471656.0
1.9 TD1001471826.2

Spalanie ON według użytkowników

Miasto: 6.4

Trasa: 5

Średnie: 6

Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Średnia (głosów 2):
(10)
Trwałość silnika
 10/10
Niezawodność auta
 10/10
Spalanie ON
 10/10
Koszty utrzymania
 10/10

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 10

Głosy według opinii:

20

Opinie użytkowników

05.08.2013
Średnia:
(10.00)
Tak
"Silnik bardzo dobry! Mało pali i jest wystarczająco dynamiczny, nie ma problemów z odpalaniem w zimie, awarie występują bardzo rzadko,"
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (10/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:7l/100km

Spalanie - trasa:5l/100km

Spalanie - średnie:6l/100km

Zalety:Kultura pracy, ekonomia, tanie serwisowanie, mało awari
Wady:awarie zaworu EGR
Bravo_GT 1.9 JTD 2000r. 330 000
03.07.2013
Średnia:
(10.00)
Tak
"..."
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (10/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:5.8l/100km

Spalanie - trasa:5l/100km

Spalanie - średnie:6l/100km

Zalety:ekonomiczny
Wady:dwumas
Bravo 1.9 JTD/1999/260 000

Kod antyspamowy
Odśwież

21.03.2013Tak

ten silnik wystepuje takze w odmianie Twin Turbo np. w Saabie 93 1.9 TTiD 180KM i 400Nm momentu obrotowego naprawdę wgniata w fotel. Co na to wlasciciele Passtuchow ?


08.10.2014jerzyTak

Za niewielkie pieniądze można wyrwać dość dobre i dobrze wyposażone auto. porównując z vw różnica jest około 3tys.przy zakupie.pełna elektryka,klima i dość dużo miejsca w środku.dobry na długie trasy. spalanie na trasie 4.8- 5.7 w jeździe codziennej na różnych odcinkach 6-6.2l,także całkiem dobrze. Awaryjność jak w każdym aucie żeby spokojnie jeździć zawsze trzeba trochę włożyć.ogólnie auto jest do przyjęcia


20.03.2013Tak

Punto JTD 2000r. - genialny stosunek mocy do masy , zrywny i pali od 4l na trasie (poza autostradą) do 6 w zimie i samo miasto!


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 3

Poradnik techniczny Diesla

Olej silnikowy

Olej silnikowyObecnie wraz z zaawansowaniem technologicznym silników samochodowych wzrasta efektywność i wydajność olejów silnikowych. Mnogość firm i charakterystyczna specyfikacja zmusza każdego kupującego do zastanowienia się czy na pewno wybraliśmy odpowiedni.


Koło dwumasowe

Koło dwumasoweWiększość nowoczesnych silników wysokoprężnych posiada problematyczny element jakim jest dwumasowe koło zamachowe. Składa się ono z dwóch z dwóch elementów: masy pierwotnej przytwierdzonej do wału korbowego oraz masy wtórnej połączonej ze sktrzynią biegów


DPF (filtr cząstek stałych)

DPFOdwiedzając fora internetowe dotyczące diesla i jego eksploatacji można dostrzec wiele postów dotyczących DPF-u I problemów z nim związanych. Forumowicze pytają o zasady działania, regeneracje lub samo jego usuniecie.